تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۸
کد مطلب : ۴۶۱۸۹۸
اردوی روز معلم در منطقه چیتاب برگزار شد

حسنعلی عزت‌خواه: کسانی که آموزش و پرورش را مزاحم می‌شمردند تا پشیمان نشدند از حرفشان برگردند

۱۰
۳
حسنعلی عزت‌خواه: کسانی که آموزش و پرورش را مزاحم می‌شمردند تا پشیمان نشدند از حرفشان برگردند
کبنا ؛حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز معلم در تاریخ باید یوم الله ثبت می‌شد، آنهائیکه آموزش و پرورش را مزاحم می‌شمردند تا پشیمان نشدند از حرفشان برگردند.
به گزارش کبنا، اردوی روز معلم ۱۴۰۲ کبگیان امسال هم مانند هرسال به میزبانی نمایندگی آموزش و پرورش چیتاب در منطقه چشمه دزدک چنار از توابع این بخش برگزار شد.
حکیمه وثوقی_ ریاست نمایندگی آموزش و پرورش کبگیان_ در این اردو ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم با تشکر از حضور حاضرین گفت: یکی از شریفترین و پر مسئولیت‌ترین شغل‌ها معلمی است که در راستای رسالت پیامبران می‌تواند کلید سعادت و شقاوت یک ملت باشد و به مثابه أَنبیاء باهدف تربیت انسان‌ها نقش خطیری در تثبیتِ بُنیَهِ فرهنگ تعلیم و تربیتی یک ملت ایفاد بکند.
وثوقی در ادامه با ارائه گزارش کار آموزش و پرورش کبگیان از معلمان بخش بعنوان قشر پرتلاش، هماهنگ و کارآمد یاد کرد و افزود: خداوند را سپاسگزارم ما را در مقامی آفرید تا معلم باشیم و مفتخرم در این شغل شریف همکارانی دلسوز، خدوم چون معلمان بخش کبگیان دارم.

ریاست نمایندگی آموزش و پرورش کبگیان نیاز ضروری بخش به تأسیس خوابگاه شبانه روزی را مطالبه مردمان این دیار برشمرد و خاطرنشان کرد: خیلی از مردم بعلت فضای مسموم محیط شهری در یاسوج و از طرفی هزینه‌های سرسام‌آور اجاره، و یا رفت آمد آرزو دارند فرزندانشان در محیطی امن، نزدیک به دیارشان در قالب خوابگاه موجود در شهر چیتاب به تحصیلاتشان ادامه دهند.
وی با اذعان به اینکه اگر مدیریت محترم به این مطالبه به حق مردمان این دیار جامه عمل بپوشاند تصریح کرد: اگر مدیرکل محترم دستور راه‌اندازی این خوابگاه را اعمال بفرمایند بار سنگینی از دوش مردمان این خطه در این شرایط خاصِ اقتصادی بر خواهند داشت و یک اقدام ماندگار در اذهان و تاریخ مردمان این دیار به یادگار خواهند گذاشت.
کوروش دلشاد_ مدیر آموزش پرورش بویراحمد_ هم در این مراسم باتشکر از میزبانی آموزش و پرورش چیتاب و حضور حاضرین گفت: کبگیان یکی از بخش‌های مستعد با قابلیت استعداد‌های نوظهور در آموزش و پرورش است منتهی من باب درخواست خانم وثوقی درباره راه‌اندازی این خوابگاه باید گفت که، حداقل به وجود ۷۰ دانش‌آموز جهت تعدیل به خوابگاه شبانه روزی در چیتاب نیاز هست که انشاءالله به محض ایجاد زمینه و دستور کد دار شدن پروسه مذکور از طرف مدیرکل این مهم انجام می‌گیرد.
مدیر آموزش وپرورش بویراحمد کاردانی در مدیریت، نظم در امور اداری، بازدید‌های سرزده با عرق به مسئولیت را از خصیصه‌های برتر مسئول آموزش پرورش چیتاب برشمرد و افزود: پرستیژ مدیریت آن هم در مبحث تعلیم و تربیتی تنها به پشت میز نشستن و کاغذ بازی کردن نیست بلکه مانند خانم وثوقی باید از اقدام، تا پیگیری و عمل در میدان خدمت بی‌تعارف حاضر بود.
حسنعلی عزت خواه_ مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد_ هم در ادامه این مراسم، روز معلم را یوم الله برشمرد و گفت: روز معلم واقعاً باید در تاریخ یوم الله ثبت می‌گردید.
وی خاطرنشان کرد: کسانیکه میتوانند ملت‌ها را نجات بدهند و کشور‌ها آباد کنند و دنیا و آخرت ملت را تعمیر کنند فرهنگیان هستند، پس فرهنگ یک کارخانۀ آدم‌سازی است؛ چنانکه انبیا هم برای همین معنا آمدند از انسان آدم درست بکنند.
عزت خواه تصریح کرد: وقتی آن‌ها مأمور به تربیت هستند، و تربیت می‌کنند و آنقدری که از عهده‌شان برآمد عمل کردند پس شما هم با شرأفت کاری همان مسئولیت را در قبال تعلیم و تربیت صحیح جامعه دارید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اذعان به اینکه علم در برابر جهل به کار می‌رود خطاب به مدعیان نفی آموزش و پرورش در نظام ساختاری فرهنگ تعلیم و تربیتی خاطرنشان کرد: معلمی که بتواند محصلش را با روشنگری در نهایت پختگی و انسانیت، عالم بار بیاورد آموزگار خوبی است، و مقابلاََ، جامعه‌ای هم که قدردان معلمش نباشد بیمار و محکوم به اِنزوا می‌باشد.

