تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۵۵۶۹۳
گلایه‌های مردم و پاسخ فرماندار بویراحمد؛

انتقاد فرماندار بویراحمد از بانک‌ها و اداره‌کل ورزش و جوانان / مردم از سرعت پایین پرداخت تسهیلات در بویراحمد گلایه دارند

۳
۰
انتقاد فرماندار بویراحمد از بانک‌ها و اداره‌کل ورزش و جوانان /  مردم از سرعت پایین پرداخت تسهیلات در بویراحمد گلایه دارند
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: سرعت بسیار پایین بانک‌های استان در خصوص پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری باعث گلایه‌های مردم شده است.
شهرام مهدوی مطلق اظهار داشت: با وجود اینکه پرداخت وام‌های ازدواج در نیم سال اول ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه افزایش قابل توجهی داشته اما سرعت بسیار پایین بانک‌های استان در خصوص پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری باعث گلایه‌های شدید مردم شده است.
وی افزود:‌ امید است مدیران بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص تلاش مضاعفی داشته باشند. ️
فرماندار بویراحمد، بی‌توجهی به بحث بسته‌های پایدار تشویقی برای ازدواج، سخت‌گیری‌های زیاد در نقل و انتقالات اداری زوجین خصوصاً در حوزه وزارت بهداشت، فقدان برنامه‌ریزی مناسب در دانشگاه‌ها برای ازدواج‌های دانشجویی و نبود یا کافی نبودن مرخصی‌های ازدواج و زایمان، خدمات رفاهی مناسب و غیره از جمله موانع ازدواج را از موانع ازدواج برشمرد.
مهدوی مطلق بیان کرد: نوع نگرش‌ها، فرهنگ‌ها، سبک زندگی و عدم تناسب‌های لازم، عدم مشاوره‌های مکرر قبل و یا مشاوره‌های اشتباه و بی‌هدف، مدرک گرایی و امثال این‌ها نقش و تأثیر بیشتری در مسأله ازدواج جوانان دارند.
فرماندار بویراحمد با انتقاد از عملکرد اداره کل تربیت بدنی و ورزش استان، ابراز داشت: اداره ورزش شهرستان فقط در حد یک تابلو هست و فاقد هرگونه امکانات است و با این رویکرد نمی‌توان کار زیادی برای جوانان شهرستان انجام داد.
ایرنا در پایان نوشت: بر اساس گفته‌های معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمار استان در زمینه کاهش ازدواج، افزایش طلاق و کاهش فرزندآوری نگران‌کننده است. براساس آمار رسمی ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد نیمه نخست امسال ۷۹۳ مورد طلاق در استان ثبت شده است که برای استانی با بافت عشیره‌ای و تنها ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارد آمار قابل توجه است. در نیمه نخست امسال پرونده ۳۵۰ زوج این استان برای مشاوره به بهزیستی ارجاع داده شده و تنها ۳۵ زوج به زندگی برگشته‌اند که این آمار پایین‌تر از انتظار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
الان این فرافکنی رو کجاي دلم بزارم اگه شما ها نمیتونی و زورت به بانک‌ها نمی رسه دقیقا جات کجاست وظیفه شما چیه اصلا بودن یا نبودن شما ها چه فرقی داره خدایی بردار برو بقیه رو هم ببر مطمئن باشید ما هم راضی هستیم چون خدا راضیه بدون مدیران هم بدتر از این نمی شد
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیریت ضعیف باشه ...همینه ...سوابق ضعیف بهتر ازاین نمیشه
دلاور
Iran, Islamic Republic of
خوب شد یکی فهمید اداره کل ورزش وجوانان فقط یک تابلو ه اونم مال قدیمه
قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1