تاریخ انتشار
شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۵۲۷۸۹
کبنا گزارش می‌دهد؛

نیروهای شهرداری یاسوج چهار ماه حقوق نگرفته‌اند / عضو شورای شهر: مقدم استعفا دهد

۱۵
۱
نیروهای شهرداری یاسوج چهار ماه حقوق نگرفته‌اند / عضو شورای شهر: مقدم استعفا دهد
کبنا ؛
برخی از کارگران شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا از مطالبات پرداخت نشده خود در شهرداری یاسوج خبر دادند.
به گزارش کبنا، برخی از کارگران شهرداری که به خاطر مطالبات پرداخت نشده خود در محل شهرداری یاسوج تجمع کرده بودند در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا از چهار ماه مطالبات پرداخت نشده خود خبر دادند.
این کارگران با بیان اینکه تجمع آنها صرفاً به خاطر مطالبات پرداخت نشده است، گفتند: چارت ما 400 نفر است، اما شهرداری یاسوج 900 نفر نیرو گرفته‌ است و همین امر باعث شده که مطالبات بخش زیادی از کارگران پرداخت نشود. 
چندین بار است که نیروهای شهرداری یاسوج به خاطر مطالبات خود دست به تجمع زده‌اند، اما گویا این سوءمدیریت‌ها تمامی ندارند. 
گفتنی است هدایت‌الله امیری نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت آشفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از شهردار این شهر خواست تا به صورت مسالمت آمیز استعفا داده و مدیریت شهری را به فرد دیگری واگذار کند
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه با برشمردن سوء مدیریت در این شهر گفت: اول مهر است و بچه های مردم باید سر کلاس‌های درس حاضر شوند شهرداری که نمی‌تواند حقوق و مزایای کارکنان قراردادی رسمی و شرکتی خود را پرداخت کند چرا باید همچنان اصرار بر ماندن داشته باشد.
وی گفت: آرای زیادی علیه شهرداری در محاکم قضایی صادر شده و آنها به دلیل ضعف حقوقی نمی‌توانند دفاعی در برابر این آرا داشته باشند.
این عضو با سابقه شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه اکثریت مردم این شهر از سوء مدیریت در شهرداری ناراضی هستند و به همین خاطر مراجعات زیادی به ما دارند گفت: شهر یاسوج با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در حال سقوط است و آقایان هیچ گونه توجهی به آن ندارند و پنج سال تمام سوء مدیریت را کافی نمی‌دانند.
وی با بیان اینکه اگر بحث منافع شخصی باشد پنج سال باید هم برای آنها کافی باشد گفت: شورای اسلامی شهر یاسوج در برابر این سوء مدیریت سکوت کرده، آقایان بگویند تا چه موقع می‌خواهند از خواب بیدار شوند در حالی که مردم به شدت از اوضاع شهر یاسوج نگران و گلایه‌مند و معترض هستند.
امیری با اشاره به اینکه شهرداری هیچ برنامه‌ای برای حال حاضر و آینده شهر یاسوج ندارد خطاب به نستهن مقدم گفت: آقای شهردار با یک استعفای جانانه آبروی خود را حفظ کرده و اجازه ندهید تا این اندازه به شهر در لوای سوء مدیریت ظلم شود.
این عضو شورای شهر با انتقاد از وضعیت چاله چوله‌ها در معابر و خیابانها و ضعف المان شهری و همچنین فضای سبز این شهر گفت: یاسوج نه تنها در لبه پرتگاه که در حال سقوط است شهرداری که از پرداخت حقوق کارکنان رسمی و قراردادی و شرکتی از ۳ تا ۹ ماه عاجز و ناتوان است چه اصراری بر ماندن دارد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته و در ابتدای شکل گیری شورا قول دادیم که با شهردار و شورای شهر همراهی داشته باشیم هر چند که به آقای شهردار رای ندادیم، یادآور شد: اما امروز پس از یک سال می بینیم که هیچ کاری انجام نشده شهر نه تنها تغییری نکرده بلکه اوضاع بدتر از گذشته شده است نمی‌دانم این اصرار بر ماندن چیست تا شهر بیشتر نابود نشده خودشان استعفا بدهند و بروند.
امیری سپس از رویکرد اصحاب رسانه و خبرنگاران در خصوص وضعیت شهر یاسوج و شهرداری و عملکرد شورای اسلامی شهر به شدت انتقاد کرد و گفت: رسالت شما این است که به حرف مردم گوش دهید مشکلات مردم را ببینید شما گوش شنوا و چشم بینای مردم هستید چرا چشم های خود را بر روی اوضاع شهر یاسوج بسته‌اید.
وی گفت: آینده در خصوص عملکرد شما برای تبیین مشکلات شهر یاسوج قضاوت خواهد شد در حالی که بدترین نوع مدیریت را بر شهر یاسوج داریم اما بسیاری از رسانه‌های ما بر روی آن چشم و گوش بسته‌اند قطعا آینده در خصوص عملکرد اصحاب رسانه قضاوت خواهد کرد.
عضو شورای شهر یاسوج افزود: امروز اگر مردم از این طیف نا امید شده و بدبین شوند باید فاتحه همه چیز را خواند رسانه‌ها باید سره را از ناسره تشخیص داده و در جایی که سوء مدیریت به صورت کامل مشهود است ساکت ننشینند.

