تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱
کد مطلب : ۴۵۷۳۱۷

گزیده خطبه‌های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

۰
گزیده خطبه‌های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛دلسوزی غربی‌ها برای اعدام جاسوس انگلیسی، فرا رسیدن ماه رجب، محکومیت تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی اتحادیه اروپا از محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای استان بود.

امام جمعه یاسوج: سپاه با وجود تحریم‌ها به راه خود ادامه می دهد

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه سپاه پاسداران به ایران اقتدار داد و در اوج محبوبیت است گفت: این نیروی قدرتمند با وجود تحریم‌ها به راه خود ادامه می دهد.
 آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج افزود: سپاه محبوب این ملت است و با همین عزت در برابر استکبار جهانی خواهد ایستاد.
آیت الله حسینی گفت: مستکبران و کسانی که دستشان به خون ملت های آزاد، آغشته بوده، از عملکرد سپاه پاسداران ناراحت هستند چرا که سپاه حامی مستضعفان و مظلومان است.
نماینده ولی فقیه در استان،به اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: کشورهای اروپایی هزینه‌ها و برنامه‌ریزی برای دخالت در دیگر امور کشورها کردند که نتیجه ناکامی آنها بر همه مسلم و هویدا است.
وی در ادامه خطبه های نماز جمعه بر صرفه جویی انرژی تاکید کرد و گفت: منابع محدود است و لازم است همه خانواده ها سعی خود را بر استفاده محدود و ضروری از منابع و انرژی، انجام دهند.
امام جمعه یاسوج بر عمل به واجبات و محرمات تاکید کرد و گفت: دستبرد زدن به اموال دیگران حرام است و مال حرام خوردن از گناه کبیره است و حرام بودن این افعال برای همه مسلم و روشن است.
وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب تصریح کرد: این ماه عبادت و استغفار است و همه تلاش کنیم نهایت استفاده از این ماه میمون را برای خود رقم بزنیم.
خطیب نماز جمعه چرام با بیان اینکه موضوع تروریستی بودن توسط پارلمان اروپا گفت: اقدام اروپایی‌ها نشان داد که آن‌ها ابزار دیگری برای تحت فشار قرار دادن ایران در اختیار ندارند.

حجت الاسلام افشار در بخش دیگری از خطبه ها با انتقاد از وضعیت نامطلوب جاده های ارتباطی شهرستان چرام ادامه داد: مسیر ارتباطی روستای سمغان به دهدشت ناایمن است و نیاز به بهسازی دارد.
امام جمعه چرام از مسئولان خواست برای بهسازی و ایمن سازی این جاده و دیگر محورهای ارتباطی شهرستان چاره اندیشی کنند.
امام جمعه مارگون در حطبه‌های نماز جمعه این شهر اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را فاقد وجاهت بین المللی عنوان کرد و گفت: طبق این قانون نمی‌توان یک سازمان نظامی را تحریم کرد.
حجت الاسلام خواجه پور افزود: به دلیل طولانی شدن جنگ در اکراین به دردسر افتاده اند و این اقدام آن‌ها در قراردادن سپاه، منحرف کردن مردم به ادامه جنگ اوکراین است.
امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی گفت: کینه دشمن از سپاه مردمی بودن سپاه است.
حجت الاسلام بهادری امام جمعه موقت قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی با بیان اینکه باید تقوا در تمامی مراحل زندگی ما ورود کند عنوان کرد: ماه رجب  ماه ولایت، ماه تمسک به علی بن ابی طالب ماه توبه و انابه و دعا واستغفار ماهی که خداوند متعال  اعمال نیک و خیر بندگانش را چند برابر و گنااهان را می بخشد. 
امام جمعه موقت قلعه رئیسی بیان کرد: اول ماه رجب میلاد حضرت امام محمد(ع) باقر امامی که  از ناحیه پدر به امام حسین و از ناحیه مادر به امام حسن  میرسد یعنی امام باقر هم علویست و هم فاطمی یکی از سخنان گهربار امام باقر اینه فرمودند ابروی مردم را نریزید و از ریختن آبروی مردم لذت نبرید خداوند نمی گذارد که چنین فردی زجر بکشد زیرا از زجر کشید دیگران لذت نمی برد. 
