کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد خدمات سفر و بحران استان کهگیلویه و بویراحمد؛

توصیه‌های نوروزی استاندار به مدیران؛ جشن‌ها بدون حرمت شکنی باشد

26 بهمن 1401 ساعت 17:50

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای سفر‌های نوروزی و استقبال از مسافرین و خدمت به مردم استان از هم اکنون برنامه‌ریزی کنند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای سفر‌های نوروزی و استقبال از مسافرین و خدمت به مردم استان از هم اکنون برنامه‌ریزی کنند.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست ستاد خدمات سفر و بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در فرصت باقی مانده تا ایام نوروز برخی از مشکلات از جمله در حوزه راه رفع شود، گفت: پیچ‌های پرخطر و نقاط حادثه‌خیزی در استان وجود دارد هر چند برای حذف این نقاط کار‌هایی صورت گرفته و یا در دست اقدام است اما مکان‌های پرخطر به وسیله تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده مشخص شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بعد از چند روز از سال نو آغاز می‌شود و قطعاً تأثیراتی در سفر‌ها خواهد داشت افزود: در حوزه گردشگری و بحث رستوران‌ها کنترل و آمادگی سرویس‌های بهداشتی جدی گرفته شود و هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمانپذیر‌ها آماده شوند.
وی بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان خصوصاً اورژانس بین راهی و همچنین هلال احمر از هم اکنون خود را تجهیز کنند و برای ایام نوروز آمادگی کامل داشته باشند.
احمدزاده تأکید کرد: شهرداران و فرمانداران نسبت به زیباسازی شهر ورود کرده و خدمات عمومی شهری کاملاً آماده و برای کشیک‌های نوروزی و پای کار بودن برنامه‌ریزی کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عید نوروز مصادف است با ماه مبارک رمضان گفت: حوزه ارشاد و گردشگری برای جشن‌های ماه شعبان تبلیغات انجام دهند و برای جشن‌های شادی آفرین با حفظ شعائر دینی و بارو‌های مردم و جلوگیری از حرمت شکنی برنامه داشته باشند.
دکتر احمدزاده بیان کرد: مراکز پمپ بنزین‌ها آماده و پای کار باشند و امر نظارت توسط متولیان به خوبی انجام شود، ضمن اینکه کمیته‌های ذیل ستاد خدمات سفر از هم‌اکنون پای کار باشند و برای ایام نوروز برنامه‌ریزی کنند.
وی افزود: صنعت، معدن و تجارات در کنار جهاد کشاورزی برای تأمین میوه شب عید و اقلام مورد نیاز مردم به طور جدی برنامه‌ریزی مناسبی جهت ایام نوروز داشته باشند، ضمن اینکه تعزیرات بر قیمت‌ها نظارت مستمر داشته و کنترل کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز پای کار باشند، گفت: تعطیلی ایام نوروز به معنای تعطیلی مدیران‌کل نیست و باید در این ایام پای کار بوده و پاسخ‌گو باشند و اگر قصد داشتند به تعطیلات بروند یکی از معاونین را که پاسخ‌گوی مردم باشد را جایگزین کنند.
دکتر احمدزاده خاطرنشان کرد: دولت جهادی است مدیران هم جهادی پای کار باشند بازرسی استانداری طی ایام نوروز نظارت لازم را داشته باشند و از پای کار بودن مدیران و متولیان در حوزه خدمت‌رسانی به مردم مطمئن شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛ احکام مسئولین کمیته‌های ستاد سفر‌های نوروزی استان را به آن‌ها ابلاغ کرد و بر آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به خصوص دستگاه‌های عضو ستاد سفر برای سفر‌های نوروزی تأکید کرد.
احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بارش سنگین باران و برف را در روز‌های پیش رو خواهیم داشت، تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان در آماده باش کامل باشند.


کد مطلب: 458493

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458493/توصیه-های-نوروزی-استاندار-مدیران-جشن-ها-بدون-حرمت-شکنی-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1