کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت برق استان تشریح کرد؛

اجرای طرح تشویقی مشترکان خوش مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد + جزئیات

27 ارديبهشت 1402 ساعت 17:49

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مدیریت مصرف برق برای رعایت حال مشترکان خوش مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌ها در تابستان اجرا می‌شود.


مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح مدیریت مصرف برق برای رعایت حال مشترکان خوش مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌ها در تابستان اجرا می‌شود.
به گزارش کبنانیوز، مرادی افزود: این طرح از اول خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور امسال ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت برق استان با بیان اینکه مدیریت مصرف برق در دوره اوج بار مصرف سال۱۴۰۲ نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، ادامه داد: بر این اساس برای جلب مشارکت همگانی در بخش مصارف خانگی مشوق‌های جذاب تری نسبت به سال قبل پیش بینی شد.
وی یادآور شد: این پاداش‌ها به شکل پلکانی تا ۲۰ برابر تعرفه خرید برق یعنی دو هزار تومان برای صرفه جویی هر کیلو وات ساعت مصرف پیش بینی شد.
مرادی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پاداش برای مشترکین خوش مصرف اختصاص داده شد، گفت: در برنامه‌های مدیریت مصرف برق بخش خانگی امسال دو سیاست کلی وجود دارد که نخست صرفه جویی و دوم اجرای قانون افزایش پلکانی تعرفه برای مشترکان پرمصرف است.
وی همچنین به صرفه جویی مصرف برق در ادارات هم اشاره کرد و افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران مقرر شد همه دستگاه‌ها و ادارات استان در مقایسه با مصرف سال ۱۴۰۰ در ساعت اداری، ۳۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و در ساعت غیر اداری باید مصرف ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته باشند.


کد مطلب: 462434

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462434/اجرای-طرح-تشویقی-مشترکان-خوش-مصرف-برق-کهگیلویه-بویراحمد-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1