تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۵۵۲۳۳
با ارسال متنی انجام شد؛

جوابیه شهرداری سرفاریاب به مطالب کبنانیوز

۰
جوابیه شهرداری سرفاریاب به مطالب کبنانیوز
کبنا ؛شهرداری سرفاریاب با ارسال متنی به مطالب پایگاه خبری کبنا نیوز واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است؛
​​​​​بسم الله الرحمن الرحیم
در بخش اول خبر اشاره به عدم پرداخت حقوق به موقع کارکنان شد که از زمان شروع به کار رسمی شهردار تاکنون حدود ۱۳ ماه میگذرد، و تا کنون ۱۴ ماه حقوق پرداخت کرده اند. و در زمان شروع بکار شهردار حقوق کارکنان ۵ ماه معوقه داشته است.
در خصوص بخش بعدی خبر که اشاره به اقدامات خارج از ضابطه و استفاده نامناسب از نیروهای شرکتی شده بود لازم به ذکر است که بخشی از فعالیتهای خدمات شهری و نقلیه شهرداری بصورت کار حجمی با سازمان همیاری ها که در راستای قرارداد طرفین میباشد اعمال شده است و نیرو های تحت پوشش آن سازمان طبق قرارداد مشغول بکار شده اند و هیچ گونه استفاده نامناسب و خارج از ضابطه ای انجام نگرفته است.
در خصوص مطلب مربوط به واحد کارپردازی نیز یادآور میشود که حسابهای بانکی کارپرداز شهرداری بدلیل ضمانت های بانکی که برای بستگان و افراد داشته و همچنین معوقات تسهیلات بانکی مدتهاست که مسدود بوده و این موضوع باعث شده بود که واحد کارپردازی نتواند تنخواه جهت خرید موارد ضروری اداره بگیرد به همین دلیل خود کارپرداز درخواست معرفی فرد دیگری را جهت تصدی کارپردازی و تسهیل امر کارپردازی شهرداری دادند که درخواست ایشان موجود میباشد..
در خصوص عدم پرداخت هزینه های حمل میت و آمبولانس نیز بیان داشتند که تاکنون موارد درخواستی طبق روال قانونی و اداری در سه مرحله درخواست و دستور شهردار و ثبت و اقدامات لازم واحد نقلیه و کارشناس درآمد و مجوز حمل اعمال شده است که مراحل ذکر شده مستند میباشد.
در بخش دوم خبر و روشن نبودن رویه انتخابی شهردار؛ شهرداری سرفاریاب بر اساس موارد مقبولی که مورد تایید اکثریت شورای شهر قرار گرفت انتخاب شد که به مواردی اشاره میشود،
۱:ایشان از بدنه شهرداری انتخاب و سالها در واحدهای شهرداری دهدشت مشغول بکار بوده که از محاسن ویژه شرایط انتخابی بوده است.
۲:تحصیلات مرتبط با حوزه کاری و حوزه شهری(مدیریت دولتی، کارشناس ارشد پیشرفت و توسهه شهری و روستایی)
همچنین شهردار سرفاریاب اولین شهرداری بود که از فیلتر قانونی استانداری و وزارت کشور مراحل استعلامی را طی نمودند و اولین شهردار تایید شده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1