کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

کنگره ملی 1893 شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

1 خرداد 1402 ساعت 9:54

جلسه تشریح و تبیین برنامه‌های کنگره ملی شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد_  برگزار شد.


جلسه تشریح و تبیین برنامه‌های کنگره ملی شهدا در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد_  برگزار شد.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرمدل_ فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این جلسه به سخنرانی و تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان پرداخت و با بیان اینکه کنگره ملی ۱۸۹۳ شهید این استان مهر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، اظهار داشت: کنگره ملی شهدای استان امسال به‌طور ویژه و با اجرای برنامه‌های متنوع و با حضور مقامات عالی رتبه کشوری برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به دو هزار شهید و تعداد زیادی جانباز و آزاده تقدیم به انقلاب کرده است، گفت: برای برگزاری این کنگره ۲۵ کمیته تشکیل شده که این کمیته‌ها هر کدام و وظایف مهمی را بر عهده دارند و کمیته رسانه نیز برای پوشش خیلی خوب رسانه‌ای ابعاد مختلف کنگره تشکیل شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: کنگره ملی شهدای این استان در قالب ۶ اجلاسیه و کنگره اصلی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و ۸ اجلاسیه شهرستانی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
خرمدل افزود: همچنین در قالب این کنگره به تعداد شهدای استان جهیزیه بین زوج‌های جوان تقسیم می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت تبیین سیره عملی شهدا و جهاد تبیین، اظهار داشت: ۱۳ هزار مورد برنامه در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد برنامه‌ریزی شده است.
فرمانده سپاه فتح در ادامه گریزی به کنگره ملی سال 95 استان زد و گفت: در کنگره ملی سال ۹۵ در استان اقدامات ارزشمندی انجام گرفت و با توجه به تجربه قبلی، سازماندهی مناسبی برای کنگره ملی شهدا در سال ۱۴٠۲- ۱۴٠۳ تدارک دیده شده است.
سردار خرمدل در ادامه به نقش رسانه‌ها و نویسندگان در رخدادهای مهمی همچون برگزاری کنگره ملی شهدا اشاره کرد و گفت: اگر تاریخ خود را درست ننویسیم، دیگران برای ما خواهند نوشت.
وی خاطرنشان کرد: مردم محوری از اهداف اجرای کنگره بوده و تلاش برای ارتباط نسل جوان با این ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی شد.
سردار خرمدل ادامه داد: هیچ محدودیتی برای انتقال دستاورد‌های دفاع مقدس نداریم و از ظرفیت تمام هنرمندان استفاده می‌شود.
کنگره ملی 1893 شهید کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ارتباط بین نسلی را از دیگر محور‌های اجرای کنگره دانست و گفت: رزمایش رزمی_ فرهنگی نیز در این کنگره دیده شده است.
خرمدل از برگزاری یادواره‌های شهدا با پوشش قشر‌های مختلف خبر داد و افزود: این یادواره‌ها با پوشش تمام مناطق استان برگزار می‌شود.
وی در ادامه به سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع خرمشهر متفاوت‌تر از هر عملیاتی بوده و نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خرمشهر نماد پیروزی ما در جنگ است، تصریح کرد: ۱۲۵ برنامه در هفت محور در سوم خرداد برگزار خواهد شد.
خرمدل ادامه داد: تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس، یادواره شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا نیز دیده شده است.
وی جهاد خدمت‌رسانی در مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های سالروز سوم خرداد عنوان کرد: چندین برنامه در این محور برنامه‌ریزی شده است.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خبر داد و تصریح کرد: چندین همایش و مراسم در شهرستان‌های استان نیز دیده شد.
خرمدل با اشاره به اجرای برنامه‌های رسانه‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۹ برنامه تبیینی _ بصیرتی نیز برای سالروز آزاد‌سازی خرمشهر در دستور کار است.
خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخش پایانی صحبت‌های خود، به سالروز رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۱٠٠ نفر از مردم استان به مرقد مطهر امام اعزام می‌شوند.


کد مطلب: 462619

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462619/کنگره-ملی-1893-شهید-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1