وی تاکید کرد: شهادت جانگداز امام هادی(ع)  حضرت هادی  درسن ۴۲ سالگی  به شهادت رسیده  امام هادی رواج دهنده فرهنگ دعا و زیارت هستند هدیه  ی ماندگار و گران سنگ حضرت هادی برای شعیانش  زیارت جامعه کبیره  زیارت نامه ای ک عبادی سیاسی و اجتماعی ست که ازجمله مفاهیم بلند و پر مغز این زیارت نامه عدم تفکیک دین از سیاست معیار دشمن شناسی  راه اهلبیت راه معرفت وتقرب بخدا  راه نجات و راستگاری است.
وی به اقدام پارلمان اروپا در خصوص سپاه اشاره و گفت: در محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه، سپاه مقتدر و قوی ما به جهت اینکه در همه عرصه ها حضور فعال دارد و در عرصه های  جنگ،  زلزله، کرونا، تامین امنیت و مقابله با داعش سازندگی راهیان نور اردوهای جهادی، دشمن خیلی خوب فهمیده  فداکاری و جهادی نبود که بچه های غیور و شجاع و مقتدر سپاه در صف اول حضور نداشته باشند.
وی گفت:  برای همین کینه و عداوت و دشمنی خود را  طهور و بروز میدهند به فرموده  قران در سوره ال عمران ایه ۳۴ این  دشمنان داخلی و خارجی سپاه مقتدر ما موتوا بغیضکم است.
بهادری در پایان از حضور فعالانه  فرهنگیان و معلمین و کارکنان ادارات و مسولین بخش و شهر برای حضور پرنگ در نماز جمعه دعوت کرد.
امام جمعه سی سخت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به اعدام جاسوس انگلیس در ایران گفت: واکنش عصبی غربی‌ها به اجرای حکم اعدام جاسوس انگلیسی بیش از آنکه دلسوزی برای یک مهره سوخته باشد وحشت و نگرانی از ضربه به شبکه جاسوسی غرب در داخل ایران است.
حجت الاسلام مصباح نژاد با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی در رابطه با دستگیری و صدور حکم اعدام برای این خائن به وطن، افزود: سزای خیانت‌هایی که توسط این گونه افراد در کشور انجام می‌شود قصاص است.
امام جمعه سی سخت به فرا رسیدن ماه مبارک رجب اشاره کرد و ادامه داد: ماه رجب، ماه رحمت، مغفرت، خودسازی و قرب به خداوند متعال است.
وی اضافه کرد: وجود برخی اعیاد و میلاد ائمه اطهار (ع) و به ویژه میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه (ع) و حضرت علی (ع) و همچنین اعتکاف و ایام البیض بر اهمیت این ماه افزوده است.
امام‌جمعه پاتاوه هم در خطبه سیاسی نماز جمعه این شهر با محکومیت پارلمان اروپا درتحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اروپایی‌ها از جنگ رسانه‌ای و دیپلماسی خود پشیمان خواهند شد و تحریم رئیس جمهور محترم و دادستان کل ایران را هم محکوم می‌کنیم.
حجت الاسلام سیادت به دلایل شکست راهبردی دشمن در مهندسی اغتشاشات اشاره کرد و ادامه داد: نشناختن ایران اسلامی چه شیعه و سنی مذهب از سوی دشمن و وجود روحانیت مجاهد به حول و قوه الهی با شکست مواجه خواهند شد.
امام جمعه سوق گفت: اقدامات سپاه در کشور و جهان اسلام قابل تقدیر است.
حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در خطبه نماز جمعه سوق با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: ماه رجب ماه معنویت و عبودیت  است هنگامی که روز قیامت برپا می شود از عرش ندا می دهد (این الرجبیون) افرادی که چهره هایشان مانند ماه می‌درخشد از میان جمعیت اهل محشر برمی خیزند و بر سر آنها تاج شاهی قرار دارد و برای آنها ثواب های بسیار عظیمی مقرر می‌کنند این پاداش‌ها برای کسی که در ماه رجب روزه گرفته باشد اگر چه یک روز از اولش یا یک روز از  وسطش و یا یک روز از آخرش باشد روزه داری در ماه رجب به قدری اهمیت دارد که رسول خدا فرمود کسی که به هر دلیلی  نمی تواند روزه بگیرد روزی یک نان به فقیران صدقه داد. 

