کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی انجام شد؛

جوابیه شهرداری سرفاریاب به مطالب کبنانیوز

13 آذر 1401 ساعت 12:37

شهرداری سرفاریاب با ارسال متنی به مطالب پایگاه خبری کبنا نیوز واکنش نشان داد.


شهرداری سرفاریاب با ارسال متنی به مطالب پایگاه خبری کبنا نیوز واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است؛
​​​​​بسم الله الرحمن الرحیم

در بخش اول خبر اشاره به عدم پرداخت حقوق به موقع کارکنان شد که از زمان شروع به کار رسمی شهردار تاکنون حدود ۱۳ ماه میگذرد، و تا کنون ۱۴ ماه حقوق پرداخت کرده اند. و در زمان شروع بکار شهردار حقوق کارکنان ۵ ماه معوقه داشته است.
در خصوص بخش بعدی خبر که اشاره به اقدامات خارج از ضابطه و استفاده نامناسب از نیروهای شرکتی شده بود لازم به ذکر است که بخشی از فعالیتهای خدمات شهری و نقلیه شهرداری بصورت کار حجمی با سازمان همیاری ها که در راستای قرارداد طرفین میباشد اعمال شده است و نیرو های تحت پوشش آن سازمان طبق قرارداد مشغول بکار شده اند و هیچ گونه استفاده نامناسب و خارج از ضابطه ای انجام نگرفته است.
در خصوص مطلب مربوط به واحد کارپردازی نیز یادآور میشود که حسابهای بانکی کارپرداز شهرداری بدلیل ضمانت های بانکی که برای بستگان و افراد داشته و همچنین معوقات تسهیلات بانکی مدتهاست که مسدود بوده و این موضوع باعث شده بود که واحد کارپردازی نتواند تنخواه جهت خرید موارد ضروری اداره بگیرد به همین دلیل خود کارپرداز درخواست معرفی فرد دیگری را جهت تصدی کارپردازی و تسهیل امر کارپردازی شهرداری دادند که درخواست ایشان موجود میباشد..
در خصوص عدم پرداخت هزینه های حمل میت و آمبولانس نیز بیان داشتند که تاکنون موارد درخواستی طبق روال قانونی و اداری در سه مرحله درخواست و دستور شهردار و ثبت و اقدامات لازم واحد نقلیه و کارشناس درآمد و مجوز حمل اعمال شده است که مراحل ذکر شده مستند میباشد.
در بخش دوم خبر و روشن نبودن رویه انتخابی شهردار؛ شهرداری سرفاریاب بر اساس موارد مقبولی که مورد تایید اکثریت شورای شهر قرار گرفت انتخاب شد که به مواردی اشاره میشود،
۱:ایشان از بدنه شهرداری انتخاب و سالها در واحدهای شهرداری دهدشت مشغول بکار بوده که از محاسن ویژه شرایط انتخابی بوده است.
۲:تحصیلات مرتبط با حوزه کاری و حوزه شهری(مدیریت دولتی، کارشناس ارشد پیشرفت و توسهه شهری و روستایی)
همچنین شهردار سرفاریاب اولین شهرداری بود که از فیلتر قانونی استانداری و وزارت کشور مراحل استعلامی را طی نمودند و اولین شهردار تایید شده بودند.


کد مطلب: 455233

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455233/جوابیه-شهرداری-سرفاریاب-مطالب-کبنانیوز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1