کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مطالبات مردم در خیلی از جا‌ها بر زمین مانده است

عضو شورای شهر یاسوج: به این نتیجه رسیده‌ایم که شهردار توان اداره شهر و شهرداری را ندارد

30 دی 1401 ساعت 21:43

یک عضو شورای شهر یاسوج گفت: اعضای شورای شهر یاسوج صدای مردم این شهر را بشنوند.


یک عضو شورای شهر یاسوج گفت: اعضای شورای شهر یاسوج صدای مردم این شهر را بشنوند.
«بهنام عباس‌نژاد» در گفت‌وگو با ایسنا به شدت از عملکرد نستهن مقدم انتقاد کرد و اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در سطح شهر و شهرداری یاسوج وجود دارد چهار نفر از اعضای شورای این شهر بر این باورند که آقای مقدم شهردار فعلی توانایی اداره این شهر و شهرداری را ندارد و قطعاً باید تغییر کند.
وی با بیان اینکه آقایان اکبری، ‌امیری، دانشی و بنده از مخالفان ماندن شهردار هستیم، اظهار کرد: سه نفر دیگر احساس می‌کنند که هنوز فرصت برای کارکردن شهردار هست و شاید هم فرصتی که این دوستان مدنظرشون هست محدود باشد.
این عضو شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد رای به ماندن شهردار بدهد حتماً توجیهی برای مردم و شهروندان دارد اما ما چهار نفر به این نتیجه رسیدایم که ماندن شهردار دیگر به صلاح نیست.
عباس نژاد تصریح کرد: در ابتدای دور ششم، اکثر شورای شهر بر این نظر بودند که می‌توان فرصت و وقت مجددی به شهردار برای جبران دادند، که از هفت عضو شورا ۶ نفر رای اعتماد و ابقا به شهردار دادیم.
وی ادامه داد: شهردار در این فرصتی که داده شد نتوانست به تعهدات خود عمل کند و بخشی مشکلات و چالش‌های شهرداری را که از گذشته تاکنون وجود داشته را برطرف کند.
عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: در واقع نفرات اول تا چهارم انتخابات دور ششم شورای شهر یاسوج از خط «مقدم» عبور کردند.
عباس نژاد تأکید کرد: بر این باور هستیم که اعضای شورا خواسته مردم را برآورده کنند، ندای و صدای مردم و داد مردم از کمبود خدمات، سهل انگاری‌ها و دورریخت هزینه‌ها را بشنوند و پاسخ دهد.
وی بیان کرد: مطالبات مردم در خیلی از جا‌ها بر زمین مانده و به این نتیجه رسیده‌ایم که شهردار فعلی توان اداره شهر و شهرداری را ندارد. از دیگر اعضای شورای شهر انتظار داریم ندای مردم را بشنوند و تصمیمی متناسب با خواست مردم بگیرند و تأثیرگذار عمل کنند.
گفتنی است که طبق قانون دو سوم کل اعضای شورای شهر (حداقل پنج نفر از هفت نفر) باید رای به استیضاح شهردار بدهند تا شهردار استیضاح و برکنار شود.


کد مطلب: 457318

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457318/عضو-شورای-شهر-یاسوج-این-نتیجه-رسیده-ایم-شهردار-توان-اداره-شهرداری-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1