کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از محور پاتاوه - دهدشت؛

منصوری: سعی می‌کنیم جاده پاتاوه - دهدشت لنگ اعتبار نماند

10 ارديبهشت 1402 ساعت 1:40

محسن منصوری معاون رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه ( 9 اردیبهشت ماه 1402) از پروژه مهم پاتاوه - دهدشت بازدید کردند.


محسن منصوری معاون رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه ( 9 اردیبهشت ماه 1402) از پروژه مهم پاتاوه - دهدشت بازدید کردند.
به گزارش کبنا، محسن منصوری_ معاون اجرایی رئیس جمهور_ در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، اظهار داشت: ابتدا تشکر می‌کنم از همه کسانی که برای اجرای این پروژه تلاش کرده‌اند. الحمدالله پروژه فعال و در حال انجام کار هستند و تقاضا کردیم که این طرح مهم اقتصادی و عمرانی را در اسرع وقت آماده کنند.
وی ضمن قدردانی از سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ افزود: آقای استاندار به طور ویژه این پروژه را دنبال می کند.
منصوری بیان کرد: مسیر پاتاوه - دهدشت بعد از بهره‌برداری به امید خدا به لحاظ صرفه اقتصادی، مدیریت زمان و مصرف سوخت شرایط خوبی را رقم می‌زند.
وی با اشاره به ریزش تونل در مسیر پاتاوه - دهدشت، گفت: کار خوب پیشرفت کرده بود که متأسفانه یکی از تونل‌ها ریزش کرده و کار را عقب انداخته و اشکالاتی را در فرایند اجرایی ایجاد کرده و اگر 4 تا 5 متر دیگر حفاری انجام بگیرد، این تونل بازگشایی می‌شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه سه شیفت در مسیر پاتاوه - دهدشت در حین کار هستند، افزود: این پروژه مقداری مشکل کمبود اعتبار دارد و سعی می‌کنیم که پروژه لنگ تأمین اعتبار نشود.
منصوری در ادامه به اهمیت این پروژه پرداخت و گفت: این جاده هم مسیر دسترسی شهرهای اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد است و هم مسیر اصلی دسترسی یاسوج به دهدشت و بالعکس و هم مسیر بین استانی است. در حقیقت به لحاظ راهبردی برای کل کشور اهمیت دارد و دولت بر اتمام آن به بهترین شکل تاکید دارد.
معاون رئیس جمهور گفت: در سفر اول هیئت دولت عدد خوبی از محل تهاتر نفت برای این پروژه گذاشته شد و کار هم خوب پیش می‌رفت که یک سکته کرده و در فرایند کار مشکل ایجاد شد، خوب الان الحمدالله شرایط کار خوب است.
وی تاکید کرد: دولت مشکل تأمین اعتبار را رفع می‌کند. یا از محل تهاتر نفت و یا از منابع جایگزین دیگر این مشکل را برطرف می‌کند؛ چرا که این پروژه جزء اولویت‌های اصلی و عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
منصوری در ادامه از پیگیری استاندار و مدیران مربوطه تشکر کرد و گفت: تمام تلاش‌مان را برای اتمام پروژه به کار می‌گیریم و وقتی پروژه در مصوبات سفر دولت بیاید پیگیری و اتمام آن از اهمیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ نیز تاکید کرد: جاده پاتاوه - دهدشت هم درون استان و هم بین استانی برای استان‌های همانند؛ بوشهر، اصفهان، تهران دارای اهمیت فوق العاده است.
احمدزاده گفت: مشکل این پروژه ریزش یکی از تونل‌ها است که در حال بازگشایی آن هستیم، کنارگذر این تونل بسیار خطرناک است و نمی‌توان آن را افتتاح کرد.
وی افزود: 400 میلیارد تومان در سفر اول دولت به این پروژه اختصاص داده شد که امیدوارم در سفر دوم هیئت دولت این پروژه به مرحله افتتاح برسد.















کد مطلب: 461743

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461743/منصوری-سعی-می-کنیم-جاده-پاتاوه-دهدشت-لنگ-اعتبار-نماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1