تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۴۵۷۸۱۳
با ارسال متنی مطرح شد

پاسخ تشکل محیط زیستی به جوابیه‌ی اداره‌کل پیرامون جواد هادی‌اصل

۳
۰
پاسخ تشکل محیط زیستی به جوابیه‌ی اداره‌کل پیرامون جواد هادی‌اصل
کبنا ؛تشکل محیط زیستی انقلاب سبز زاگرس به جوابیه اداره‌کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد پیرامون جواد هادی‌اصل واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، متن کامل این تشکل محیط زیستی به شرح زیر است.
مدتهاست که از گوشه و کنار زاگرس خبر‌های از ناخوشی احوال محیط زیست به گوش می‌رسد. این استمرار در شنیدن خبر‌های بد خصوصاً برای کسانی که دل درگرو محیط زیست دارند، حزن‌انگیز است. در این میان هستند کسانی ک گه گاه، در کنار ناملایمات زندگی اجتماعی، دل مشغولی‌های خانوادگی هرجایی که باید، با حضورشان نقشی پررنگ داشتند تا دست مرحمی بر چهره زخمی و رنجور محیط زیست استان بکشند.
اینروز‌ها یک مطلب در خصوص یکی از دوستداران محیط زیست استان جواد هادی اصل شنیدیم که بسیار آزرده خاطرمان کرد. این که چگونه است اشخاصی که به عنوان متولی محیط زیست رو به زوال استان، به جای قرار گرفتن در مکان پاسخگویی عملکرد خود، بر اساس‌ امیال و اغراض شخصی دوستدارن محیط زیست را از دم تیغ بد سلیقگی و اهمال کاری خود می‌گذرانند.
اگر خواستی در مورد جواد هادی اصل و جواد هادی اصل‌های این استان بدانی، در مسیر‌های صعب العبور در شباهنگام دوزخ آتش و دود سراغشان را از بلوط‌ها و‌ درختانی که برای زنده ماندن با آتش کین بعضی آدمیان دست بگریبان هستند، بگیرید. نه از کت شلوار پوش‌های اتوکشبده که در نهایت از پنجره هلی کوپتر نظری بر آتش دارند.
اگر نمی‌توانند کمک کار دوستدارن محیط زیست باشند، لاقل موجب دلسردی اشخاصی که بواسطه علاقمندی به محیط زیستی
فعالیت دارند نشوید.
توهین به جواد‌ هادی اصل، توهین به تمام دوستدارن محیط زیست هست. اگر نگران موضوعات جانبی هستید‌، به فکر پروژه‌های بی‌شماری باشید که در قالب واگذاری به پیمانکاران و صرف هزینه‌های فراوان از بیت المال و گذشت سالیان طولانی فقط نامی از آن پروژه‌ها مانده و آنچه در آن مناطق دیده نمی‌شود، نهال و درخت است که در وقتی مقتضی بی‌شک نام و مشخصات پروژه‌هایی کاشت
و سرانجام نافرجام آن‌ها را برای تنویر افکار عمومی عنوان خواهیم کرد.
جالب اینکه عنوان نمودید؛ جواد هادی‌اصل برای انجام امورات زیست محیطی پول می‌گیرد در حالی که‌ایشان شغل و پیشه و محل امرار معاش‌شان مستند‌سازی است. ‌امثال‌ایشان رو از دو منظر می‌بایست بررسی کرد و بی‌انصافی است تمام خدمت‌های عام المنفعه و خودجوش‌ ایشان را ندید، فعالیت‌های فرهنگی‌ ایشان در کنار مستند پلنگ بر هیچکس پوشیده نیست، بومیان دنا صحه بر گفتار ما و تلاش جواد هادی‌اصل خواهند گذاشت.
یاد ندارم آتش سوزی در سطح استان شده باشد و جواد هادی اصل در آن خصوص بی‌تفاوت نشسته باشد و گا‌هاً شب‌ها را در کوه‌ها برای خاموش کردن آتش به صبح سپری کردند.
طبیعت دوستی جواد هادی اصل را از بلوطان محاصره در آتش باید شنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جریان چنه
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
خدایی بیکاری تیترمیزنی
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
خدایی بیکاری تیترمیزنی
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1