کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ادامه بازدیدهای سرزده بخشدار کبگیان مطرح شد

عصبانیت شدید «محسنی‌فر» از عملکرد دو پیمانکار در بخش کبگیان

حیرت انگیز است، چرا همه چیز مهیاست اما روند کار کند است؟

3 تير 1401 ساعت 0:13

بخشدار کبگیان ضمن گلایه از وضعیت طرح هادی روستایی از پیمانکاران به شدت گلایه کرد.


بخشدار کبگیان ضمن گلایه از وضعیت طرح هادی روستایی از پیمانکاران به شدت گلایه کرد.
به گزارش کبنا از چیتاب، در ادامه بازدیدهای سرزده بخشدار کبگیان از روستاهای این بخش اینبار روستاهای، کُـرکُـرزار، باوَری، چالدال مورد بازدید قرار گرفت.
ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان در این بازدید با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی گفت: اهم خواسته‌های مردمان این روستاها مننوط به عملیات بهسازی روستائی با تخصیص اعتبارات می‌باشد. ایشان جذب اعتبارات عمرانی در راستای بهسازی روستاها را مورد تأکید قرار داد و افزود: حمایت از بنیاد مسکن و تخصیص اعتبارات عمرانی مناسب برای بهسازی روستاها باعث رشد و بالندگی و ارتقاء سطح رفاه در روستاها خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در اکثر این بازدیدها که بدون هماهنگی قبلی انجام می‌گیرد ضمن دیدار با مردمان زحمتکش ومحترم مشکلات و مطالبات ساکنین این روستاها مورد بررسی قرار می‌گیرد که ماهم بصورت مکتوب با ارجاع به فرمانداری و نهادهای ذیربط بطور مستمر همگام با دهیاران خدوم و شوراهای اسلامی روستا پیگیر هستیم.
محسنی فر بخشدار کبگیان ضمن بازدید میدانی از پروژه زیرسازی و آسفالت جاده ارتباطی کرکرزار به باوری، جدول سنتی چیتاب، بر تسریع در انجام این پروژه‌ها و پیگیری مطالبات روستاییان تا حصول نتیجه تاکید کرد و افزود: پیمانکار جاده باوری فعال هستند اما پیمانکار جدول سنتی نهایت کم کاری را داشته‌اند که قطعاً باید جوابگو باشند زیرا قول داده بودند تا پایان فصل نشاکاری از مجموع سه فازتکمیلی فاز دوم جدول را به اتمام برسانند که متاسفانه بالغ بر ۱۲ روزهست سرکار نیامدند.
وی با اشاره به روند کند پروژه جاده آنتنی چیتاب به اتوبان پاتاوه دهدشت وانتقاد از پیمانکار این پروژه نیز گفت: علیرغم تعریف پروژه، تخصیص اعتبار، و معرفی پیمانکار نمی‌دانیم درد از کجاست که روند تکمیلی ۳ کیلومتر جاده خیلی کند پیش می‌رود، و پیمانکار این پروژه هم یک بار می‌آیند سرکار و بعد تا دلشان می‌خواهد می‌روند و خبری ازشان نیست، واین برای مردم یک کلاف سردرگم هست و ذهن مردم را مختل کرده و واقعاً نگرانند.
بخشدار کبگیان پیگیری مشکل آب شرب روستای کرکرزار را از اولویت این بازدید برشمرد و گفت: انشالله جناب مهندس سبحانی مدیر توانمند و زحمتکش آبفای بخش علیرغم تمام تلاش و مشکلات عدیده محیط کار (کمبود نیروی کاری و نداشتن تجهیزات) اینبار هم مشکل مردم را حل خواهند کرد.

-------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 


کد مطلب: 449476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449476/عصبانیت-شدید-محسنی-فر-عملکرد-دو-پیمانکار-بخش-کبگیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1