تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۶۲۰۸۱
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مشکلات ترافیکی در شهر یاسوج قابل تحمل نیست

۶
۰
مشکلات ترافیکی در شهر یاسوج قابل تحمل نیست
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: مردم خواسته‌های منطقی و به حقی در خصوص رفع مشکلات ترافیکی دارند که باید با مدیریت و برنامه ریزی جدی و به دنبال رفع این معضل به خصوص در شهر یاسوج باشیم.
به گزارش کبنا نیوز، عیسی شهامت در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: رفع مشکل ترافیکی در وهله اول کمک و همراهی مردم و در ادامه تلاش و جدیت همه دستگاه ها برای ارتقا زیر ساخت ها و توسعه و تجهیز پل‌ها خیابان‌ها و معابر را می طلبد.
وی تصریح کرد: دستگاه های ذیربط وظیفه دارند با بحث های علمی و براساس دانش روز مسائل مربوط به ترافیک شهر یاسوج را دنبال کنند زیرا وضعیت موجود مشکلات ترافیکی در شهر یاسوج قابل تحمل نیست.
شهامت ضمن تاکید بر ایمن سازی معابر شهری و جاده های مواصلاتی تصریح کرد: یکی از راه های ایمن سازی، خط کشی و نصب علائم و ایجاد شیارهای لرزاننده بوده که باید مورد اهتمام ویژه مسئولین مربوطه قرار گیرد.
سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه جاده کمربندی یاسوج در روستای چنارستان از مناطق بحران زا است افزود: ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده باید هر چه سریعتر در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.
وی به موضوع سرعت گیرهای برون شهری و درون شهری اشاره کرد و اظهار داشت: هرگونه سرعت گیر در سطح شهرها و بیرون از شهرها باید با رعایت مسائل فنی و استاندارد نصب شوند و قبل از رسیدن به آن باید علائم هشدار دهنده و یا آگاهی بخشی رعایت شده باشد.
شهامت با اشاره به عملیات اجرایی چهارخطه نمودن قطعه دوم کمربندی گچساران افزود: اجرای تقاطع های سراب ننیز و پشکان به منظور کاهش تصادفات و روانسازی ترافیک با همکاری راه و شهرسازی جهت طرح و نقشه و تامین اعتبار مورد توجه قرار گیرد.
نصب چراغ راهنما و علائم راهنمایی و رانندگی در در میادین، نصب علائم هشدار دهنده و روشنایی تونل های محور پاتاوه دهدشت، نصب مانیتورینگ مرکز کنترل ترافیک و اصلاح دوربین های سطح شهر یاسوج از  مهمترین مصوبات جلسه امروز شورای ترافیک استان بود.
در این نشست طرح جامع ترافیک سه شهر گچساران، یاسوج و کهگیلویه تصویب شد و در اختیار فرمانداران قرار گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لبیک
Iran, Islamic Republic of
برادر شهامت این نشست ها هیچ فایده ای ندارد.
چاره اندیشی کنید برای ساخت رو گذر و زیر گذر
متاسفانه یک وجب خیابان سالم در این شهر وجود ندارد
یاسوج فقط یک روستای بزرگ است.
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام شما مصوب کردین انجام گرفتن آن ۴۰ سال دیگه آقای شهامت عمل کنید راهنمایی ورانندگی که نیست دوربین هم نیست اینجا شهر ودوستان هست
افضل نیا
Belgium
عقط چراغ راهنمایی بزنین تامشکل حل شود...یاسوج میادین وفلکه ها هنوزچراغ ندارن بزرگترین معضل هست
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس راستا
یاسوج بهمئی بیش نیست ،ایا مشکل اجاره خونه اش قابل تحمل هست،به اندازه شهرک صدرا نیست ،اجاره خانه درشهر یاسوج ،خیابان دهراب پور وبعضی نقاط 200با50000000میلیون تومان،شهریار تهران 200با7000000میلیون،مشکل نه فقط ترافیک هست ،همه استانها آرزو دارند یک رودخانه وسط شهرشان باشد می شود بهترین فضای زیبای ساحلی در دو طرف رودخانه بشار ساخت.ولی مدیران میانی در استان فقط دنبال ایجاد مانع ،چه فیزیکی چه.....بیشتر از اینکه از،فعل میشود را صرف کنند،فعل نمی شود را صرف می کنند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه/// هیچی بارت نیست و سوادی هم نداری فقط برای اینکه بگی خیلی فعالی صبح تا شب جلسه بی نتیجه میگیری که هیچ خروجی نداره و مشکلاتی رو بیان میکنی که همه مردم از کوچک و بزرگ اونارو بهتر از تو میدونن. از وقتی که سکان معاونت رو گرفتی خدارو شاهد میگیرم جز حرف و حرف هیچ کار و عمل مثبتی نداشتی وقتی سوادشو نداری اینقدر با جلسات بی مایه و بی نتیجه سعی نکن از خودت یه متخصص متبحر نشون بدی که اصلا در قد و قواره معاونت استانداری نیستی.
آقای استاندار لطفا با معاونان مماشات نکن استان تا کی باید محل آزمون و خطای مدیران بی سواد و نالایق باشه
عبدالرضا ذضایی
Netherlands
جناب مهندس مسولین یاسوج به فکر اینده شهر یاسوج نیستند،تنها ترافیک با یک زیرگذر وروگذر حل میشه که شهرداری یاسوج توان چنین کاری را ندارد ،
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
بنزین دردسرساز

بنزین دردسرساز

کیفیت پایین بنزین ایران سال‌ها مورد مناقشه ارگان‌های داخلی بوده است. سازمان استاندارد ...
1