تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۴۵۷۰۷۳
در بازار کهگیلویه و بویراحمد چه می‌گذرد؟

تذکرات بازاری احسان عسکری؛ استفاده بیش از حد مواد نگهداره در محصولات لبنی / تعطیلی‌های اکثر نانوایی‌ها در روز‌های جمعه و گلایه مردم / قیمت گوشت قرمز در بازار کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد/ نانوایی‌هایی که صفوف زن و مرد را رعایت نکنند لغو پروانه می‌شوند/ دستمزدهای نجومی در آرایشگاه‌های زنانه

۷
۱
تذکرات بازاری احسان عسکری؛ استفاده بیش از حد مواد نگهداره در محصولات لبنی /  تعطیلی‌های اکثر نانوایی‌ها در روز‌های جمعه و گلایه مردم / قیمت گوشت قرمز در بازار کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد/ نانوایی‌هایی که صفوف زن و مرد را رعایت نکنند لغو پروانه می‌شوند/ دستمزدهای نجومی در آرایشگاه‌های زنانه
کبنا ؛معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: عرضه گوشت بره و بزغاله بالاتر از قیمت ۲۱۰ هزار تومان پذیرفته نیست و برای قصابی‌های متخلف پرونده تشکیل خواهد شد.
به گزارش کبنا، سید احسان عسکری عصر یکشنبه در نشست کمیسیون اقدام مشترک در یاسوج اظهار داشت: ظرف روز‌های آینده در خصوص قیمت نهایی گوشت بره و بزغاله تصمیم‌گیری می‌شود و تا زمان تعیین قیمت نهایی، عرضه گوشت بره و بزغاله بالاتر از کیلویی ۲۱۰ هزار تومان خلاف است.
وی بیان کرد: قیمت گوشت بز و میش ۱۶۰ هزار تومان و گوساله ۱۸۵ هزار تومان است، ضمن اینکه قیمت گوشت برای گچساران، یاسوج و کهگیلویه جداگانه تنظیم شود.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نرخ آرایشگاه‌های زنانه، تصریح کرد: قیمت‌های برخی آرایشگاه‌های زنانه بسیار بالا است که می‌طلبد بازرسان تعزیرات حکومتی، آرایشگاه‌های واقع در میدان راهنمایی یاسوج را بازرسی و تذکرات دهند.
عسکری عنوان کرد: متأسفانه شاهد استفاده بیش از حد مواد نگهداره در برخی محصولات لبنی هستیم که از دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی استان تقاضا می‌شود به این موارد ورود کنند.
وی با اشاره به تعطیلی‌های اکثر واحد‌های خبازی در روز‌های جمعه و گلایه مردم، گفت: برخی از نانوایی‌ها ۲ روز در هفته تعطیل هستند که قابل پذیرش نیست، ضمن اینکه در مورد تعطیلی اغلب نانوایی‌ها در روز جمعه چاره‌اندیشی شود.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گزارشاتی از تخلفات مجتمع‌های نان مبنی بر فروش دیگر محصولات به حوزه اقتصادی ارسال شده که مجتمع‌هایی که به غیر از نان، محصولات دیگری هم عرضه می‌کنند با تخلف تداخل صنفی و سو استفاده اقتصادی سهمیه آرد آن‌ها قطع شود.
عسکری عنوان کرد: به تمام نانوایی‌ها اعلام شود که تفکیک صف‌ها صورت گیرد در غیر اینصورت پروانه واحد متخلف لغو می‌شود.
وی اضافه کرد: گزارشاتی مبنی بر استفاده از مواد تاریخ گذشته در برخی قنادی‌ها برای ما ارسال شده که تعزیرات حکومتی و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی این مورد را بررسی و در صورت تأیید جریمه کنند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در هفته ۲ بار قیمت میوه با حضور سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی بررسی، ابلاغ و اعمال شود بر نظارت بیشتر بر بازار میوه و تره‌بار تأکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برنامه
Iran, Islamic Republic of
احسان عسکری مرد
سالم
Iran, Islamic Republic of
تذکرات بازاری بود واقعا چقدر خوب نوشتی کبنا جان 20
م
Iran, Islamic Republic of
کنترلی در بازار تیست هرکس هرچه دوست داشت میفروشد کسی کاری به نرخ نامه ندارد و نظارتی هم صورت نمی گیرد به داد مردم برسید
منصف
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر چه معاونی داریم خبرنداریم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تذکرات بازاری ...درودت باد
علی
Iran, Islamic Republic of
مگه نانواها هم کار میکنند دم هر نانوایی که میره تا تعطیله و مسئولان هم در خواب غفلت و بی خبری قبلا در نانوایی میرفتیی تا نان گذاشتن و مشتری نیست الان باید تمام شهر دور بزنی برای ده قرص نان اخ وبخت عسکر و این شیوه مدیریت
سادات
United States
آقای// به جای راه اندازی کارخانجات تولیدی باشخصی دنبال تملک زمین در بنسنجان جهت تله کابین هست که ظاهرا با اون شخص شریکه کور خوندی برادر
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1