تاریخ انتشار
جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۴۵۶۳۵۶

انتقاد شدید نماینده زاهدان از دولت رئیسی

۳
۳
انتقاد شدید نماینده زاهدان از دولت رئیسی
کبنا ؛حسینعلی شهریاری_ نماینده زاهدان_ در جلسه معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان در انتقاد از دولت رئیسی گفت: این دولت فقط خوب حرف می‌زند و خوب شعار می‌دهد.
به گزارش کبنا ،حسینعلی شهریاری_ نماینده زاهدان_ در جلسه معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان در انتقاد از دولت رئیسی گفت: این دولت فقط خوب حرف می‌زند و خوب شعار می‌دهد. صحبت‌های شهریاری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. سایت رجانیوز خطاب به نماینده زاهدان نوشت که الان وقت پاسخگویی است نه سخنرانی.
      
فیلم صحبت‌های شهریاری را اینجا ببینید.
سایت رجانیوز در مطلبی با عنوان «شوی تبلیغاتی نماینده زاهدان در مراسم معارفه استاندار سیستان و بلوچستان» به صحبت‌های شهریاری واکنش نشان داد و نوشت: حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان با سابقه چهار دوره حضور در مجلس شورای اسلامی، مراسم تودیع و معارفه استانداری سیستان و بلوچستان را به یک نمایش سیاسی تمام عیار علیه دولت تبدیل کرد. اقدامی که به سرعت مورد توجه رسانه‌های حامی دولت روحانی و بعد از آن بی‌بی‌سی فارسی قرار گرفت.
 علیرغم تذکرات علنی، صریح و چندین باره رهبر انقلاب به مجلس فعلی، دخالت‌های نادرست و خلاف قانون اساسی برخی نمایندگان در امور استانی ادامه دارد و رفتار اخیر این نماینده را نیز باید در راستای مخالفت وی با استاندار جدید ارزیابی کرد.
 تمام این اقدامات در شراطی رخ داده که در موارد متعدد، دخالت‌های نابجای نمایندگان مجلس در انتصابات استانی تنها موجب کند شدن روند خدمت‌رسانی سریع‌تر دولت به مردم منطقه شده است.
  نگاه ویژه دولت به مرزنشینان، مناطق محروم و استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان با انتصاب استانداران ویژه آغاز شد و طی مدت کوتاهی گسترش خدمات زیرساختی در حوزه آب، برق و انرژی در این مناطق شدت گرفت. 
 در چند ماهه استقرار دولت سیزدهم، بیکاری در مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان کاهش یافت و تعداد زیادی از واحدهای تولیدی غیرفعال و نیمه‌فعال به چرخه اقتصاد بازگشت.
 بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی معتقدند با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، چنین رفتارهایی از نمایندگانی که سال‌ها بدون گزارش عملکرد روشن و مشخصی در مجلس حضور داشته‌اند، شدت خواهد یافت. 
 به خصوص آن که در برخی مناطق از جمله سیستان و بلوچستان، جمع‌آوری رای منوط به نزدیک شدن و چراغ سبز دادن به برخی جریانات مساله‌دار است که در اتفاقات اخیر عملا به بازوی ضدانقلاب در داخل کشور تبدیل شده بود.
 از سوی دیگر به نظر می‌رسد اگر بنا بر پاسخگویی باشد، نماینده‌ای با شانزده سال سابقه حضور در مجلس، نسبت به دولتی که کمتر از یک و نیم سال فرصت داشته، اولویت بالاتری پیدا می‌کند.  
مضاف بر اینکه شاید اساسا عدم حضور چندباره افراد تکراری و امتحان پس داده، و واگذاری میدان به نیروهای کارآمدتر راه حل بهتری برای حل مسائل مردم استان باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
هرکی حرف دل مردم را میزنه رو بهش حمله میکنند.
دکتر شهریاری نیازی به شوی تبلیغاتی نداره 4 دوره نماینده بوده اگه بخواد 4 دوره دیگه هم بهش رای میدن
مطمینا از نماینده بودن خودش هم پشمیان شده
مستضعف بیکار
Iran, Islamic Republic of
در این یکسال و نیم استقرار دولت رئیسی مشکل بیکاری مردم استان سیستان و بلوچستان حل شد و محرومیت زاهدان و استان جاشو به برخورداری قشر محروم داد..! عجی کارستانی
رئیسی با وزرای بیسوادش کولاک کردن اینها باید اداره کل سیاره زمین رو برعهده بگیرن بلکه تبعیض رفع و گرسنگی از بین بره..
هه.... اینم جوک جدید سال
Iran, Islamic Republic of
این حرفا را خیلی تا الان میزنند ولی کو گوش شنوار
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1