تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۵۸۴۹۳
در نشست ستاد خدمات سفر و بحران استان کهگیلویه و بویراحمد؛

توصیه‌های نوروزی استاندار به مدیران؛ جشن‌ها بدون حرمت شکنی باشد

۰
توصیه‌های نوروزی استاندار به مدیران؛ جشن‌ها بدون حرمت شکنی باشد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای سفر‌های نوروزی و استقبال از مسافرین و خدمت به مردم استان از هم اکنون برنامه‌ریزی کنند.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست ستاد خدمات سفر و بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در فرصت باقی مانده تا ایام نوروز برخی از مشکلات از جمله در حوزه راه رفع شود، گفت: پیچ‌های پرخطر و نقاط حادثه‌خیزی در استان وجود دارد هر چند برای حذف این نقاط کار‌هایی صورت گرفته و یا در دست اقدام است اما مکان‌های پرخطر به وسیله تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده مشخص شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بعد از چند روز از سال نو آغاز می‌شود و قطعاً تأثیراتی در سفر‌ها خواهد داشت افزود: در حوزه گردشگری و بحث رستوران‌ها کنترل و آمادگی سرویس‌های بهداشتی جدی گرفته شود و هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمانپذیر‌ها آماده شوند.
وی بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان خصوصاً اورژانس بین راهی و همچنین هلال احمر از هم اکنون خود را تجهیز کنند و برای ایام نوروز آمادگی کامل داشته باشند.
احمدزاده تأکید کرد: شهرداران و فرمانداران نسبت به زیباسازی شهر ورود کرده و خدمات عمومی شهری کاملاً آماده و برای کشیک‌های نوروزی و پای کار بودن برنامه‌ریزی کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عید نوروز مصادف است با ماه مبارک رمضان گفت: حوزه ارشاد و گردشگری برای جشن‌های ماه شعبان تبلیغات انجام دهند و برای جشن‌های شادی آفرین با حفظ شعائر دینی و بارو‌های مردم و جلوگیری از حرمت شکنی برنامه داشته باشند.
دکتر احمدزاده بیان کرد: مراکز پمپ بنزین‌ها آماده و پای کار باشند و امر نظارت توسط متولیان به خوبی انجام شود، ضمن اینکه کمیته‌های ذیل ستاد خدمات سفر از هم‌اکنون پای کار باشند و برای ایام نوروز برنامه‌ریزی کنند.
وی افزود: صنعت، معدن و تجارات در کنار جهاد کشاورزی برای تأمین میوه شب عید و اقلام مورد نیاز مردم به طور جدی برنامه‌ریزی مناسبی جهت ایام نوروز داشته باشند، ضمن اینکه تعزیرات بر قیمت‌ها نظارت مستمر داشته و کنترل کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز پای کار باشند، گفت: تعطیلی ایام نوروز به معنای تعطیلی مدیران‌کل نیست و باید در این ایام پای کار بوده و پاسخ‌گو باشند و اگر قصد داشتند به تعطیلات بروند یکی از معاونین را که پاسخ‌گوی مردم باشد را جایگزین کنند.
دکتر احمدزاده خاطرنشان کرد: دولت جهادی است مدیران هم جهادی پای کار باشند بازرسی استانداری طی ایام نوروز نظارت لازم را داشته باشند و از پای کار بودن مدیران و متولیان در حوزه خدمت‌رسانی به مردم مطمئن شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ احکام مسئولین کمیته‌های ستاد سفر‌های نوروزی استان را به آن‌ها ابلاغ کرد و بر آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به خصوص دستگاه‌های عضو ستاد سفر برای سفر‌های نوروزی تأکید کرد.
احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بارش سنگین باران و برف را در روز‌های پیش رو خواهیم داشت، تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در آماده باش کامل باشند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1