کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ملاقات مردمی مطرح شد

تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جذب نیرو از طریق آزمون

7 اسفند 1401 ساعت 1:47

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه ملاقات عمومی با تعدادی از مردم مناطق مختلف استان در جریان مشکلات و خواسته‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در برنامه ملاقات عمومی با تعدادی از مردم مناطق مختلف استان در جریان مشکلات و خواسته‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری، در این برنامه ملاقات عمومی سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.
سید علی احمدزاده در پاسخ به افرادی که مطالبه اشتغال و بکارگیری در ادارات استان را داشتند، گفت: برای جذب و استخدام در ادارات دولتی شرایط آزمون است که فرایند آن باید رعایت و اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه، جذب در ادارات استان تنها با صدور مجوز از مرکز کشور و از طریق آزمون میسر است گفت: اما کسانی که طرح و‌ ایده اقتصادی دارند و برای ایجاد اشتغال تسهیلات بخواهند از آن‌ها حمایت می‌کنیم و تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.
برخی از اهالی منطقه زیلایی در خصوص توزیع آرد و نفت سفید دغدغه‌هایی داشتند که استاندار بر توزیع آرد و نفت براساس جمعیت و خانوار‌ها در دهستان زیلایی تأکید کرد.
احمدزاده با اشاره به برنامه دولت برای خروج زیلایی از محرومیت گفت: گازرسانی و همچنین احداث جاده در دهستان زیلایی و روستا‌های بردپهن، موشمی، مورد زرد و سایر روستا‌ها و پاره روستا‌های زیلایی در برنامه‌های دولت به خوبی دیده شده است.
برخی از نخبگان هم در ملاقات عمومی با استاندار درخواست‌های خود را ارائه کردند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حمایت و کمک به‌ایده و طرح‌های خلاقانه نخبگان، کارآفرینان، فعالان عرصه اقتصادی و دانش بنیان استان کوتاهی نخواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فرزندان نخبه استان در زمینه ایجاد نیروگاه برق آبی فعالیت می‌کند و کار‌هایی در این زمینه در دست انجام دارد که از این جوان نخبه در جهت رشد، بالندگی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کنیم.
به گفته استاندار؛ تهیه نان تست از میوه درخت بلوط یکی از اقدامات خوب نخبگان استان است که باید مورد حمایت قرار گیرد.
احمدزاده عنوان کرد: بر روی حمایت از نخبگان و میدان دادن به این افراد حساس هستم و از مدیران و معاونینم می‌خواهم در این زمینه حساسیت به خرج دهند و به نخبگان در جهت انجام کار‌های دانش‌بنیان میدان دهند.
استاندار همچنین با بیان اینکه بسیج سازندگی استان کار‌های خوب و ارزشمندی در دست انجام دارد که بیشتر آن‌ها دانش بنیان هستند، خاطرنشان کرد: پرورش کرم میلورم برای خوراک دام و طیور از جمله اقدامات خوب بسیج سازندگی استان است.

احمدزاده تأکید کرد: باید به دنبال طرح‌های نو، خلاقانه و دانش بنیان باشیم بطوریکه مزیت‌ها و ظرفیت‌های استان را ملاک قرار دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ملاقات‌های عمومی، دیدار‌های مردمی و در سفر‌های شهرستانی اغلب خواسته مردم اشتغال است که در این خصوص حوزه اقتصادی استان را موظف کرده‌ام تا با بکار‌گیری همه توان و ظرفیت‌های استان در همه بخش‌ها و حوزه‌ها برای ایجاد اشتغال و تولید، تلاشی مضاعف داشته باشند.
در این دیدار رو در رو ۲۵ نفر از مناطق مختلف استان به طور جداگانه مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند که از سوی استاندار مورد رسیدگی قرار گرفت.


کد مطلب: 458986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458986/تاکید-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-جذب-نیرو-طریق-آزمون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1