تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب : ۴۶۱۷۴۳
بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از محور پاتاوه - دهدشت؛

منصوری: سعی می‌کنیم جاده پاتاوه - دهدشت لنگ اعتبار نماند

۱
۰
منصوری: سعی می‌کنیم جاده پاتاوه - دهدشت لنگ اعتبار نماند
کبنا ؛محسن منصوری معاون رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه ( 9 اردیبهشت ماه 1402) از پروژه مهم پاتاوه - دهدشت بازدید کردند.
به گزارش کبنا، محسن منصوری_ معاون اجرایی رئیس جمهور_ در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم از همه کسانی که برای اجرای این پروژه تلاش کرده‌اند. الحمدالله پروژه فعال و در حال انجام کار هستند و تقاضا کردیم که این طرح مهم اقتصادی و عمرانی را در اسرع وقت آماده کنند.
وی ضمن قدردانی از سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ افزود: آقای استاندار به طور ویژه این پروژه را دنبال می کند.
منصوری بیان کرد: مسیر پاتاوه - دهدشت بعد از بهره‌برداری به امید خدا به لحاظ صرفه اقتصادی، مدیریت زمان و مصرف سوخت شرایط خوبی را رقم می‌زند.
وی با اشاره به ریزش تونل در مسیر پاتاوه - دهدشت، گفت: کار خوب پیشرفت کرده بود که متأسفانه یکی از تونل‌ها ریزش کرده و کار را عقب انداخته و اشکالاتی را در فرایند اجرایی ایجاد کرده و اگر 4 تا 5 متر دیگر حفاری انجام بگیرد، این تونل بازگشایی می‌شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه سه شیفت در مسیر پاتاوه - دهدشت در حین کار هستند، افزود: این پروژه مقداری مشکل کمبود اعتبار دارد و سعی می‌کنیم که پروژه لنگ تأمین اعتبار نشود.
منصوری در ادامه به اهمیت این پروژه پرداخت و گفت: این جاده هم مسیر دسترسی شهرهای اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد است و هم مسیر اصلی دسترسی یاسوج به دهدشت و بالعکس و هم مسیر بین استانی است. در حقیقت به لحاظ راهبردی برای کل کشور اهمیت دارد و دولت بر اتمام آن به بهترین شکل تاکید دارد.
معاون رئیس جمهور گفت: در سفر اول هیئت دولت عدد خوبی از محل تهاتر نفت برای این پروژه گذاشته شد و کار هم خوب پیش می‌رفت که یک سکته کرده و در فرایند کار مشکل ایجاد شد، خوب الان الحمدالله شرایط کار خوب است.
وی تاکید کرد: دولت مشکل تأمین اعتبار را رفع می‌کند. یا از محل تهاتر نفت و یا از منابع جایگزین دیگر این مشکل را برطرف می‌کند؛ چرا که این پروژه جزء اولویت‌های اصلی و عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
منصوری در ادامه از پیگیری استاندار و مدیران مربوطه تشکر کرد و گفت: تمام تلاش‌مان را برای اتمام پروژه به کار می‌گیریم و وقتی پروژه در مصوبات سفر دولت بیاید پیگیری و اتمام آن از اهمیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ نیز تاکید کرد: جاده پاتاوه - دهدشت هم درون استان و هم بین استانی برای استان‌های همانند؛ بوشهر، اصفهان، تهران دارای اهمیت فوق العاده است.
احمدزاده گفت: مشکل این پروژه ریزش یکی از تونل‌ها است که در حال بازگشایی آن هستیم، کنارگذر این تونل بسیار خطرناک است و نمی‌توان آن را افتتاح کرد.
وی افزود: 400 میلیارد تومان در سفر اول دولت به این پروژه اختصاص داده شد که امیدوارم در سفر دوم هیئت دولت این پروژه به مرحله افتتاح برسد.














نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر انسانهای بی ادعا،درود بر دکتر احمدزاده
پایانِ فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت

پایانِ فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت

در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت جلسه علنی امروز مجلس یازدهم با نطق‌هایی در مخالفت ...
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
1