تاریخ انتشار
جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : ۴۵۳۸۵۹
امام جمعه موقت چیتاب:

دشمن با خوش خیالی وارد بازی خطرناکی شده است

۴
دشمن با خوش خیالی وارد بازی خطرناکی شده است
کبنا ؛امام جمعه موقت چیتاب گفت: کسانیکه در تحلیل‌های خود جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی با بلند پروازی دچار تَوَهُم شُدِه اَند وارد بازی خطرناکی شده‌اند و بدانند که هیمنه قدرت پوشالی‌شان در انحراف اذهان عمومی با جواب دندان شکن جمهوری اسلامی گرفتار انحطاط و انزوای جهانی خواهد شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین آبرومند نسب امام جمعه موقت کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ۶ آبان ۱۴۰۱ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه با اشاره به مسأله صدقه و تأثیرات آن در زندگی گفت: صدقه نه تنها از دارایی انسان نمی‌کاهد بلکه سبب افزایش و برکت مال هم می‌شود. از اینرو، در آموزه‌های قرآنی روایی به کرات نسبت به آن توصیه و برکات و آثار آن برای سبک زندگی تصریح شده است.
این خطیب موقت با اشاره به جنایت اخیر جریان تکفیری در بقعه متبرکه شاهچراغ شیراز نیز گفت: اقدام تروریستی و بزدلانه جریان تکفیری داعش و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع زائر در حرم مطهر فرزند امام موسی کاظم علیه السلام در شیراز که به شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم ما از جمله چندین زن و کودک انجامید موجی از خشم، اندوه و محکومیت را در سطح کشور و دنیا به همراه داشته است.
وی با اشاره به اینکه دشمن از شکستش در برابر ایران عصبانی است، گفت: حرکت به سوی ظهور این درد‌های پس از هر جراحت را تسکین یافتنی می‌کند.
حجت الاسلام آبرومند نسب این اقدام شنیع و بزدلانه داعش را محکوم و نشان از بن بست آن‌ها در رسیدن به اهداف شوم خود دانست و تأکید کرد: دولت‌های آمریکا و اسرائیل با حمایت آل سعود خبیث باشکست نوچه نوظهورشان در عراق و سوریه، زمینه انتقال سران و عناصر داعش و دیگر گروه‌های تکفیری به افغانستان را فراهم کردند تا ملت افغان و ایران و کشور‌های همسایه را هدف بگیرد.
وی با اذعان به اینکه وظیفه امروز داعش خدمت به آمریکاست خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در سایه تحاریم کمرشکن با متشنج کردن جو کشور‌ها در کمرکش آشوب و فتنه با رودرو قرار دادن مذاهب، و قومیت‌ها باهدف تجزیه طلبی کشور‌ها سعی بر براندازی نظام حاکم بر آنان را دارد.
این خطیب موقت سنجش اشتباه دشمن در تخمین قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی در قیاس با عراق و سوریه را از اشتباهات بزرگ دشمن برشمرد و گفت: کسانیکه در تحلیل‌های خود جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی با بلند پروازی دچار تَوَهُم شُدِه اَند وارد بازی خطرناکی شده‌اند و بدانند که هیمنه قدرت پوشالی‌شان در انحراف اذهان عمومی با جواب دندان شکن جمهوری اسلامی گرفتار انحطاط و انزوای جهانی خواهد شد. وی شناسائی، مجازات و متعاقباً رسوائی عاملان ترور‌های اخیر شاهچراغ شیراز را از مهمترین برنامه نهاد‌های پیگیر برشمرد و گفت: جمهوری اسلامی که عراق و سوریه یا... نیست. فلذا با عاملان بانیان جنایت اخیر با قاطعیت و به شدت هرچه تمام برخورد خواهد شد تا تفاوت قدرت جمهوری اسلامی با بقیه کشور‌ها برای همگان ثابت شود.
امام جمعه موقت چیتاب با اشاره به فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی روی آوردن و تکیه مردم به فضای مجازی، و فراموش کردن کتاب و کتابخوانی، تاریخ بشریت را دچار دستخوش و بدعت کرده و این رویه فراموش شده نسل جدید بشر را متضرر خواهد کرد.
وی با تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسن عسکری (ع) پرهیزکاری، شرأفت در پاک سرشتی، اخلاص در عبادت، کم سخنگوئی در اجلاس و ناصح العام به تقوا و پرهیزکاری را از ویژگی‌های بارز آن امام همام برشمرد و گفت: همانطور که در دوره فعلی وهابیت زمین ننشسته بیائید برای پدر امام غائبمان مراسم در خور شأنشان بگیریم و از مقام بزرگوارشان تعجیل در ظهور فرزند صالحشان را درخواست کنیم.
-----------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1