تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۷
کد مطلب : ۴۵۸۹۸۶
در ملاقات مردمی مطرح شد

تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جذب نیرو از طریق آزمون

۰
تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جذب نیرو از طریق آزمون
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه ملاقات عمومی با تعدادی از مردم مناطق مختلف استان در جریان مشکلات و خواسته‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری، در این برنامه ملاقات عمومی سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.
سید علی احمدزاده در پاسخ به افرادی که مطالبه اشتغال و بکارگیری در ادارات استان را داشتند، گفت: برای جذب و استخدام در ادارات دولتی شرایط آزمون است که فرایند آن باید رعایت و اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه، جذب در ادارات استان تنها با صدور مجوز از مرکز کشور و از طریق آزمون میسر است گفت: اما کسانی که طرح و‌ ایده اقتصادی دارند و برای ایجاد اشتغال تسهیلات بخواهند از آن‌ها حمایت می‌کنیم و تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
برخی از اهالی منطقه زیلایی در خصوص توزیع آرد و نفت سفید دغدغه‌هایی داشتند که استاندار بر توزیع آرد و نفت براساس جمعیت و خانوار‌ها در دهستان زیلایی تأکید کرد.
احمدزاده با اشاره به برنامه دولت برای خروج زیلایی از محرومیت گفت: گازرسانی و همچنین احداث جاده در دهستان زیلایی و روستا‌های بردپهن، موشمی، مورد زرد و سایر روستا‌ها و پاره روستا‌های زیلایی در برنامه‌های دولت به خوبی دیده شده است.
برخی از نخبگان هم در ملاقات عمومی با استاندار درخواست‌های خود را ارائه کردند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حمایت و کمک به‌ایده و طرح‌های خلاقانه نخبگان، کارآفرینان، فعالان عرصه اقتصادی و دانش بنیان استان کوتاهی نخواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فرزندان نخبه استان در زمینه ایجاد نیروگاه برق آبی فعالیت می‌کند و کار‌هایی در این زمینه در دست انجام دارد که از این جوان نخبه در جهت رشد، بالندگی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم.
به گفته استاندار؛ تهیه نان تست از میوه درخت بلوط یکی از اقدامات خوب نخبگان استان است که باید مورد حمایت قرار گیرد.
احمدزاده عنوان کرد: بر روی حمایت از نخبگان و میدان دادن به این افراد حساس هستم و از مدیران و معاونینم می‌خواهم در این زمینه حساسیت به خرج دهند و به نخبگان در جهت انجام کار‌های دانش‌بنیان میدان دهند.
استاندار همچنین با بیان اینکه بسیج سازندگی استان کار‌های خوب و ارزشمندی در دست انجام دارد که بیشتر آن‌ها دانش بنیان هستند، خاطرنشان کرد: پرورش کرم میلورم برای خوراک دام و طیور از جمله اقدامات خوب بسیج سازندگی استان است.

احمدزاده تأکید کرد: باید به دنبال طرح‌های نو، خلاقانه و دانش بنیان باشیم بطوریکه مزیت‌ها و ظرفیت‌های استان را ملاک قرار دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ملاقات‌های عمومی، دیدار‌های مردمی و در سفر‌های شهرستانی اغلب خواسته مردم اشتغال است که در این خصوص حوزه اقتصادی استان را موظف کرده‌ام تا با بکار‌گیری همه توان و ظرفیت‌های استان در همه بخش‌ها و حوزه‌ها برای ایجاد اشتغال و تولید، تلاشی مضاعف داشته باشند.
در این دیدار رو در رو ۲۵ نفر از مناطق مختلف استان به طور جداگانه مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند که از سوی استاندار مورد رسیدگی قرار گرفت.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1