تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۵۷۹۱۱
فرماندار گچساران:

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طرح در گچساران

۲
۰
افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طرح در گچساران
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر ۶۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتبار ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
روانبخش دیهیم خوب اظهار داشت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار می‌شود از جمله آن‌ها می‌توان به جشن بزرگ میدان انقلاب همراه با برنامه‌های شاد و متنوع در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۲۱تا ۲۳ در سالن پد خندق گچساران اشاره کرداین برنامه بصورت زنده از شبکه دنا پخش می‌شود.
وی بیان کرد: به مناسبت دهه فجر ۶۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران با اعتبار ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
فرماندار گچساران تصریح کرد: از این تعداد ۵۰ پروژه و طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار بیش از یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۶ پروژه دیگر نیز با اعتبار بیش از یکهزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.
دهیم خوب عنوان کرد: در همین خصوص ۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۹۴۰میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد یک مورد آن با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۳ مورد نیز با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.
وی گفت: افزون بر ۶۲ پروژه و طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در گچساران افتتاح و کلنگ زنی می‌گردد.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۹ پروژه عمرانی با اعتبار یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۳ پروژه نیز با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
دیهیم خوب بیان کرد: این پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در حوزه‌های عمران روستایی( بنیاد مسکن بخشداری)، راهداری، شرکت گاز، جهاد کشاورزی، دانشگاه، شهرداری، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب، حوزه بهداشت و درمان، آبخیز داری، ارتباطات و عشایر خواهد بود.
اجرای ۲۳ برنامه در روستا‌های بخش مرکزی گچساران به مناسبت دهه فجر
بخشدار مرکزی گچساران گفت: در دهه فحر امسال ۲۳برنامه توسط بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار می‌شود.
علی محمد آقایی  اظهار داشت: جشن‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب در مناطق ۵‌گانه بخش مرکزی گچساران برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۵ روستای دیل، اسلام آباد، مظفرآباد، باباکلان و امامزاده جعفر از توابع ۴دهستان گچساران جشن پیروزی انقلاب احرا خواهد شد.
بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: این جشن‌ها با همکاری مردم، شورا‌های اسلامی، دهیاران وسایر مسئولین روستایی، نهاد‌های انقلابی و اداراتی که به صورت مستقیم با روستائیان ارتباط دارند اعم ازجهاد کشاورزی، منابع طبیعی، تعاون روستایی، امور عشایر، دامپزشکی، بنیاد مسکن، مرکز تحقیقات کشاورزی و بنیاد مستضعفان برگزار می‌گردد.
آقایی عنوان کرد: این برنامه‌ها با هداف پویایی جامعه اسلامی و تبیین انقلاب و دستاورد‌های آن اجرا می‌شود.
وی گفت: در این جشن‌ها برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری سرود انقلاب، میز خدمت به مردم، تئاتر و تجلیل از برگزیدگان تحصیلی مدارس روستایی و نخبگان ساکن در روستا‌ها پیش‌بینی شده است.
بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵۰جلد کتاب نیز با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این جشن‌ها به شرکت‌کنندگان اهدا می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
در طول این یک سال چند ماه فقط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان وشهرستان در دیل طرح گردشگری سنگ فرش که ادامه کار چند ساله چون تمام نشده وچون روستای دیل یکی از روستاهای نمونه گردشگری قبلا مصوب شده بود ادامه کار را انجام میدهد وریس بنیاد مسکن کشور دوبار به دیل امده وبیان نمود که بیشتر اعتبار پروز از بنیاد کشور میباشد وملی استو شورای اسلامی دیل ودهیاری کار عمرانی در دیل انجام داده که پول ان مستقیما از تهران میاید واز محل عوارض والایندگی میباشد اما در طول ایندوسال پروزه ادامه سیل بند دیل که میبایست توسط اداره اب انجام گیرد تعطیل و پروژه طرح قطرهای باغات که میبایست توسط جهاد کشاورزی به سرانجام برسد تعطیل میباشد
پروژه راه سازی دیل که چند سال است که اعتبار گذاشته بودند تعطیل میباشد
وچندین پروز دیگر که بنا به گفته فرماندار وبخشدار اعتبار گذاشتند ولی چند سال است که منتظر هستیم وتعویض لوله اب اشامیدنی روستا که چند سال است که به قول اب وفاضلاب وبخشدار اما متاسفانه تا حالا انجام نشده ودها قول دیگر ما از مسولین انتظار داریم وقتی که به روستا تشریف میاورند قولی دهند که اجراشود چندین فرماندار تودیع ومعارفه شدند ولی چمن مصنوعیورزشی دیل به بهره برداری نرسیده خداوند نگهدار مسولان انقلابی وزحمتکش باشد
ارباب حلقه ها
Iran, Islamic Republic of
درود
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1