تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۵۳۳۶۲
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران؛

دشمن حوزه های آموزشی را نشانه رفته است

۳
۰
دشمن حوزه های آموزشی را نشانه رفته است
کبنا ؛
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: ایمان و باور قلبی ام بر این است که هر شهری در هر جای دنیا بدون امنیت غیرممکن است ولی متاسفانه برخی حواشی و جوسازی ها اقتدار نیروهای ارزشمند انتظامی را نشانه گرفته و هم به طریقی به دنبال تخطئه و تخریب هستند.
به گزارش کبنا، انوشیروان قیطاسی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان گچساران افزود: انتظار ما به عنوان متولیان آموزش و پرورش این است که در هر شرایطی مدافع نیروهای امنیتی باشیم و اجازه ندهیم که شیطنت هایی، تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی را زیر سوال ببرد.
رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: برخی افراد به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی هستند، باید به تفاوت ها احترام گذاشته شود و از اختلافات پرهیز شود. به بهانه های مختلف شیطنت هایی می شود، به گفته مقام معظم رهبری حتی اگر مرگ خانم مهسا امینی نبود، دشمنان سعی می کردند به طریقی اول مهر را به کام مردم تلخ کنند.
وی گفت: 26 ماه وقفه آموزشی ایجاد شد اما آموزش و پرورش و همه ادارات برای بازگشایی به موقع مدارس دست از کار و تلاش برنداشتند.
قیطاسی بیان کرد: تلاش و مجاهدت آموزشی مسئولان قابل تقدیر و ستایش است. 26 هزار و 500 دانش آموز در بهترین شرایط در شهرستان گچساران با تجهیزات ممکن سر کلاس حاضر شدند.
قیطاسی اظهار کرد: تا جایی که توان وجود داشت مدارس تجهیز شدند، با همه محدودیت هایی که وجود داشت سرویس دهی مدارس صورت گرفت.
وی گفت: مشکل سرویس دهی مدارس حل شده و اگر باز هم مدرسه ای از این نظر درخواستی داشت موضوع را بررسی و حل خواهیم کرد.
قیطاسی اظهار کرد: امنیت مدارس در شبانه روز تحت نظر نیروهای انتظامی قرار دارد، که باید از این اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی تقدیر کنیم، انتظار هست در بحث امنیت مدارس بیشتر از گذشته تلاش شود.
رئیس آموزش و پرورش گفت: دشمن حوزه های آموزشی را نشانه رفته است، انتظار هست که دوستان از جمله حوزه علمیه در مدارس حضور پیدا کنند و آگاه سازی بیشتری صورت بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
واقعا دانش آموزان نیاز به ارشاد دارن
Iran, Islamic Republic of
هیچ دشمنی بدتر ازاین نیست که در حوزه آنوزش غیره تخصصی ها بکار گرفته شوند.امسال درآنوزش وپرورش درحوزه آنوزش هنه چیز بهم خورده شاهد تدریس دورس غیره تخصصی درادارات آنوزش وپرورش درسطح استان هستیم .طوریکه معلم ابتدایی وراهنمایی برای تدریس دوروس تخصصی دبیرستان ویا معلم شبمی وریاضی وفیزیک شاهد تدریس دررشته علوم انسانی شدند .معلم فیزبک باید فیزک تدریس کند نه تفکر وبهداشت محیط ومعلم علوم باید علوم تدریس کند ولی امسال همه چیز بهم خورده.مدیر کل استان چرا نظارت نمی کند واولیا چرا درفکر آینده فرزندانشان نیستند
Iran, Islamic Republic of
با این مدیران ضعیف خودمان داریم آموزش را نابود مبکنیم.
پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

پایان مرد پر سر و صدا: ختم محمد در سیاست

سعید محمد از دبیری شورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. ردی که سودای ریاست جمهوری داشت؛ روز ...
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
1