امام جمعه سوق تصریح کرد: قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی که در پارلمان اروپا به تصویب رسید اگر در اتحادیه اروپا هم به تصویب برسد با منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می شود البته به ایران  اجازه می دهد کشورهای عضو اتحادیه اروپا را در گروه تروریستی دانسته به عنوان تروریست با آنها برخورد کند ماموریت و جایگاه سپاه در اصل۱۵۰ قانون اساسی تعریف شده است بر این اساس هیچ کشوری نمی تواند  سپاه را یک گروه تروریستی بداند.
وی تاکید کرد: البته انگیزه اتحادیه اروپا واکنش منفعلانه آنها از سر استیصال و به خاطر شکست اغتشاشات بود که همه توان خود را پای آن ریخته بودند اتحادیه اروپا نمی‌داند که از این اقدام خود نتیجه معکوس خواهد گرفت چرا  قطعاً ایران مقابل به مثل  خواهد کرد و  تحریم‌کنندگان سپاه را در لیست تروریستی قرار خواهیم داد و آن وقت  نیروهای مقاومت در منطقه می‌دانند چگونه  با تروریست‌ها برخورد کنند.
کیانی اصل یادآور شد: قطعا برخورد کوبنده و پشیمان کننده ای برای اتحادیه اروپا خواهند داشت ضمن اینکه نظامیان وابسته به اتحادیه اروپا در منطقه حضور داشته و در دسترس ما هستند تحریم سپاه هزینه سنگینی برای اتحادیه اروپا خواهد داشت و از سپاه متشکریم به خاطر انتقام های سخت،  ازسپاه متشکریم  به خاطر دفاع از مردم،  از سپاه متشکریم به خاطر نابودی داعش  از سپاه متشکریم بخاطر گروه های جهادی در سیل و زلزله،  از سپاه متشکریم به خاطر ضربه زدن به جاسوس ها و گاندوها،   از سپاه متشکریم  بخاطر امنیت پروازها، از سپاه متشکریم بخاطرحفظ تمامیت ارضی کشور در برابر تجزیه طلب ها،  از سپاه متشکریم بخاطر مدافعان حرم  ومدافعان وطن،  ازسپاه متشکریم بخاطر بسیج مردم و محرومیت زدایی، از سپاه متشکریم بخاطر موشک هایی که امنیت را ایران عزیز را حفظ کردند،  از سپاه متشکریم بخاطر قدرت فضایی و ماهواره امید، از سپاه متشکریم بخاطر حفظ امنیت آبهای  نیلگون خلیج فارس،  از سپاه متشکریم بخاطر تبدیل ایران به یکی از ده ابر قدرت  نظامی جهان. 
وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در شرایط ایران را تهدید به حمله به تاسیسات هسته ای می کند که خودش تنها رژیم در منطقه است که دارای بمب هسته ای است  هیچ نظارتی از سوی این نهاد بین‌المللی را هم نپذیرفته است این راهبری احمقانه  رژیم غاصب صهیونیستی را به سوی خرابکاری و استفاده از حربه هایی همچون اقدامات نظامی و تروریستی علیه تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای ایران  سوق داده  است البته ایران انقلابی با تقویت راهبردی بازدارندگی دفاعی خود آماده هرگونه پاسخ سریع و قاطع و پشیمان کننده به دشمن خواهد بود گونه اقدام حماقت آمیز توسط رژیم غاصب زوال این رژیم منحوس را از سرزمین‌ مقدس فلسطین  رقم خواهد زد سفر وزیر خارجه جمهوری اسلامی بیروت تا حمایت قاطع تهران از ثبات لبنان برای کمک به رفع  بن بست سیاسی انتخاب رئیس جمهور و تمایل به توسعه همکاری‌های دوجانبه و در راستای منافع هر دو طرف باشد.
کیانی اصل تاکید کرد: این سفر میتوانید گامی در جهت نقش آفرینی برای تسهیل شرایط توافق سیاسی میان گروه‌های لبنانی باشد بر مبنای نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حال حاضر دو دستگاه محاسباتی در عالم وجود دارد که در تقابل با هم هستند یکی برخوردار از انواع ابزارها و امکانات ولی دارای محاسبات غلط  و دیگری کم برخورداراز ابزارها و امکانات معمولی  ولی بهره‌مندی از دستگاه محاسباتی درست همین محاسبات غلط است که  اشتباهات راهبردی و شکست های راهبردی را برای آمریکا و هم‌پیمانان بین‌المللی و منطقه‌ای رقم زده است ۴۳ سال گذشته آیینه تمام‌نمای این تقابل راهبردی است که همواره جبهه  حق  از آن پیروز شده و شکست های بزرگی نصیب دشمن شده است.
