تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۵۸۵۹۰
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد؛

نالایقانی که کنار نمی‌روند و نالایق‌تر از خودشان را سرکار می‌آورند، خیانتکارند / هر مسئولی که توان خدمت ندارد، خودش کنار برود

۳
۳
نالایقانی که کنار نمی‌روند و نالایق‌تر از خودشان را سرکار می‌آورند، خیانتکارند / هر مسئولی که توان خدمت ندارد، خودش کنار برود
کبنا ؛حجت الاسلام سید علی اکرمیان امام جمعه موقت کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) روز برچیدن بت‌ها و ترویج خداپرستی با پیام وحی خطاب به حاضرین گفت: با نزول سوره علق توسط جبرائیل‌امین بر حضرت محمد وانتخاب آن بعنوان آخرین فرستاده الهی اکمال دین خدا برهمگان تمام شد.
به گزارش کبنـا از چیتاب، امروز جمعه (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) افزود: هرکسی که این روز را روزه بگیرد ثوابش برابر با هفتاد سال عبادت خالصانه می‌باشد.
سید علی اکرمیان در فراز دوم از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم تبریز خطاب به نماز‌گزاران گفت: خروجی این دیدار حولِ سه محور تحسین معظمُ لَه از حماسه حضور ملت در بیست دوم بهمن، حربه دشمن در نادیده گرفتن دستاورد‌ها، خدمات نظام با تزریق یاس و ناامیدی در بدنه جامعه، و نگرانی مردم از وضعیت اقتصاد، گرانی، تورم در کنار جلوه دادن کم ارزشی پول در بازار بود.
حجت الاسلام اکرمیان خطاب به مسوولان دولتی خاطرنشان کرد: همه دیدند که مردم در سخت‌ترین شرایط آرایش رسانه‌ای دشمن به میدان آمدند، و پای انقلابشان ماندند، الان وقت آن است که مسئولان با شناسائی چالش‌ها، و جهاد اقتصادی بدنبال حل مشکلات مردم باشند.

این خطیب موقت جمعه با اذعان به مشکل اشتغال جوانان، رشد تورم و افزایش قیمت بی‌رویه بازار خرید مردم خطاب به مسئولان امر و نمایندگان خاطرنشان کرد: هر مسئولی که می‌داند در این میدان سخت توان خدمت به مردم جهت برون رفت از مشکلات را ندارد خودش کنار برود.
وی تصریح کرد:  در این وانفسا  اگر مسئول نالایقی کسی نالایق‌تری را سر کار بیاورد به ملت و خون شهدا خیانت کرده و در کانون اعتماد مردم طرد خواهدشد.
امام جمعه موقت کبگیان راهکار برون رفت از مشکلات کشور را در، الزام عزم جدی مبارزه با فساد، اصلاح سیاست‌های پولی و بانکی، و اصلاح چرخه‌ی مدیریت نخبگان، با مدیریت روانی جامعه و بازگرداندن اعتماد عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: چرا همواره در بیان فساد و ریشه‌های آن اهمال می‌شود.
این خطیب موقت خاطرنشان کرد: باید دید که رشد بی‌سابقه رانت، تضاد منافع مسئولان از کجا نشأت می‌گیرد، فلذا مشکلِ ساختاریِ عدم توفیق در مبارزه با فساد را باید در ضعف سیستم نظارت، پایش و شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز کنکاش نمود.
وی در پایان افزود: مطلوب این است که نظام بازرسی و ممیزی کشور بر مبنای اصول «یشگیری محور» طراحی بشود که اصولاً وقوع تخلف و فساد به حداقل برسد.
-----------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عامو تو خوب ایگوی ولی کی گوشت بده
دنا
Iran, Islamic Republic of
اگر بخش کبگیان تونستنداین ورودی ازسمت جاده اصفهان واون پل فلزی را یه سروسامانی بدهندواقعا کاری کردند کارستان🤔
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا افراد مفسد و متخلف در ادارات دنبال لغو ابلاغ افرادی هستند که پیگیر تخلفات هستند
همه چی برعکس شده
اللهم عجل لولیک الفرج
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1