تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۴۱۴۸۵
کبنا گزارش می دهد؛

عملکرد بسیار ضعیف شهرداری یاسوج؛ نهادی که حقوق کارگران خود را نمی تواند پرداخت کند!

۶
۰
عملکرد بسیار ضعیف شهرداری یاسوج؛ نهادی که حقوق کارگران خود را نمی تواند پرداخت کند!
کبنا ؛شهرداری یاسوج که می تواند دست بازی در استفاده از ظرفیت های این شهر داشته باشد که نعمات طبیعی فراوانی دارد، با وجود مدیریت ضعیف نتوانسته است حقوق کارگران شهرداری را بپردازد، کارگران شهرداری یاسوج 8 ماه است حقوق دریافت نکرده اند. اگر شهرداری یاسوج را از نظر ظرفیت و پتانسیل بخواهیم با شهرداری های کوچک و کم بهره از مواهب و ظرفیت های جمعیتی و طبیعی مقایسه کنیم خواهیم دید که این شهرداری سال های زیادی است که عملکرد ضعیفی داشته و در واقع از هیچ یک از ظرفیت های شهری استفاده ای نکرده است و حالا می بینیم که حتی نمی تواند حقوق کارگران خود را پرداخت کند!
قصه کارگران شهرداری یاسوج و جیب‌های خالی‌شان همچنان ادامه دارد، کارگرانی که چشم امیدشان به کرم شهرداری یاسوج است، تا شاید چاره‌ای برای زخم‌هایشان بیاندیشید.
کارگرانی که اگر کمر همت نبندند و پاشنه کفش‌های رنگ و رو رفته خود را بالا نکشند، هرگز چرخی به حرکت در نمی‌آید.
اینجا قصه پر درد کارگران  هر روز در گوش دنای سر به فلک کشیده پژواک می‌شود و صدای آه سینه سوز زن و فرزندانشان همچون سوز سرمای زمستانی لرزه بر اندام می‌اندازد.
کارگرانی که بیش از هشت ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند و دلار سی و چند هزار تومانی و ویروس کرونای بی رحم، بر زندگی شان سایه شوم انداخته است.
بدون شک وقتی که کارگری از نظر مالی در مضیقه باشد و بجای اندیشیدن به درست کار کردن، در فکر پرداخت بدهی و پر کردن شکم خود و زن بچه باشد و دستش بجایی بند نباشد، کار آنچنان که باید انجام نمی‌شود و شاید قسمت عمده‌ای از بی‌کیفیت بودن کارها و پروژه‌ها به همین امر برمی‌گردد.
استخوانهای کارگران درد کشیده شهرداری زیر چکمه اختلافات شورای شهر و شهردار در حالی روز به روز صدای شکستن‌شان به گوش می‌رسد که برای خرید نان کارت یارانه خود را گرو گذاشته‌اند و از مغازه‌های محله فراری هستند.
وعده‌های بی‌سرانجام شهردار و داستان شعارهای شیک و اتوکشیده راه یافتگان به شورای شهر چون نمکی بر زخم کهنه کارگران شهرداری است، و با آغاز مهر چشمان منتظر فرزندان و خانواده کارگران این سازمان درد نامهربانی با تمام وجود لمس کرده‌اند.
جناب آقای دکتر احمد زاده در سخنرانی خود در مراسم معارفه سخن از استفاده از جوانان بر زبان آوردید، این در حالی است که بسیاری از کارگران شهرداری یاسوج جوان‌های تحصیل کرده‌ای هستند که از سر ناچاری و عدم وجود زیرساخت‌های مناسب اشتغال رو به کار در شرکتهای پیمانکاری در شهرداری آورده‌اند.
استاندار انقلابی استان شما علاوه بر محرومیت زدایی و توجه به مناطق روستایی، اولویت بعدی خود را به توسعه شهری و زیبایی شهرها اختصاص داده‌اید، بی‌شک واقف هستید، هیچ زیبایی بهتر و زیبنده تر از ریشه کن کردن فقر و هیچ فضیلتی بهتر از توجه به مستضعفان نیست، و چه بسا تا خیال راحت قشر کارگر نباشد، انجام هر فعالیت عمرانی به کندی انجام خواهد شد.
امیدواریم با مدیریت جهادی و انقلابی و درایت دولت مردمی شاهد رفع مشکلات کارگران شهرداری یاسوج باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بسیار ضعیف !!!!
Iran, Islamic Republic of
شهرداری یاسوج در عمل تعطیل و شهردار ندارد
Iran, Islamic Republic of
شورا ضعیف هست کلا طایفه گرایش کردند و فقط نیروی فله ای وارد میکنند هیچ کسی جوابگو نیست اگه نمیتونه حقوق بده چرا هر روز نیرو وارد میکنه ادارت نظارتی هم الحمدالله که بیخیال شدند
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین شهردار ایران شهردار یاسوجه هیچ برنامه ای نداره
Iran, Islamic Republic of
بابا این که شهر داری نیست/ یه شهردار ضعیف نباید گفت باید گفت شهردار فاجعه شهردار بی کلام شهردار نامه خوان شهردار ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شهردار ضعیف
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1