وی گفت: محاسبات غلط دشمن بی بهره بودن از  ایمان و تقوا خالی بودن محاسبات از عنصر توکل و ایمان به خدا محصور ماندن در معادلات مادی  بنا نهادن زندگی بر مبنای محاسبات ۱۰۰ در صد مادی عدم فهم دقیق از مقوله نرسیدن از مرگ عدم شناخت ایران و مردم ایران، دین و روحانیت فقدان شناخت دقیق از عمق راهبردی ایران انقلابی ولی بعد از شکست در آشوب ها برای محاصره دیپلماتیک ایران راهبردهای در نظر گرفته است.
وی به راهبردهای مورد هدف اشاره و گفت: راهبرد اول حذف کانال های دیپلماتیک، راهبردی دوم حمله و خنثی سازی نظامی ایران راهبری، سوم آغاز روند حذف ایران از نهادهای بین الملل،  راهبردی چهارم حذف برجام،  راهبرد پنجم ، شارلی ابدو  بهانه ای برای حرکت ایران  راهبری ششم پرونده سازی امنیت راهبری  هفتم مدیریت سلبریتی  البته ایران انقلابی با اعتماد به وعده الهی تکیه بر مردم صبور و نجیب و با بهره گیری از عمق  راهبردی منطقه ای و بازدارندگی فعال دفاعی  و با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام ملی این هجمه سنگین را پشت سر خواهد گذاشت و نشان خواهد داد که غرب مجبور می‌شود که پای میز مذاکره برگردد.
امام جمعه بهمئی گفت: اکنون همه جبهه کفر مقابل سپاه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هر چقدر امپراطوری غرب برنامه ریزی کند و با همه امکانات و تجهیزات به میدان بیایند باز هم مقابل ایران اسلامی شکست خواهند خورد.
وی خاطرنشان کرد: برای دفاع از رژیم پهلوی برنامه ریزی کردند با همه قدرت به میدان آمدند، در جنگ تحمیلی همین طور در فتنه 88 در فتنه های اخیر نیز با همه قدرت و تجهیزات به میدان آمدند اما چون در شناخت مسائل و مردم ایران و دین و روحانیت و معرفت و ایمان و عمل صالح و توکل به خدا ضعف داشتند مرتب شکست خوردند.
امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: این اساس کار جبهه مخالف حق و حقیقت است در جریان زندگی حضرت موسی دستگاه فرعون دچار خطای محاسباتی شد فکر همه چیز را کرده بودند به جز فکر خدای حضرت موسی را نکرده بودند دستگاه فرعون، یزید ، معاویه، نمرودها و ابوسفیان‌ها علی‌رغم همه امکانات و تجهیزات مادی فکر معنویت را نداشته اند.
وی خاطرنشان کرد: امروز هم همین است مثلا آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی دچار خطای محاسباتی شده است فکر نمی‌کرد حاج قاسم سلیمانی این همه اثر در دنیا ایجاد کند دو دستگاه محاسباتی عالم  در مقابل و تقابل با همدیگر هستند یکی برخوردار از همه امکانات و تجهیزات و دارای محاسبات غلط و دیگری کم برخوردار از امکانات و تجهیزات مادی اما دارای سرمایه ایمان توکل تقوا عمل صالح و برخوردار از محاسبات درست است در طول ۴۳ سال گذشته آینه تمام نمای این تقابل را ما می‌بینیم غرب از شکست‌های راهبردهای اش در جنگ جهانی ترکیبی علیه انقلاب آزرده و عصبانی است.
وی اضافه کرد: نقشه اول دستاورد سازی از مذاکرات و نقشه دوم آشوب سازی بود نقشه سوم حمله نظامی که دست نیافتنی است بعد از اغتشاش آفرینی در داخل به تشدید جنگ دیپلماتیک روی نهاده است با تغییر راهبرد به دنبال مسیری برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی هستند.
حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: فشار دیپلماتیک اهرم امروز دنیای غرب است راهبرد آنها حذف کانال های دیپلماتیک نظام مقدس جمهوری اسلامی است به دنبال اخراج سفرای نظام و نمایندگان آنها در سازمانها و نهادهای بین المللی هستند.
خطیب جمعه شهرستان بهمئی افزود: راهبرد دوم آنها حمله و خنثی سازی بازوی نظامی ایران(سپاه ) است سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی قرار دادند تمام جبهه های کفر و استکبار در مقابل سپاه پاسداران ایستاده اند.
وی گفت: سپاه فدایی ملت و مسلمانان است سپاه تفکری از دل اهل ایمان تقوا بصیرت و از دل مردم می جوشد سپاه نماد عزت شرف و اقتدار کشور و نظام مقدس است سپاه از مردم با مردم برای مردم است سپاه مولود مبارک نظام مقدس است سپاه عزیز ملت ایران است.
این مسئول بیان کرد: سپاه خاری در چشم دشمنان است سپاه عزیز ملت ایران و محور مقاومت و آزادی خواهان دنیا است سپاه هیمنه قدرت ابلیسی انگلیس را در هم شکست ما به سپاه افتخار می‌کنیم و اعلام می‌کنیم این ملت از سپاه پاسداران حمایت می‌کند.
حجت الاسلام صلواتی عنوان داشت: دوشنبه ۳ بهمن اول ماه رجب و ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) است حلول ماه پر خیر و برکت رجب و ولایت امام باقر(ع) را خدمت همه شما تبریک و تهنیت عرض میکنم.
وی گفت: ماه رجب برای اهل ایمان بهترین معنویت و عبودیت است ماه سیر و سلوک معنوی است در ماه رجب مواهب الهی و برکات الهی بر بندگان نازل میشود هر کس میخواهد از عذاب های الهی در امان باشد و در سایه رحمت الهی باشد از برکات این ماه استفاده کند.
امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: از جمله اعمال این ماه روزه گرفتن ، استغفار ، زیارت اهل بیت عصمت و طهارت و صدقه دادن است ماه رجب ماه خودسازی است ماه ترک حرامها و عبادت و بندگی خداوند است از وجود مبارک امام باقر(ع) یک روایت بسیار مهم و شاخص در باب آموزه های توحیدی وارد شده است که بسیار راه گشاست و جای تامل دارد.
امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: جامعه ای که با ولایت طاغوت اداره می‌شود این جامعه مثل ماشینی است که با رانندگی آدم غیر امین و غیر راه بلد رهبری می‌شود در این جامعه انسان ها به هدف نمی رسند عبادتی که در جبهه معاویه واقع می‌شود، از گناه اهل معصیتی که در جبهه معاویه نیستند، بدتر است.
امام جمعه دهدشت گفت: اروپا با تروریستی خواندن سپاه ایران، امنیت خود را به خطر انداخت و بداند اگر سپاه و شهید سلیمانی نبود امروز چکمه‌های داعش بر سینه اروپا بود.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت با توجه به انحراف برخی در حوادث اخیر اظهار کرد: این‌ها ماهیت انقلاب را نفهمیده‌اند، ما انقلاب کردیم که احکام الهی اجرا شود.
امام جمعه دهدشت تحریم سپاه توسط اروپا را یادآور شد و با بیان این‌که این اقدام وجاهت بین‌المللی ندارد و نمی‌شود نهاد نظامی یک کشور را تحریم کرد گفت: این اقدام خلاف قوانین بین‌المللی است.
وی افزود: تحریم و تروریستی خواندن سپاه چیز جدیدی نیست، سپاه همواره زیر تیغ دشمنان بود و به همین علت ایستادگی کرد و امروز خار در گلوی دشمن است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: ملت ما حامی سپاه و نیروهای امنیت است و مجلس شورای اسلامی باید موضع قاطع و جدی مقابل این عمل دشمن داشته باشد.
امام جمعه دهدشت بیان کرد: ما از سپاه خود به‌خاطر انتقام سخت، برای نابودی داعش و دفاع از مردم، برای ضربه‌زدن به جاسوس‌ها و گاندوها، برای مدافعان حرم و وطن، برای محرومیت‌زدایی، برای موشک‌های امنیت‌ساز، برای حفظ آب‌های نیلگون خلیج فارس و برای حفظ امنیت متشکریم.
