تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۵۰۱۱۹
رئیس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد

حادثه‌ای وحشتناک؛ حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده در نجف‌آباد / واکنش دادگستری اصفهان

۹
۶
حادثه‌ای وحشتناک؛ حلق آویز شدن ۵ نفر از اعضای یک خانواده / قتل یا خودکشی گروهی؟  + جزئیات
کبنا ؛رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تحقیقات قضائی در خصوص ابعاد حادثه فوت خانواده ۵ نفره در نجف آباد خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری‌آنلاین، حجت الاسلام اسدالله جعفری گفت: عصر دیروز ۱۷ تیرماه در پی اعلام گزارش مردمی مبنی بر حلق آویز شدن اهالی یک خانواده به نیروی انتظامی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مأموران جسد ۵ نفر از اعضای این خانواده را درحالت حلق آویز پیدا کردند افزود: با توجه به شرایط فیزیکی اجساد به نظر می‌رسد چند روز از زمان این حادثه گذشته باشد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: هم اکنون تیم مجربی از مأموران انتظامی و پزشکی قانونی با نظارت دادستان شهرستان در حال پیگیری ابعاد این پرونده هستند و بلافاصله نتایج تحقیقات به مردم اطلاع داده می‌شود.
جزئیات تکان‌ دهنده مرگ فجیع یک خانواده در نجف‌آباد 
هنوز کسی از ابعاد واقعی اتفاقی که دیروز در نجف آباد، شهری بزرگ واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اصفهان افتاد، خبر ندارد. پلیس و مقامات قضایی اعلام کرده‌اند اجساد حلق آویز اعضای یک خانواده در زیرزمین منزلی مسکونی در این شهر کشف شده است و البته آنها گفته‌اند شکل این اتفاق، به اثبات قتل نزدیک نیست. با این وجود، روایت همسایه‌ها از اتفاقی که در نجف آباد افتاده، به شک و شبهه‌های مختلف این رویداد دامن می‌زند.
اتفاق عصر روز گذشته در نجف آباد کشف شد. بعد که پلیس آمد، سر و ته خیابان را بستند و تحقیقات فنی آغاز شد ولی این که چرا اجساد ۵ نفر در یک خانه کشف شده، معمایی است که هنوز اعلام رسمی برای حل آن منتشر نشده است.
یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیع برای این خانواده می گوید: آنها یک خانواده ۵ نفره بودند که از خانواده های قدیمی نجف آباد به شمار می رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند.
هنوز مشخص نیست این اتفاق خودکشی باشد یا قتل، چون مسایلی درباره این رویداد وجود دارد. آنطور که برخی همسایه‌ها می‌گویند دهان یا دست و پای اجساد بسته شده بود و در زیرزمین خانه مسکونی که حالا با دستور قضایی پلمب شده است، به دار کشیده شده بودند.
آنطور که همسایه ها می‌گویند پشت درها و درزها مسدود شده بود و تمام پنجره ها و درها قفل شده بود و آب و برق و گاز خانه قطع شده بود.
ساعت ۱۸ روزی که این اجساد کشف شده بود، داماد سابق خانواده به پلیس مراجعه کرده و می‌گوید من از همسرم جدا شده‌ام و دخترم در خانه مادربزرگش زندگی می‌کنند. سه شنبه تا امروز برای بردن دخترم به آنها زنگ می‌زنم ولی گوشی همه آنها خاموش است و هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنم.
همسایه‌ها می‌گویند پلیس مجبور به عبور از روی دیوار خانه می‌شود و با درهای قفل در همه اتاق‌ها مواجه می‌شود. پس از باز کردن در و شکستن شیشه پنجره زیرزمین، بوی تعفن اجساد به مشام می‌رسد و با شکستن در زیرزمین، نیروی انتظامی با اجساد حلق آویز اعضای خانواده مواجه می‌شوند. بلافاصله با حضور یگان‌های تخصصی از دایره ویژه قتل و مقام قضایی، کار تحقیق درباره این اتفاق تلخ آغاز می‌شود.
برخی از شاهدان گفته‌اند اجساد به اندازه‌ای بر دار مانده بودند که سر یکی از اجساد، جدا شده و جسد بر زمین افتاده بود. با احضار فامیل، کار شناسایی اجساد آغاز می‌شود و پس از اقدامات فنی و پلیسی، اجساد در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته و محل رویداد، با دستور مقام قضایی پلمب می‌شود.
گفته شده است یکی از پسرهای عضو خانواده، اختلال روانی داشته و تحت درمان بوده است. آنها سوابقی از برخورد وی با خانواده همسایه ها را به یاد می‌آورند و البته پلیس درباره مظنونان احتمالی این اتفاق، چیزی اعلام نکرده است.
هنوز مشخص نشده است این اتفاق بر اثر قتل افتاده یا رویداد خودکشی گروهی باعث مرگ اعضای این خانواده شده است.
قابل ذکر است، این اطاعات از سوی پلیس و منابع رسمی تایید نشده و صرفا بر اساس روایت همسایه‌ها نقل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

