تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۶۲۶۱۹
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

کنگره ملی 1893 شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۰
کنگره ملی 1893 شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
کبنا ؛جلسه تشریح و تبیین برنامه‌های کنگره ملی شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد_  برگزار شد.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این جلسه به سخنرانی و تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان پرداخت و با بیان اینکه کنگره ملی ۱۸۹۳ شهید این استان مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، اظهار داشت: کنگره ملی شهدای استان امسال به‌طور ویژه و با اجرای برنامه‌های متنوع و با حضور مقامات عالی رتبه کشوری برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به دو هزار شهید و تعداد زیادی جانباز و آزاده تقدیم به انقلاب کرده است، گفت: برای برگزاری این کنگره ۲۵ کمیته تشکیل شده که این کمیته‌ها هر کدام و وظایف مهمی را بر عهده دارند و کمیته رسانه نیز برای پوشش خیلی خوب رسانه‌ای ابعاد مختلف کنگره تشکیل شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: کنگره ملی شهدای این استان در قالب ۶ اجلاسیه و کنگره اصلی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و ۸ اجلاسیه شهرستانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
خرمدل افزود: همچنین در قالب این کنگره به تعداد شهدای استان جهیزیه بین زوج‌های جوان تقسیم می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت تبیین سیره عملی شهدا و جهاد تبیین، اظهار داشت: ۱۳ هزار مورد برنامه در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد برنامه‌ریزی شده است.
فرمانده سپاه فتح در ادامه گریزی به کنگره ملی سال 95 استان زد و گفت: در کنگره ملی سال ۹۵ در استان اقدامات ارزشمندی انجام گرفت و با توجه به تجربه قبلی، سازماندهی مناسبی برای کنگره ملی شهدا در سال ۱۴٠۲- ۱۴٠۳ تدارک دیده شده است.
سردار خرمدل در ادامه به نقش رسانه‌ها و نویسندگان در رخدادهای مهمی همچون برگزاری کنگره ملی شهدا اشاره کرد و گفت: اگر تاریخ خود را درست ننویسیم، دیگران برای ما خواهند نوشت.
وی خاطرنشان کرد: مردم محوری از اهداف اجرای کنگره بوده و تلاش برای ارتباط نسل جوان با این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی شد.
سردار خرمدل ادامه داد: هیچ محدودیتی برای انتقال دستاورد‌های دفاع مقدس نداریم و از ظرفیت تمام هنرمندان استفاده می‌شود.
کنگره ملی 1893 شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط بین نسلی را از دیگر محور‌های اجرای کنگره دانست و گفت: رزمایش رزمی_ فرهنگی نیز در این کنگره دیده شده است.
خرمدل از برگزاری یادواره‌های شهدا با پوشش قشر‌های مختلف خبر داد و افزود: این یادواره‌ها با پوشش تمام مناطق استان برگزار می‌شود.
وی در ادامه به سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع خرمشهر متفاوت‌تر از هر عملیاتی بوده و نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خرمشهر نماد پیروزی ما در جنگ است، تصریح کرد: ۱۲۵ برنامه در هفت محور در سوم خرداد برگزار خواهد شد.
خرمدل ادامه داد: تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، یادواره شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا نیز دیده شده است.
وی جهاد خدمت‌رسانی در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های سالروز سوم خرداد عنوان کرد: چندین برنامه در این محور برنامه‌ریزی شده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خبر داد و تصریح کرد: چندین همایش و مراسم در شهرستان‌های استان نیز دیده شد.
خرمدل با اشاره به اجرای برنامه‌های رسانه‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۹ برنامه تبیینی _ بصیرتی نیز برای سالروز آزاد‌سازی خرمشهر در دستور کار است.
خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی صحبت‌های خود، به سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۱٠٠ نفر از مردم استان به مرقد مطهر امام اعزام می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1