تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۴۵۶۷۸۸
معاون اقتصادی استاندار:

احداث ۱۴۵ هکتار گلخانه در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است

۰
احداث ۱۴۵ هکتار گلخانه در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است
کبنا ؛معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مسائل و مشکلات تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ بررسی و تسریع در تخصیص ابلاغ سهم استانی دستگاه های اجرایی توسط بانک‌های عامل به عمل آید.
به گزارش کبنا، سید احسان عسکری در نشست هماهنگی بانک‌های عامل به منظور اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، بنیاد برکت، بنیاد شهید، بسیج سازندگی، علم و فناوری بنیاد مستضعفان و  سازمان وظیفه عمومی نیروهای مسلح مشمول دریافت تسهیلات تبصره ۱۶ هستند.
معاون هماهنگی  و امور اقتصادی استاندار افزود: احداث ۳۳ هکتار گلخانه  و ۵ مجتمع شهرک گلخانه ای به مساحت ۱۴۵ هکتار یکی از برنامه‌های توسعه‌ بخش کشاورزی استان است که پیشرفت  فیزیکی خیلی خوبی تاکنون داشته و تا سال آینده به بهربرداری خواهد رسید.
عسکری با اشاره به برنامه های اشتغالزایی دولت گفت: از طریق راه اندازی سامانه ملی رصد اشتغال، هر استان مورد نظارت قرار می‌گیرد و این سامانه مورد پیگیری ریاست جمهوری، وزارتخانه ها و وزارت کشور قرار دارد.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری در این جلسه با اشاره به فرایند تسهیلات تبصره ۱۶سال ۱۴۰۱ از تعیین سهم دستگاه ها و توزیع شهرستانی تسهیلات در شورای توسعه وبرنامه ریزی استان خبر داد و افزود: به منظور رعایت عدالت جغرافیایی سهم شهرستان ها براساس شاخص جمعیت ونرخ بیکاری تعیین گردید.
محسن ضامن فر با اشاره به اینکه تلاش براین است تا سهم استان از این منابع بطور کامل جذب شود تاکید کرد: سعی برآن شد تا این جلسه را با حضور نمایندگان فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل برگزار کنیم.
ضامن فر در این جلسه با اشاره به فرایند تسهیلات تبصره ۱۶سال ۱۴۰۱ از تعیین سهم دستگاه های اجرایی و توزیع شهرستانی تسهیلات در شورای توسعه وبرنامه ریزی استان گفت: به منظور رعایت عدالت جغرافیایی سهم شهرستانها براساس شاخص جمعیت و نرخ بیکاری تعیین گردید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1