تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب : ۴۵۴۵۷۳
در خطبه‌های نماز جمعه چیتاب مطرح شد؛

سکوت معنادار خواص نردبان کمک به فتنه هست

۱
۱
سکوت معنادار خواص نردبان کمک به فتنه هست
کبنا ؛امام جمعه چیتاب ضمن محکوم کردن جنایت‌های اخیر تروریست‌ها در کشتار مردم بیگناه در استان‌های متعدد کشور خطاب به عده‌ای از خواص سایلنت شده در کشور، گفت: عده‌ای از خواص که در جنگ رسانه‌ای دشمن با رویکرد و جبهه‌گیری نامعلوم در برابر کشتار ملت بیگناه سکوت اختیار کردند با منافقینی که در روز روشن مردم بیگناه را به رگبار می‌بندند هیچ فرقی ندارند.
به گـزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به سنت‌های خداوند که در آن تعدیل راه ندارد به سنت «إِغـوا» اشاره کرد و گفت: خداوند در دنیا نه کسی را گمراه خلق کرد و نه گمراه می‌کند بلکه انسان است که فریب شیطان را می‌خورد.
وی نهایت تلاش شیطان جهت گمراهی انسان تا دم مرگ را در قالبِ سنتِ إِغـوا برشمرد و افزود: کسانیکه با بینش و بصیرت افزائی در دنیا راه خدا را بر صراط شیطان ترجیح می‌دهند همان عبد مخلص و متقیانند.
سید فرج الله پژمان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج فهم درست، اتحاد و اراده و اخلاص در عمل را از شاخصه‌های برتر بسیجی بودن برشمرد و گفت: واژه بسیج تنها مختص سپاه نیست بلکه حاصل گرامیداشت جانفشانی‌ها و فداکاریهائیست که برای ثبات امنیت و اقتدار حریت سرزمینمان در نقش آفرینی‌های متعدد نظامی، سیاسی، اقتصادی در میدان ایثار مردمی انجام گرفته و پابرجاست.
وی با اشاره به اینکه بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است خاطرنشان کرد: بسیج با ظهور اسلام و رشـد در ملت‌های مسلمان با تثبیت برائت از استعمار و استکبار ستیزی تولد یافته و راهور مستحکم اتحاد آزادیخواهان جهان با نیل به تثبیت حکومت جهانی واحد عدل و داد در دنیاست.
امام جمعه چیتاب ضمن محکوم کردن جنایت‌های اخیر تروریست‌ها در کشتار مردم بیگناه در استان‌های متعدد کشور خطاب به عده‌ای از خواص سایلنت شده در کشور گفت: عده‌ای از خواص که در جنگ رسانه‌ای دشمن با رویکرد و جبهه‌گیری نامعلوم در برابر کشتار ملت بیگناه سکوت اختیار کردند با منافقینی که در روز روشن مردم بیگناه را به رگبار می‌بندند هیچ فرقی ندارند.
سید فرج الله پژمان با تأکید بر اینکه عده‌ای از خواص به زعم اینکه با سکوت خود در دل مردم جای دارند تأکید کرد: دراین بلوا‌ها و آشوب‌ها که مردم دارند خون می‌دهند ملت علاوه بر هدف دشمن به مکر رندانه سکوت برخی خواص هم پی برده‌اند و بدانند که قطعاََ می‌دانند نه تنها از دیده عموم افتادند بلکه در دل و افکار ملت هم دیگر جایی ندارند و مردم آنان را همراه و هم خطِ منافقان و خائنین می‌دانند.
وی افزود: دشمنان انقلاب در جنگ نرم با غبارآلود کردن فضای رسانه‌ای قصد تسلط تزریق شایعات فتنه بر باور‌ها و افکار عام دارند که حاصل آخرین‌امید‌هایشان در وسوسه‌های عمروعاصی جنگ نرم جهت برهم زدن تعادل روانی جامعه است و باید سفت و سخت مراقب بود.
این خطیب جمعه اتمام فرصت به مخلان امنیت کشور را در تذکرات متعدد مردم به آنان برشمرد وگفت: فرصت فتنه و آشوب دیگر تمام شد، زیرا مردم در تحلیل خود به این باور رسیده‌اند که دشمن در بازی رسانه‌ای سعی دارد حملات تروریستی دست نشانده‌های خود علیه ملت بیگناه ایران را در جوسازی مسموم جنگ نرم بر اذهان عام گردن نیرو‌های امنیت ملی بیاندازد.
سید فرج الله پژمان از شورای امنیت ملی کشور خواستار مجازات کسانی که آرامش امنیت ملی را برهم زدند شد و گفت: مردم بسیار نگرانند، صبر و طاقت‌شان تمام شده، و عقیده‌شان بر این است که باید در برابر این خائنین بی‌شرف و قاتلین بی‌رحم‌ایستاد و در حد خودشان مجازاتشان کرد و به آنان فهماند جمهوری اسلامی سوریه عراق افغانستان یا کشور‌های دیگر نیست، اینجا ایران است، ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مهمتر از همه نیروی قدیر اتحاد مردمی دارد که بزودی همانند داعش پاکشان خواهند کرد.

-------------------------------------
خـبرنگـار: اسمـاعیل رسـام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
امروز‌تعدادی ...امضا‌نمی‌کنند‌تا‌خودشان‌نفت‌صادر‌کنند
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1