کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد استان؛

درآمد مراکز نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد ۲۶ میلیارد تومان بوده است

3 اسفند 1401 ساعت 10:59

مدیرکل کمیته امداد کهگلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۵۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند که در امر رسیدگی به امور نیازمندان یاریگر کمیته امداد هستند.


مدیرکل کمیته امداد کهگلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۵۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند که در امر رسیدگی به امور نیازمندان یاریگر کمیته امداد هستند.
به گزارش کبنا، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نشست با روسا و معاونین ستادی کمیته امداد استان، درخصوص برنامه های مراکز نیکوکاری، گفت: ایجاد مراکز نیکوکاری باعث هم‌افزایی در خدمت‌رسانی به نیازمندان شده است.
وی با بیان اینکه اکثر مراکز نیکوکاری به صورت مسجد محور در محلات فعالیت می کنند، افزود: در حال حاضر ۵۴ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است که در امر رسیدگی به امور نیازمندان یاریگر کمیته امداد هستند.
مبشری تصریح کرد: مهمترین اهداف مراکز نیکوکاری شناسایی، ارتباط و تعامل مؤثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار از جمله خیرین و موسسات خیریه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکل نیازمندان، برون‌سپاری و توسعه خدمت‌رسانی به محرومین و تکریم آنان، ایجاد همبستگی، تکامل و توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری، طراحي، استقرار و مديريت شبكه‌های نيكوكاري با تمركز بر محله و با محوريت مسجد محله است.
وی با اشاره به اینکه میزان درآمد مراکز نیکوکاری در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان بوده است، گفت: تمامی درآمد مراکز نیکوکاری با نظارت هیأت عامل مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، به نفع نیازمندان در زمینه های توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه، کمک هزینه تعمیرات مسکن و درمان، فرهنگی و تحصیلی هزینه شده است.


کد مطلب: 458819

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458819/درآمد-مراکز-نیکوکاری-کهگیلویه-بویراحمد-۲۶-میلیارد-تومان-بوده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1