زخم خورده
Iran, Islamic Republic of
..چون هیچ کاری از دستش بر نمیاد میخواد از سر باز کنه میگه خودشون خودشونو کشتن واقعا متاسفم
حسین
Iran, Islamic Republic of
مطمین باشید از بدبختی و نداری قید دنیا را زدن ، وقتی مرد بالای سر یک خانواده که ۴تا زن و دختر ویک پسر و آن هم مشکل عقلی دارد نباشد بهترین کار کردن .در ایران چنین خانواده ای قدرت و توان زندگی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
شرایط مالی خوبی داشتن.. ..درهارو بستن که بوی تعفن بیرون نره ...
mamad
Iran, Islamic Republic of
‌شک نکنید این قتله و اصلا دنبال خودکشی یا علت خودکشی نگردید.
امیدوارم کسی که چنین کار وحشیانه‌ای کرده رو بگیرن و کاری باهاش بکنن که از 5بار مردن بدتر باشه،فقط سریع دار زدن این مجرم وحشی کافی نیست و براش بهترین اتفاقه باید 1سال فقط کتک و شکنجه بشه بعد مثل یه حیوون بکشنش بالا و لاشه نجسش رو خاک هم نکنن چون خاک هم شرمش میاد که این آدم رو به اغوش بکشه.بندازنش تو بیابون تا خوراک سگ و شغال بشه
Ava
Iran, Islamic Republic of
من به جای اونطرف ترسیدم یکم مهربان
امید میرزایی
Iran, Islamic Republic of
اگه میخواید به این نتیجه برسید که پسر خانواده اعضای خانوادشو کشته پس چرا صحبت های فامیلشون رو که میگه پسر خانواده هیچ مشکل روانی نداشته وگواهینامه هم گرفته چاپ میکنید اگر کس دیگه اینارو با این طرز فجیع کشته پس در زیر زمین رو کی قفل کرده یا کسی از بیرون قفل کرده رفته واقعا من که مخم سوت میکشه فقط امیدوارم روحشون الان در ارامش باشه و اگر کسی این خانواده رو اینجوری کشته به سزای اعمالش برسه.امین
Iran, Islamic Republic of
👏👏
امید
Iran, Islamic Republic of
سوال اینحاست چراهمه تصمیم به خودکشی اونم باهم گرفتند؟!!!! سوال اینجاست این وسط اون دخترخردسال هم ایا تصمیم به خودکشی گرفته ؟!!!!!!!! بیشتر به قتل نزدیک تا خودکشی وقتی بچه ی خردسالی هم این وسط همراهشون بوده. خودکشی ی بچه ی خردسال ،این وسط چندان باعقل جوردرنمیاد به فرض اینکه پای خودکشی هم درکارباش. واینکه چرا اب وبرق وگاز قطع شده بود؟ چرا درا ودرزهاکاملا کیپ وقفل بوده؟!!!! خوب اگر همه میخواستند خودکشی کنند که باعقل جوردرنمیاد چرا قفل کردند ؟!!@چرا پلمپ کردند؟!! این صحته اگرچه شبیه خودکشی طراحی شده اما بیشتر به قتل نزدیک، درهای بسته درزهای بسته برای این بوده که فساد روی اجساداتفاق بیفته که کار تشخیص نحوه ی واقعی مرگ دشوار ویا محال بشه. من فکرمیکنم اینارادارزدند وخودشون ،خودشونادارنزدند بخصوص که اون بچه ی خردسال هم بین اجساد هست. ان شاا...سریع واقعیت مشخص بشه. ولی لااقل اون بچه درمرگ خودش سهیم نبوده. روحشان شااااااااد خیلی تاثربرانگیز کاش اگاهانه تر موضوع بررسی بشه
سارا
Iran, Islamic Republic of
من ساکن نجف آباد هستم...شرایط اقتصادی این خانواده خوب بوده .// وبه خاطر همین خودشون تصمیم به خودکشی دسته جمعی گرفتن وطفلک نوجوان ۱۳ساله رو مجبور به این کار کردن....
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1