کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار گچساران:

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طرح در گچساران

13 بهمن 1401 ساعت 12:57

فرماندار گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر ۶۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتبار ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.


فرماندار گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر ۶۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتبار ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
روانبخش دیهیم خوب اظهار داشت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار می‌شود از جمله آن‌ها می‌توان به جشن بزرگ میدان انقلاب همراه با برنامه‌های شاد و متنوع در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۲۱تا ۲۳ در سالن پد خندق گچساران اشاره کرداین برنامه بصورت زنده از شبکه دنا پخش می‌شود.
وی بیان کرد: به مناسبت دهه فجر ۶۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران با اعتبار ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
فرماندار گچساران تصریح کرد: از این تعداد ۵۰ پروژه و طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار بیش از یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۶ پروژه دیگر نیز با اعتبار بیش از یکهزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.
دهیم خوب عنوان کرد: در همین خصوص ۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۹۴۰میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد یک مورد آن با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۳ مورد نیز با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می‌شود.
وی گفت: افزون بر ۶۲ پروژه و طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در گچساران افتتاح و کلنگ زنی می‌گردد.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۹ پروژه عمرانی با اعتبار یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۳ پروژه نیز با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.
دیهیم خوب بیان کرد: این پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در حوزه‌های عمران روستایی( بنیاد مسکن بخشداری)، راهداری، شرکت گاز، جهاد کشاورزی، دانشگاه، شهرداری، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب، حوزه بهداشت و درمان، آبخیز داری، ارتباطات و عشایر خواهد بود.
اجرای ۲۳ برنامه در روستا‌های بخش مرکزی گچساران به مناسبت دهه فجر
بخشدار مرکزی گچساران گفت: در دهه فحر امسال ۲۳برنامه توسط بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار می‌شود.
علی محمد آقایی  اظهار داشت: جشن‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب در مناطق ۵‌گانه بخش مرکزی گچساران برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۵ روستای دیل، اسلام آباد، مظفرآباد، باباکلان و امامزاده جعفر از توابع ۴دهستان گچساران جشن پیروزی انقلاب احرا خواهد شد.
بخشدار مرکزی گچساران تصریح کرد: این جشن‌ها با همکاری مردم، شورا‌های اسلامی، دهیاران وسایر مسئولین روستایی، نهاد‌های انقلابی و اداراتی که به صورت مستقیم با روستائیان ارتباط دارند اعم ازجهاد کشاورزی، منابع طبیعی، تعاون روستایی، امور عشایر، دامپزشکی، بنیاد مسکن، مرکز تحقیقات کشاورزی و بنیاد مستضعفان برگزار می‌گردد.
آقایی عنوان کرد: این برنامه‌ها با هداف پویایی جامعه اسلامی و تبیین انقلاب و دستاورد‌های آن اجرا می‌شود.
وی گفت: در این جشن‌ها برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری سرود انقلاب، میز خدمت به مردم، تئاتر و تجلیل از برگزیدگان تحصیلی مدارس روستایی و نخبگان ساکن در روستا‌ها پیش‌بینی شده است.
بخشدار مرکزی گچساران خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵۰جلد کتاب نیز با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این جشن‌ها به شرکت‌کنندگان اهدا می‌گردد.


کد مطلب: 457911

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457911/افتتاح-کلنگ-زنی-بیش-۲۰۰-میلیارد-تومان-طرح-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1