تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۶۳۰۷۹
امام جمعه موقت یاسوج:

صاحبان قلم شخصیت امام راحل را برای نسل جوان تبیین کنند

۰
صاحبان قلم شخصیت امام راحل را برای نسل جوان تبیین کنند
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج ۱۵ خرداد را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۱۵خرداد سال ۴۲ آغاز نهضتی بود که به انقلاب اسلامی منجر شد.
به گزارش کبنا نیوز، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج مرکز استان اظهار کرد: در آستانه ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و آغاز زعامت مقام معظم رهبری هستیم و ۳۴سال هست که رهبر معظم باوجود تمامی مشکلات و انواع سنگین فتنه ها با راهنمایی های خود کشور را پیش برده است.
حجت الاسلام حکمتی نیک بیان کرد:  دشمنان  نظام جمهوری اسلامی در کمین  هستند تا خط و مکتب امام راحل تحریف کنند، لازم است صاحبان قلم با جهاد تبیین شخصیت امام راحل را در جامعه به خصوص برای نسل هایی که دوران امام  را ندیدند تبیین کنند.
وی افزود: شخصیت امام یک شخصیت بی نظیر و بزرگ بود که به میدان آمد و با حمایت مردم انقلاب اسلامی را به وجود آورد، نصرت و یاری خداوند همراه امام بود.
حجت الاسلام حکمتی نیک عنوان کرد: خداوند در چندین آیه فرموده است که در سختی ها به بندگانم کمک خواهم کرد، ای اهل ایمان اگر به دنبال یاری خداوند باشید خدا نیز شما را یاری می‌کند، امام را خدا یاری کرد.
وی ادامه داد: امام (ره) به خدا و به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت و انقلاب اسلامی پیروز شد پیروزی انقلاب اسلامی قابل تصور نبود، نظام سیاسی قبل از انقلاب کسی جرات نمی کرد بدون آمریکا کاری انجام دهد، آمریکایی ها برای ما تصمیم‌ می‌ گرفتند، سفیر آمریکا برای شاه تصمیم می گرفت.
امام‌جمعه موقت یاسوج ابراز کرد: شخصیت امام خاص بود، یکی از ویژگی های ایشان دوراندیشی و آینده نگری بود، امروز انقلاب اسلامی فراتر از مرزها در حال معرفی است گفتمان امام و انقلاب اسلامی گسترده شده است.
وی با اشاره به آینده گری امام (ره)، گفت: امام فرمودند صدای شکسته شدن استخوان های شوروی و کمونیسم شنیده می شود و طولی نکشید شوروی سرنگون شد.
حجت الاسلام حکمتی نیک بیان کرد: امام (ره) خلاقیت های بسیاری داشتند معرفی انقلاب اسلامی از بهترین ابتکارات و خلاقیت های ایشان است امام انقلاب مردمی را ایجاد کرد، اصول امام باید در جامعه تبیین شود، حفظ روحیه استقلال طلبی یکی از این اصول است.
وی ادامه داد: همچنان دشمنان در کمین ما هستند، تبلیغات زهر آلود شان به ویژه در فضای مجازی وجود دارد که می طلبد انقلاب اسلامی به درستی معرفی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

آگهی استخدامی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

واحد گشت و مراقبت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با مدرک ...
موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز افتتاح شد

افتتاحیه موسسه خیریه آموزشی و فرهنگی زنده یاد دکتر ابوالفضل نیکروز، عصر روز پنج‌شنبه(1402/03/04) ...
1