تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۵۶۲۵۳
رئیس کمیته داوران فوتبال استان خبر داد:

قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور

۰
قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور
کبنا ؛رئیس کمیته داوران هیات فوتبال کهگیلویه وبویراحمد از قضاوت داور و کمک داور فوتبال استان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور خبر داد.
به گزارش کبنا، داریوش جاودان سیرت رئیس کمیته داوران هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داور و کمک داور فوتبال استان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور خبر داد.
جاودان سیرت اظهار داشت: از کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور یک داور و کمک داور استان دیدار های این هفته را قضاوت می کنند.
وی از قضاوت داور ملی استان و کشور در دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان خبر داد و افزود: دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان را روح الله شریفی داور ملی فوتبال کهگیلویه وبویراحمد قضاوت می کند.
رئیس کمیته داوران فوتبال استان ادامه داد: این دیدار روز جمعه 9 دی‌ماه 1401 در شهر اصفهان و استادیوم فولاد شهر برگزار می شود و طبق ابلاغ کمیته داوران، روح الله شریفی از کهگیلویه و بویراحمد بعنوان داور، یوسف مغروری از خراسان شمالی به‌عنوان کمک داور اول، مهدی سیفی از البرز به‌عنوان کمک داور دوم، میثم حیدری از چهار محال و بختیاری به‌عنوان داور چهارم قضاوت می کنند. همچنین حیدر شکور از فارس به‌عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است.
جاودان سیرت گفت: حمیدرضا افشون داور یاسوجی به‌عنوان کمک داور دوم دیدار تیم های پیکان تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را قضاوت می کند.
این مقام مسوول در کمیته داوران هیات فوتبال استان تصریح کرد: دیدار تیم های پیکان تهران و فولاد مبارکه اصفهان روز شنبه دهم دیماه 1401 در استان البرز و استادیوم انقلاب شهر کرج برگزار می شود و طبق ابلاغ فدراسیون و کمیته داوران، یاسر همرنگ از تهران به‌عنوان داور، محسن سلطانی از البرز به‌عنوان کمک داور اول، حمیدر ضا افشون از کهگیلویه وبویراحمد به‌عنوان کمک داور دوم این بازی را قضاوت می کنند.
ایمان شاه ولی از خوزستان به‌عنوان داور چهارم و حسن کامرانی فر از خراسان رضوی به‌عنوان ناظر بر تیم داوری این بازی نظارت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1