تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۵۸۸۱۹
مدیرکل کمیته امداد استان؛

درآمد مراکز نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد ۲۶ میلیارد تومان بوده است

۰
کبنا ؛
مدیرکل کمیته امداد کهگلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۵۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند که در امر رسیدگی به امور نیازمندان یاریگر کمیته امداد هستند.
به گزارش کبنا، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نشست با روسا و معاونین ستادی کمیته امداد استان، درخصوص برنامه های مراکز نیکوکاری، گفت: ایجاد مراکز نیکوکاری باعث هم‌افزایی در خدمت‌رسانی به نیازمندان شده است.
وی با بیان اینکه اکثر مراکز نیکوکاری به صورت مسجد محور در محلات فعالیت می کنند، افزود: در حال حاضر ۵۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است که در امر رسیدگی به امور نیازمندان یاریگر کمیته امداد هستند.
مبشری تصریح کرد: مهمترین اهداف مراکز نیکوکاری شناسایی، ارتباط و تعامل مؤثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار از جمله خیرین و موسسات خیریه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکل نیازمندان، برون‌سپاری و توسعه خدمت‌رسانی به محرومین و تکریم آنان، ایجاد همبستگی، تکامل و توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری، طراحي، استقرار و مديريت شبكه‌های نيكوكاري با تمركز بر محله و با محوريت مسجد محله است.
وی با اشاره به اینکه میزان درآمد مراکز نیکوکاری در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان بوده است، گفت: تمامی درآمد مراکز نیکوکاری با نظارت هیأت عامل مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، به نفع نیازمندان در زمینه های توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، کمک هزینه تعمیرات مسکن و درمان، فرهنگی و تحصیلی هزینه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1