وی تصریح کرد: اروپا با این کار امنیت خود را به خطر انداخت و بداند اگر سپاه و شهید سلیمانی نبود امروز چکمه‌های داعش بر سینه اروپا بود.
وحدانی‌فر بیانیه رژیم کودک‌کش صهیونیست‌ها در خصوص حمله به تاسیسات ایران را یادآور شد و خطاب به نتانیاهو گفت: قبل از این که به فکر حمله به تاسیسات ایران باشید حتما جلیقه و قایق برای مردم خود باشید، این‌جا ایران سلیمانی‌هاست، ما حتما کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد.
امام جمعه گچساران گفت: دشمنان بدانند همه ملت ایران پاسدار هستند و دشمنان نمی توانند خدشه ای به اهداف سپاه پاسداران وارد کنند.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: پارلمان بسیار ترسو و ناآگاه اروپا به دلیل حماقت و عدم استقلال مجبورند که تحت سیطره آمریکایی‌ها دست به اقداماتی بزنند؛ هرچند سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قراردادند آن‌هم به جرم اینکه داعش را ریشه کرد و به مقابله با استکبار پرداخته است.
امام‌جمعه گچساران ادامه داد: بنابراین ایادی استکبار چطور می‌توانند از بشر و بشریت حرف بزنید درصورتی‌که جنایت‌های بی‌شماری علیه بشریت مرتکب شده‌اند، پس بدانند که سپاه پاسداران در قلوب مردم آزادی‌خواه جهان جای دارد و به‌هیچ‌عنوان تحریم شدنی نیست.

حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: دشمنان بدانند سپاه قدس، شاخه‌ای از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که گروه‌های مقاومت جهان اسلام عضو سپاه قدس هستند، پس حق سپاه پاسداران حرامتان باد چراکه اگر سپاه نبود و داعش را ریشه‌کن نمی‌کرد، همان جنایاتی که داعش در منطقه ایجاد کرد را در کشورتان انجام می‌داد.
خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: دشمنان بدانند که همه ملت ایران پاسدار هستند و کوچک‌تر از آن هستید که بتوانید خدشه‌ای به اهداف سپاه پاسداران که همان زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است، داشته باشید.
وی افزود: سوم بهمن‌ماه اول ماه پرفیض رجب است و میلاد امام محمدباقر علیه‌السلام را پیش رودارم. ماه رجب ماه توبه و استغفار و خودسازی است و باید از فیوضات این ماه پربرکت توشه‌ها برداشت، امام محمدباقر علیه‌السلام در روایتی می‌فرمایند که تلاش کنید که اهل صداقت باشید که چنین انسانی عملش نیز اصلاح خواهد شد.
امام‌جمعه گچساران ادامه داد: پنجم بهمن‌ماه سوم ماه رجب نیز شهادت امام هادی علیه‌السلام است که تسلیت عرض می‌کنم، از عنایات امام هادی علیه‌السلام به بشریت زیارت جامعه کبیره است که بسیار ارزشمند است و دنیایی از معرفت است.
حجت‌الاسلام حجازی تصریح کرد: پنجشنبه ششم بهمن‌ماه توصیه‌شده که اولین پنجشنبه ماه رجب روزه‌بگیرید و توبه و استغفارکنیم و شب جمعه نیز لیله الرغائب و شب به آرزو گرفتن و شب بزرگ شدن روح انسان است.
خطیب جمعه گچساران در ادامه اظهار کرد: هفته محیط‌زیست (هوای پاک) را گرامی می‌داریم و آرزوی موفقیت برای متولیان امر رادارم، محیط‌زیست مختص همه مردم است و همه باید کمک کنیم تا محیط سالمی برای زیست وزندگی کردن داشته باشیم.
وی افزود: از عزیزان شرکت نفت و گاز گچساران تشکر می‌کنم چراکه تقاضایی داشتیم از مدیریت این شرکت که مشکلاتی در مصلای نماز جمعه این شهر وجود دارد، بنابراین پای‌کار آمدند و مشکلات را در بخش گرمایشی برطرف کردند؛ و امید داریم که با تلاش مسئولین شهرستانی سایر مشکلات مصلا هم ضربتی برطرف شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1