تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۴۵۷۰۲۵
با پیگیری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:

آزادسازی یک هکتار از اراضی دولتی گچساران در ناحیه صنعتی ناصرآباد

۱
۱
آزادسازی یک هکتار از اراضی دولتی گچساران
کبنا ؛
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از خلع ید و رفع تصرف ۱۰۸۳۸ مترمربع از اراضی ناحیه صنعتی ناصرآباد شهرستان گچساران خبرداد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد، سهیل مرادی نژاد با اعلام این خبر گفت : در سالهای گذشته اشخاصی با اعمال نفوذ و سوء استفاده از قوانین و مقررات اقدام به تصرف اراضی در شهرکها و نواحی صنعتی استان نموده اند که با پیگیری و طرح در مراجع قضایی متناسب در رفع تصرفات اراضی صادر شده است.
وی در ادامه گفت: یکی از احکام قطعی صادر شده در سال ۹۷، رفع تصرف و دست اندازی به بیش از یک هکتار زمین در ناحیه صنعتی ناصرآباد شهرستان گچساران بود که متصرف با قصد موجه جلوه دادن موضوع نسبت به دیوار کشی و غرس اشجار در اراضی دولتی اقدام نموده بود
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با پیگیریهای صورت گرفته در جهت استیفای حقوق عمومی و بیت المال حکم قلع و قمع، رفع تصرف ۱۰۸۳۸ مترمربع اراضی دولتی شهرک صنعتی با همکاری مجموعه قضایی در این ناحیه صنعتی اجرایی گردید.
مرادی نژاد با اشاره به پیگیری جهت خلع ید و رفع تمامی تصرفات اراضی صنعتی توسط کسانی که حقوق بیت المال را تضییع می نمایند، اظهار داشت: حسب بررسی و رصد اسناد حقوقی سنوات گذشته احکام قضایی متعددی در رفع تصرف و تعرض به اراضی شهرکها و نواحی صنعتی صادر و در مرحله اجرا می باشند و این شرکت به عنوان یک شرکت کاملا دولتی با حمایت مجموعه قضایی و امنیتی استان مصمم در اجرای این احکام و بازپس‌گیری منابع عمومی با همکاری مجموعه نهادهای نظامی و امنیتی به صورت کامل می باشد.
مديرعامل شركت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزادسازی و اجرای احکام پس از طی تشریفات و مراحل قانونی اجرا با حضور نمایندگان ثبت و اجرای احکام دادگستری و همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی استان و شهرستان انجام می شود. مرادی نژاد با اشاره به اینکه با هرگونه دلال بازی و تصرف اراضی صنعتی برخورد قانونی و جدی می گردد، افزود: هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی شهرکها و نواحی صنعتی که در زمره منابع عمومی دولتی، اموال صنعتگران و تولید کنندگان می باشد از خطوط قرمز مجموعه اقتصادی استان نیز می باشد، بشدت برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد و هیچگونه مماشاتی نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید.واقعا نسبت به مدت کوتاه مسئولیت عالی کار کردن
رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

علاقمندان می‌توانند روز شنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان ...
1