تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۴۵۷۴۱۷
با حضور نیروهای امدادی هلال احمر و مسوولان برگزار شد

کاروان سلامت در روستای صعب‌العبور «کوه پنبه» چاروسا (+ تصاویر )

۰
کاروان سلامت در روستای صعب‌العبور «کوه پنبه» چاروسا (+ تصاویر )
کبنا ؛با همت هلال احمر کهگیلویه شصت و هفتمین مقصد کاروان سلامت و معیشت در روستای صعب العبور کوه پنبه چارؤسا اجرا شد.
به گزارش کبنا، جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه چند سالی است که با عنوان طرح کاروان سلامت و نیکوکاری، به افراد کم برخوردار در روستا‌های محروم و دورأفتاده در بخش‌های مختلف خدمت می‌کند.
در این طرح  مسئولین، خیرین و داوطلبان در کنار یکدیگر به هموطنان خود کمک و رسیدگی به مسائل و مشکلات روستائیان در اولویت قرار دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت: مقصد شصت و هفتمین کاروان سلامت و معیشت محور این جمعیت روستای صعب العبور کوه پنبه در بخش چارؤسا بود که با هماهنگی امام جمعه دهدشت و همراهی امام جمعه سوق، بخشدار چارؤسا، رئیس اداره محیط زیست، تعدادی از مسئولین بخش چارؤسا اجرا شد.  
رهبریان افزود: این کاروان با رایزنی جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با تعدادی از خیرین و پزشکان داوطلب این جمعیت جهت ارائه خدمات درمانی از جمله ویزیت و‌داروی رایگان و اهدای بسته‌های مواد غذایی صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه توسط مربیان جمعیت هلال احمر شهرستان، آموزش حفظ و نگهداری محیط زیست توسط رئیس اداره محیط زیست از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.
رهبریان جذب کمک‌های خیرین و زمینه‌سازی برای حضور مسولان استانی و شهرستانی به مناطق محروم را از دیگر دست آورد‌های کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه دانست.
وی با اشاره به حضور اصحاب رسانه در اجرای طرح کاروان سلامت عنوان کرد: خبرنگاران به‌عنوان زبان گویای مردم و مسئولان با انتشار گزارش‌های تأثیرگذار خیران را تشویق به تأمین نیاز‌های مردم کرده‌اند.
سید عادل رهبریان اظهار داشت: در این کاروان بسته‌های مواد غذایی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و ۳۰ نفر نیز ویزیت رایگان شده و دارو در اختیار آن‌ها قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه درباره خدمات‌رسانی کاروان سلامت هلال احمر گفت: در این طرح به روستا‌هایی خدمات ارائه می‌شود که با مراکز درمانی و بهداشتی فاصله داشته و دسترسی آسان به خدمات ندارند.
حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت که همیشه در کاروان‌های هلال احمر کهگیلویه به دیدار مردم محروم کهگیلویه می‌رود و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا می‌شود نیز اقدام به آموزش احکام الهی و تشویق اهالی روستا به نماز نمود.
امام جمعه دهدشت با تمجید از خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت: میزان ارائه خدمات هلال احمر در مناطق محروم قابل توجه است و خدمات جهادی هلال احمر  باید به عنوان الگویی در سطح ملی مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد نیز طی تماس تلفنی پیگیر کاروان سلامت و معیشت محور اعزام شده به کوه پنبه در بخش چارؤسا شد و از همراهی ائمه جمعه و جماعت و همکاری مسئولین شهرستانی تقدیر نمود.
کاظم فلاحی دوست طی این تماس تلفنی از تلاش خود جهت اخذ مجوز‌های لازم به منظور تبدیل پایگاه شهری هلال احمر به شعبه در شهرستان لنده، ایجاد دفتر نمایندگی در بخش دیشموک و پیگیری راه‌اندازی پایگاه شهری در بخش چارؤسا خبر داد.










نام شما

آدرس ايميل شما

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1