بیشتر بخوانید:
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
شهرداری پاتاوه الان ۹ ماهه حقوق نداده ما هم به خاطر نداری نتونستیم بچه هامون را بفرستیم مدرسه
جناب کبنا اسم شهرداری را لطفآ کامل بذار تا مسئولان یه فکری به حالمون کنن
Iran, Islamic Republic of
خدایی شهردار به شدت ضعیف است؛واقعا"یه کسی که بتواند به اوضاع شهر سامان بدهد،شهردار شود.مگر شهرداری و یا دیگر دستگاهها ملک شخصی هستند؟آقا توان ندارید،بروید کنار تا یه مدیر لایقی به داد شهربرسد.
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میشود یاسوج را به یکی از دهیاریهای روستاهای اطراف واگذار کنید تا حداقل چاله های وحشتناکی که در خیابانهای این شهر هستند حداقل با گل پر کند .آقای هدایت الله امیری المان شهری نخواستیم چون نه توانایی دارین نه سلیقه ،..
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت آقای مهندس گل گفتی فعلا شهردار در خدمت آقای اکبری است
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ جناب امیری که حرف دل همه را زد و اما اما اما بسیار جای تاسف دارد که البته بعضی از رسانه ها در خصوص بیان مشکلات شهرداری و شهر یاسوج در خوابند و تشکر از کبنای قهرمان و نترس که اگر کبنا نباشد مردم فریاد رسی ندارند
Iran, Islamic Republic of
مقدم نیروی دست اعضای شورای شهر امثال اکبری وغیرو هستش تا اکبری هست اوضاع شهر همین جوری است
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب هدایت امیری
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت باشه
بسیار صریح ، رک ، بی پروا و شجاعانه بیان کردید
شهردار خودش محترمانه استعفا نماید
اب ب این زلالی هم اگه بیش از حد در یک جا بماند گندیده خواهد شد جناب شهردار
Iran, Islamic Republic of
هدایت اکبری دست از کینه بردار
بسیار عالی گفتند پنج سال برای شما و احمدی کیش و اشنا و شهردار و نوچه هایش کافی هست
خدا را هم ببیند
Iran, Islamic Republic of
واقعا بی مدیریتی در مجموعه شهرداری از دور پیداست....
Iran, Islamic Republic of
پهههه شهردار و شورای شهر چطور میخواستند زمین جمعه بازار فعلی رو برای صاحب پلاکها بسازن
...شورای شهر نگو بگو پتروشیمی ستاره خلیج فارس
علی
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که هدایت امیری میزد که خودش شهردار بشه و نشد بایدم‌این حرفا رو بزنه
امید
Iran, Islamic Republic of
۴۰۰ نفر ظرفیت ، ۵۰۰ نفر با پارتی جذب شده! کلا ۹۰۰ نفر عجب! ادارات دولتی در کل استان کهگیلویه و بویراحمد با جذب خارج از ضابطه و غیر متخصص نیروهای پارتی دار با استخدام شرکتی ضمن اینکه حق سایر افراد استان را ضایع می کنند متاسفانه باعث شدند که اون افرادی که با آزمون استخدام شدند امروز نتوانند بله موقع حقوق دریافت کنند! شما کافیه به آپارات استان سری بزنید و ببینید مدرک افراد چه ارتباطی با کار اونها داره! طرف لیسانس کامپیوتره با پارتی شده مسئول ورزش استان! یکی دیگه با دیپلم و پارتی اومده راننده شده الان رفته پیام نور مدرک الکی گرفته اومده شده مسئول فلان اداره! اون هم مجدد با سفارش! هیچ استانی مثل استان ما قوانین را نقض نمیکنه! این در حالی هست که کلی افراد تحصیل کرده داریم که در حال کار تخصصی در سایر استانها هستند اما جای اونها در استان توسط افراد بیسواد به علت نداشتن پارتی اشغال شده! واقعا جای خجالت داره! افرادی که در این شغل ها جا گرفته اند بدانند این نون حرام است و حلال خودشون و خانواده هایشان نخواهد بود! البته اگر ضمن ادعا اعتقادی هم دارند!
دشتروم ف
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مهندس عزیز
Iran, Islamic Republic of
شورا و شهرداری با هم هماهنگ
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1