تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۶۲۴۳۴
مدیرعامل شرکت برق استان تشریح کرد؛

اجرای طرح تشویقی مشترکان خوش مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

۲
۰
اجرای طرح تشویقی مشترکان خوش مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات
کبنا ؛مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مدیریت مصرف برق برای رعایت حال مشترکان خوش مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌ها در تابستان اجرا می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، مرادی افزود: این طرح از اول خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت برق استان با بیان اینکه مدیریت مصرف برق در دوره اوج بار مصرف سال۱۴۰۲ نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: بر این اساس برای جلب مشارکت همگانی در بخش مصارف خانگی مشوق‌های جذاب تری نسبت به سال قبل پیش بینی شد.
وی یادآور شد: این پاداش‌ها به شکل پلکانی تا ۲۰ برابر تعرفه خرید برق یعنی دو هزار تومان برای صرفه جویی هر کیلو وات ساعت مصرف پیش بینی شد.
مرادی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پاداش برای مشترکین خوش مصرف اختصاص داده شد، گفت: در برنامه‌های مدیریت مصرف برق بخش خانگی امسال دو سیاست کلی وجود دارد که نخست صرفه جویی و دوم اجرای قانون افزایش پلکانی تعرفه برای مشترکان پرمصرف است.
وی همچنین به صرفه جویی مصرف برق در ادارات هم اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران مقرر شد همه دستگاه‌ها و ادارات استان در مقایسه با مصرف سال ۱۴۰۰ در ساعت اداری، ۳۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و در ساعت غیر اداری باید مصرف ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیرعامل برق استان بدانید که ضعیف و ناکارآمد بودن رئیس اداره برق گچساران خودش نوعی بحرانها که قطعا در روزهای آینده که هوا گرم شد این نا کارآمدی برا همه اثبات خواهد شد.
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
مسولین محترم استان و شهرستان گچساران لطف کنید قبل از اینکه هوا گرم تر بشه فکری به حال اداره برق گچساران کنید.بنده بعنوان یک ارباب رجوع که با اکثر ادارات سر و کار دارم فجیع بودن مدیریت اداره برق گچساران رو بخاطر نصب یه کنتور با تمام وجود لمس کردم.
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1