تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۴۵۰۷۱۶
رشد و پیشرفت میدان میوه و تره بار یاسوج؛

میدان میوه و تره‌بار یاسوج از رمق بیفتد، پشیمانی‌اش برای مسئولان می‌ماند / ۵۵ تن محصولات متنوع و با کیفیت آماده تحویل است / از سرمایه گذار «بومی» حمایت کنید

۱
۰
میدان میوه و تره‌بار یاسوج از رمق بیفتد، پشیمانی‌اش برای مسئولان می‌ماند /  ۵۵ تن محصولات متنوع و با کیفیت آماده تحویل
کبنا ؛
بعد از سال ها نابسامانی میدان میوه و تره بار در یاسوج، یک سرمایه گذار بومی با قول حمایت مسئولان میدان میوه و تره بار یاسوج را راه اندازی کرد، اما کمترین حمایتی از سوی اصناف، بخش خصوصی، جهاد کشاورزی و... دریافت کرد و سنگ اندازی های زیادی نیز صورت گرفت. اینکه چرا بعضی مسئولان نمی خواهند از این سرمایه گذار بومی حمایت کنند مشخص نیست، قطعا هر دو سوی این جریان، یعنی سرمایه گذار و مسئولان جهاد کشاورزی باید تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند و سرمایه گذار باید تلاش بیشتری برای تعامل داشته باشد. اما عدم همکاری برخی مسئولان در این بین واضح و مبرهن است.
شاید اگر یک غیربومی به این استان وارد می شد با سلیقه دست اندرکاران بیشتر جور می شد، همانطوری که می بینیم بویراحمدی ها میلی برای پیشرفت ولایت خود ندارند و برای خرید بار میوه راهی شیراز می شوند. کارشناسان ادارات به خاطر یک سود کم شخصی، سنگ اندازی در کار سرمایه گذار می کنند و می بینیم که میوه های استان خودمان در شیراز به بویراحمدی ها فروخته می شود.
به گزارش کبنا، تنوع میوه در میدان میوه و تره بار هیچ حرف دیگری باقی نمی گذارد، جز اینکه مسئولان از این میدان حمایت کنند. مدیر میدان میوه و تره بار یاسوج در این خصوص گفت: امروز ۵۵ تن انواع محصولات در این میدان آماده تحویل به مشتریان است.
شاهرخ یزدانپناه اظهار کرد: با همکاری اتحادیه و صنف می‌توانیم همه نیازهای بازار را تأمین کنیم تا میوه با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد.
یزدانپناه با ابراز گلایه از استقبال کم میوه فروشان برای خرید از این میدان افزود: فضای بازی ایجاد کرده ایم تا هر فردی به صورت مستقیم بتواند میوه با قیمت مناسب و ارزان خریداری کند و باغداران و میوه فروش‌ها بتوانند به طور مستقیم میوه خود را در این میدان عرضه کنند.
نماینده شرکت سرمایه گذار میدان میوه و تره بار یاسوج نیز در خصوص مشکل اصلی این میدان گفت: میدان متضرر شده، دلایلی دارد و از جمله دلایل هم اجرایی نشدن مصوبات راه اندازی این میدان است.
عوض‌پور افزود: قرار بود، پس از راه اندازی میدان، هر سه روز یک بار ستاد تنظیم بازار برگزار شود و مشکلات میدان میوه و تره بار برطرف شود، اما این جلسات به صورت دست و پا شکسته برگزار شد و افرادی در جلسه حاضر می‌شدند که مدیر نبودند و مشکلی هم رفع نمی‌شد.
وی با بیان اینکه بستن گلوگاه‌ها یکی از مهمترین مصوبات بود که عملی نشد ادامه داد: همه مسئولان اطلاع کامل دارند و می‌دانند برخی مسائل پشت پرده وجود دارد که موجب می‌شود مشکلات میدان میوه و تره بار رفع نشود.
نماینده شرکت سرمایه گذار میدان میوه و تره بار یاسوج گفت: پیش بینی شد که اگر سرمایه گذار نتواند سرمایه لازم را تأمین کند، اصناف و اتحادیه به کمک سرمایه گذار بیاید، اما این اتحادیه و اصناف به کمک که نیامده اند هیچ، سنگ اندازی نیز می‌کنند.












نام شما

آدرس ايميل شما

پارس
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی مردم برای رد شدن لوله از زیر زمینشان پول میخوان وضع همینه
مثل مردم برره برای همچی پول میخوان بعضی ها
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1