عزت خواه ضمن تشکر از پیام‌ها و مراتب تجلیل ازمقام معلم از طرف نماینده ولی فقیه و استاندار در استان خطاب به آنهائیکه آموزش و پرورش را مزاحم میشمردند گفت: وقتی سران یک استان محترمانه در برابر مقام معلم سرتعظیم فرود می‌آورند و رهبر یک ملت نیز دربیانات گهربارش می‌فرماید عبور از گردنه‌های پیشرفت بدون آموزش و پرورش میسر نیست، پس توصیه می‌کنم آنهائیکه آموزش و پرورش را مزاحم می‌شمردند تا دیر نشده از گفته‌هایشان برگردند.
لازم به ذکر است در پایان این همایش از طرف حکیمه وثوقی_ مسئول نمایندگی آموزش پرورش_ و بخشدار کبگیان به پاس مقام معلم از کلیه معلمان مدرس در بخش با اهداء لوح تقدیر با حضور بخشدار کبگیان، مدیرکل، و مدیر آموزش پرورش شهرستان بویراحمد، و هیئت همراه تجلیل بعمل آمد.

------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

فاطمه
Iran, Islamic Republic of
آقای رسام خبرشو زدند و ثبته
آقای عزت خواه قول دادند و در ذهن همه ماها می ماند؟
حالا تا بعدشو ببینیم الوعده وفا..
صولتی
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر این خوابگاه راه اندازی بشود روستای ما واطراف حداقل ۴۰تا دانش آموز برمی گردد.
شجاعی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوبه اگر راه اندازی شود ماهم هستیم.
معتمد
آقایان کبنا، درج کامنتها چرا کامنتهای اخبارکبگیان را درج نمی کنید؟
مشکل از کجاست، لطفا واضح جواب بدهید؟.
معلم
Iran, Islamic Republic of
در استانی که معیار ها عوض شوند و معیار مدیرکل شدن / ، آیا امیدی به پیشرفت هست؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بساط تان را تا امثال شماها در راس آموزش و پرورش هستید رنگ خوشی را نخواهد دید قشر مظلوم فرهنگیان استان ک.ب
دنا
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محترم حرف کم آورد و فرمودند : " کسانیکه آموزش و پرورش را ..... "
جناب مدیرکل !! از عقل بدور است ، کسی که در مهد آموزش و پرورش سواد خوانده و نوشتن یادگرفته باشد این خانه و اهلش را مزاحم بداند ، مراقب باشید منبعد موقع سخنرانی یاداشت و طرح سخنرانی داشته باشید تا مجبور نشوید در موقع مواجهه با کمبود واژها ، استعاره های عجیب و غریب بکار ببرید !!!
اگر کسانی بحث و انتقادی از حوزه آموزش و پرورش دارند ، حرفشان و ایرادشان از قبیله گرای ، فامیل بازی ، پارتی بازی ، نژادپرستی و آپارتایدی است که در گوشه گوشه این نهاد مقدس بواسطه سیاسی بازی توسعه و رونق داده ای !! اگر ادعای صداقت و واقعگرایی داری ، دستور دهید تا تیمی بیطرف و فارق از قبیله های خودتون بطور محرمانه در بدنه سیستم به تحقیق و بررسی بپردازند ( که قطعا جرات چنین کاری را ندارید ) تا واقعیت موضوع را از زبان عموم بشنوی !! اینکه یکجانبه و یکطرفه پشت تریبون قرار بگیری و با تکان دادن دستان بلندت به طرف خطابت تلویحا تشر بزنی و التیماتوم دهی .... زیاد دوام ندارد بزودی باید پاسخگو باشی ، که البته آنروز دیر نیست و یقین داشته باش که آنروز سیاستمداران پشت صحنه هم از شماها تبری خواهند جست !!
مارگون
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل ضعیف، کسی که الفبای سخنرانی خوب را بلد نیست مبرهن و آشکار است که بگوید، هیچ کسی آموزش و پرورش را مزاحم نگفته و نخواهد گفت.
Iran, Islamic Republic of
وقتی استاندار تابع نماینده ها باشه یکی مثل تو میشی مدیرکل و هزاران نفر را از دولت متنفر میکنی
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
ممنون از زحمات شبانه روزی خانم وثوقی که خدامیدونه مثل مرد پای کار هست و مشکلات بخش را طی این چند سال که مسولیت گرفته داره یکی یکی حل می‌کنه همچنین آقای اسفندیاری که وجودشان باعث دلگرمی بخش هست انشالله در رده های بالاتر بدرخشید چون افتخار بخش کبگیان هستید
برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1