تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۵۷۲۶۹
با ارسال یادداشتی مطرح شد

جوابیه به مطلب «بازنده بزرگ در علوم پزشکی کیست؟»

۱۵
۳
جوابیه به مطلب «بازنده بزرگ در علوم پزشکی کیست؟»
کبنا ؛
فردی که خود را کارمند حوزه علوم پزشکی استان معرفی کرده، در جوابیه مطلب کبنا نیوز با عنوان «بازنده بزرگ در علوم پزشکی کیست؟»، یادداشتی را در اختیار این پایگاه خبری قرار داده است. به گزارش کبنا متن این جوابیه به شرح زیر است:
دست‌اندرکاران سایت کبنا نیوز توقع عمومی از شما این هست که رویکرد مردمی خود را همچنان حفظ نمایید ولی گویا در دانشگاه علوم پزشکی این رویکرد را به دست سیاسیون سپرده‌‎اید.
در بررسی شما که در حقیقت یک بررسی سفارش شده هست طوری نوشته‌اید که تغییر احتمالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دلیل استیضاح وزیر و خواست یک نماینده هست.
آیا وضع فلاکت‌بار بیمارستان‌های استان را نمی‌بینید؟ آیا واگذاری درمانگاه‌های سه بیمارستان بزرگ استان را به یک شخص بدون تشریفات ندیده‌اید؟ آیا وضعیت دارو هم در عرضه و هم در نرخ‌های متعدد و هم کمیابی تا اینکه یک اسپری ضد احتقان و حساسیت در دهدشت تا ۷۰۰ هزارتومان خریداری می‌شود را نمی‌بینید؟ آیا آمبولانس‌های درب و داغون بیمارستان‌ها را نمی‌بینید که هنگام ارجاع بیمار با چه مشکلاتی روبرو هستند؟ حتی لاستیک هم ندارند؟
بدهکاری‌های کلان بیمارستان‌های استان و عدم توجه مرکزیت به این‌ها را نمی‌بینید؟ سردرگمی‌های مکرر مردم در پیک‌های آنفولانزا را در استان و کشور نمی‌بینید ؟...
این‌ها از جمله مواردی است که برای استیضاح وزیر بهداشت که خود از طرفداران خصوصی کردن بیمارستان‌ها و ... هست کافی است.
اما همه این مشکلات که نام برده شد در استان ما نیز چند برابر هستند. اگر تیم بررسی دارید سری به اورژانس بیمارستان‌ها و سردرگمی مردم و مشخصا سری به درمانگاه بیمارستان شهید جلیل بزنید تا متوجه عمق فاجعه بشوید.
بپرسید چگونه کسی که هیچ تخصصی در بهداشت و درمان ندارد چگونه بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شده است که اتاق‌های عمل آن جداگانه به تخصص‌های متعدد برای بازرسی نیاز دارد.
بپرسید که امکانات بزرگترین بیمارستان ترومای استان چیست؟ اگر دنبال استخدام‌های فله‌ای هستید، دقیق شوید که در بیمارستان گچساران چه خبر هست؟ اگر دنبال دوری سیاست از دانشگاه هستید، دقیقا بفرمائید ترکیب هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان بر اساس کدام مدل‌های مدیریتی و استانداردهای پزشکی کشور هست؟ و چندتای آنان هیئت علمی دانشگاه هستند؟ و اساسا بپرسید حتی مدیران میانی دانشگاه چطور و چند نفر بر اساس تخصص در دوره جدید سازماندهی شده‌اند؟
دست‌اندرکاران سایت خبری کبنا نیوز شما که خیلی مدعی مردمی بودن و استقلال دارید اگر کمی عمیق شوید می‌بینید که کدام دست‌های آشکار و گاه پنهان سیاست در مدیریت تمام اعضاء دانشگاه و بیمارستان‌ها ساری و جاری هست؟ بروید از پرسنل دانشگاه وضعیت دانشگاه را بپرسید؟ چند استاد رزومه‌دار دانشگاه از وضعیت فعلی راضی است؟ چگونه پیمانکارانی که در دولت قبل با وجود همه نقدها و ناکارآمدی‌ها به دلیل رانت بیش از حد از محیط دانشگاه دور شدند، دوباره به یمن دوره جدید برگشته و جولان می‌دهند؟
انشاء الله که هیچوقت کارتون به بیمارستان‌های استان نکشد ولی بروید پای درد مریض‌داران و برخی پرسنل دلسوز بنشینید تا ببینید که چه خبر هست؟ حداقل اینکه چندین گزارش را خود شما کار کردید. برگردید به گزارش‌های خودتون.
