تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۵۸۵۲۰
کبنا گزارش می دهد؛

(+ فیلم ) برف دو باره یاسوج را غافلگیر کرد؛ شهردار کجاست؟ / برف در پیاده روها و خیابان های یاسوج تردد را با مشکل مواجه کرد / صدها خودرو در جاده‌های سمیرم و شهرضا برف گیر شده‌اند

۷
۲
(+ فیلم ) برف دو باره یاسوج را غافلگیر کرد؛ شهردار کجاست؟ / برف در پیاده روها و خیابان های یاسوج تردد را با مشکل مواجه کرد / صدها خودرو در جاده‌های سمیرم و شهرضا برف گیر شده‌اند
کبنا ؛بارش برف در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز آغاز شده و بارش برف شدیدی شهر یاسوج را دربرگرفته است.
به گزارش کبنا، از روز‌های گذشته هشدار‌های هواشناسی نسبت به بارش سنگین برف و باران در منطقه زاگرس و کل کشور داده شد، در یاسوج نیز چند روز اخیر بارش‌ها ادامه داشت و از صبح امروز بارش برف شدید در یاسوج وضعیت تردد و عبور و مرور شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.
از شب گذشته تاکنون صد‌ها خودرو که از استان‌های جنوبی به قصد مسافرت به استان‌های مرکزی و اصفهان سفر می‌کردند، در جاده سمیرم شهرضا برف گیر شده‌اند. شواهد حاکی است که بسیاری از  این خودرو‌ها که سرنشینان زن و کودک دارند در هوای سرد و بیشتر از یک متر در جاده گیرأفتاده‌اند و منتظر امداد و نجات هستند، در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری نیز وضعیت بسیار نامساعد است و گفته می‌شود هزار خودرو در جاده‌های این شهرستان نیاز به کمک فوری دارند.
به گزارش عینی خبرنگار کبنا به دلیل بارش شدید برف خیابان‌های اصلی شهر با مشکل تردد مواجه شده و خیابان بیمارستان شهید بهشتی نیز با مشکل عبور و مرور مواجه است. ماشین‌های برف روب کمی در شهر تردد می‌کنند و به نظر می‌آید یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد که نیمی از آن هم سردسیری و برف گیر است با کمبود تجهیزات مواجه است.
پنج شنبه تعطیل شد؛ مردم در جاده‌های خارج شهر در برف گیر کرده‌اند
یک کارشناس مدیریت شهری اظهار کرد: وقتی هشدار‌ها داده می‌شود و گفته می‌شود شدت حداکثری است اقدامی صورت نمی‌گیرد، شورای شهر به ۲۰۰ هزار نفر مردم یاسوج پاسخ دهد که بر چه اساسی شهردار را ابقا کرده است، الان پاسخ دهد که شهردار در این برف کجاست؟
یک شهروند نیز اظهار کرد: در بلوار قرنی ترافیک وحشتناکی است، مدیریت بحران مربوط به کل استان و هر موضوع درونی و بیرونی در شهر است، چرا پنج شنبه‌ها تعطیل شد، و افراد در این وضعیت تعطیل کرده و مسافرت رفته‌اند.
یکی از شهروندان یاسوجی گفت: شکی وجود ندارد که کم کاری وجود دارد، شاید غافلگیر شده‌اند، تردد وسایل نقلیه و تردد مردم به سختی صورت می‌گیرد، باید راه‌ها پاکسازی شود یا حداقل پیاده رو‌ها پاکسازی شود تا مردم بتوانند تردد داشته باشند.
برخی از مدارس در روز پنج شنبه باز هستند و دانش‌آموزان چندین ساعت است که منتظر وسایل نقلیه و خانواده‌هایشان هستند.
         
هشدار هواشناسی
مدیرکل هواشناسی این استان از آغاز بارش برف در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: بارش شدید برف در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون و مناطق سردسیری شهرستان‌های کهگیلویه و چرام از بامداد امروز آغاز شده است.
علی کرمی افزود: برف در ارتفاعات این شهرستان‌ها و مناطق کوهستانی و همچنین در سطح شهر‌های یاسوج، سی سخت و مارگون در حال بارش است.
کرمی اضافه کرد: به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود در صورت سفر حتماً لباس گرم و آذوقه کافی به همراه داشتنه باشند و خودروی خود را نیز به زنجیر چرخ مجهز کنند.
وی اضافه کرد: در بارش‌های ۷۲ ساعت گذشته بیشترین بارش با ۲۵۰ میلی‌متر در لوداب بویراحمد و کمترین بارش‌ها با ۶۵ میلی‌متر در گچساران به ثبت رسید.
مدیرکل هواشناسی این استان گفت:   تا دیروز در یاسوج ۱۲۵ میلی‌متر باران ثبت شد، ضمن اینکه ۲۲۲ میلی‌متر باران بیشتر از سال گذشته در یاسوج باریده است‌.
نام شما

آدرس ايميل شما

خخخخ
Australia
رفته خونه هدایت اکبری
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
نگران آینده
Iran, Islamic Republic of
کبنا منظورت کدام شهرداره ؛شهرداری که متخصص واگذاری دکه به ... و تنگ کردن پیادرو ها هست میگی جلو سوپری دکه واگذار کرده دکه دار هم از هر طرف دو متر سایبان اضافه کرده تو خیابان هم کله قندی گذاشته خدا به دادمان برسه
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر چیکار میکنه چرا نباید شهردار رو استیضاح کنه.
استاندار فکری برای مردم کن!!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا شهرداری و شورای شهر دارن چکار میکنند .یه بارش که میاداب جداول سرازیر میشن به طرف خیابانها هرچی اشغال خیابانها را گرفته و بوی گند همه جا را گرفته
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
شهردار پستش دیگه محکمه کار نداره ۳ رای ثابت در شورا داره اصلا بهایی به کسی نمیده
زیلایی اندرخور رسول
Iran, Islamic Republic of
خدایی این حرفا چیه !یکم با انصاف صحبت کنیم. شهردار هم یک نفر است اصلأ مگه شهرداری چه امکاناتی داره که ازشون استفاده نمیکنه . شهرداری یه دستگاه بابکت نداره ،شهرستان مارگون یه دستگاه لودر داره،که بیشتر مواقع لاستیک نداره بعضی ها طوری صحبت میکنند که انگار سوئیس دارن زندگی میکنند،عزیزان اگر اطراف یاسوج نگاه کنید، زندگی زاغه نشینی شده به خاطر فقر به خاطر بی توجهی مسئولان کشوری استان نابود شد،
متاسفانه هیچ مدیر کلی در استان توانایی نداره
شهرداری هم مثل بقیه
Iran, Islamic Republic of
فقط حقوق. می بیننن
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
فایل های مرتبط
1