خوب یا بد شما در بین مردم جای خوبی باز کرده‌اید آن را به ثمن گزارش‌های سفارشی نفروشید. بگذارید حداقل یک رسانه نسبتا مستقل و بدون وابستگی داشته باشیم. اینکه نماینده یا نماینده‌ای دنبال تغییر در دانشگاه هست بماند برای بعد اما شما اصل موضوع آنارشیسم در دستگاه وزارت بهداشت و نارضایتی آحاد مردم را به حواشی احتمالی گره نزنید. بگذارید حداقل یک نماینده ولو در راستای منافع خودش به نفع آحاد مردم یک کشور و یک استان اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت با این متن بحق
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده به جای بازی با کلمات و حاشیه رفتن اصل مطلبو نوشتی، عالی و جامع. خانه از بن خراب است. چه این رئیس چه رئیس بعدی همه چی خراب است. تا وقتی پای سیاست وسط هست
دنا
Iran, Islamic Republic of
دقیقن درست، مردم کیلویی چند. هر کی هست واسه منافع خودش هس
Greece
جمله به جملش حق بود
علی
Iran, Islamic Republic of
میگم از اداره کل آموزش وپرورش لوداب هم بگوئید
Iran, Islamic Republic of
شما از مدیر داخلی بیمارستان شهید جلیل بپرسید نخ نایلون که تهیه این کالای پرکاربرد درحیطه کاری ایشونه چیه،،اگه ایشون یه درصد اطلاعات داشت،،،،،این اگر سیاست نیست پس چیه،غلامنژاد فردای قیامت میخاد چ جوابی بده
انصاف
Iran, Islamic Republic of
شما فردای قیامت چه جوابی دارید که بدون اطلاع اظهارنظر میکنی. بیمارستان شهید جلیل ۱۰ روزه مدیر داخلیش عوض شده. مترونش هم که چند ماه بیشتر نیس عوض شده. قبلی ها نابودش کردن . اتفاقا تیم جدید رو الان نمیشه قضاوت کرد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا مترونشه غلامنژاد خوش وش پشیمون وابیه تو و بالاش قسم ایخره تو بدون اطلاعات حرف ایزنی
..
Iran, Islamic Republic of
رییس و مدیر داخلی شهید جلیل و مترون و رئیسش هر سه از نیروهای دارای رزومه خوب و روشن هستن.
همکار
Iran, Islamic Republic of
تو احتمالا کارشناس اتاق عملی که معیارت برای سنجش یک مدیر نخ های جراحی هست... چه ربطی داره اخه.
نخ های جراحی معیار قضاوت نیست و ۱۰ روز برلی قضاوت عملکرد یه فرد هم کافی نیس.
عده ای میخوان مدیر جدید رو تخریب کنن چون باب میلشون نیس و وابسته به جریانشون نیست.
Iran, Islamic Republic of
بیمارستانی مترونش سابقه یک ساعت کار در اورژانس نداره ،حتی از ترس سوال کردن تخصصی پرسنل جرات رفتن تو بخشها رو نداره چطور میخواد درد مردم دوا کنه،،،فقط چون سفارش شده رو اون صندلی نسشته،تو را بقران هرکه هرتریبونی داره به داد این مردم برسه،فقط بایداز نزدیک باشی تابببنی
تیربند
Iran, Islamic Republic of
ضعیف بودن نمیاینده استان مشکل اصلی هست
Iran, Islamic Republic of
درود عالی بود سری هم به بیمارستان شهید رجایی گچساران بزنید ک به لطف مدیران ضعیف درجه دو شد وقتی مدیران میانی همسو با دولت و نماینده نباشن و دل به کار ندن دیگه مدیر کاری ازش ساخته نیست لطفا گزارشی هم از این بیمارستان تهیه کنید جناب کمایی عزیز
ناشناس
Romania
واقعا مطالب درستی بیان کردی بیمارستان جلیل شده محل انتقام سیاسیون واقعا متاسفیم برای این علوم پزشکی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه بعد از چمن دیگه منحرف شد
خدا کنه سیاسیون دستشون کوتاه شه
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1