تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۴۴۹۳۰۱
گزارش کبنا از عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛

بخش اول) از انتصابات طایفه‌ای و نبود گفتمان مدیریتی تا کارشکنی نیروهای سیاسی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۱۲۵
۹
بخش اول) از انتصابات طایفه‌ای و نبود گفتمان مدیریتی تا کارشکنی نیروهای سیاسی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
آموزش و پرورش یکی از ادارات مهم در کشور است که علاوه بر وظیفه آشکارش که آموزش نسل‌هایی از کودکان است، وظیفه پنهانی نیز دارد که پرورش و آماده کردن دانش‌آموزان و جامعه‌پذیری آنهاست. در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بافت نیمه سنتی حاکم بر آن، این اداره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که علاوه بر مسئولیت آموزشی و فرهنگی که بر عهده دارد، بار سیاسی نیز از سوی نمایندگان استان بر آن تحمیل می‌شود. پایگاه خبری کبنا نیوز طی مطالبی در نظر دارد عملکرد این اداره‌کل در کهگیلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار دهد تا پیدا و پنهان آن آشکار شود.
آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دورانی از ثبات را در هشت سال مدیریت هادی زارع‌پور تجربه کرده بود؛ هشت سال ثبات مدیریتی باعث شده بود که تصمیم‌گیری‌ها در آن دوران، کوتاه‌مدت و مقطعی نباشند. به همین خاطر بود که عصاره مدیریتی دوران زارع‌پور در کتابی برای مدیران بعدی انتشار یافت.
حرف‌وحدیث‌های بسیاری در مورد اینکه پس از زارع‌پور چه کسی مدیرکلی این اداره را بر عهده می‌گیرد به وجود آمد تا اینکه پس از او، کرسی مدیرکلی این اداره به دست حسنعلی عزتخواه افتاد. از همان اول گفته می‌شد که آموزش و پرورش سهم مهدی روشنفکر است و در نهایت نیز قرار است یکی از نیروهای روشنفکر این اداره را مدیریت کند که از بین چند گزینه، قرعه به نام حسنعلی عزتخواه افتاد. 
عزتخواه در جلسه معارفه خود به تندی و البته کلی‌گویانه به زارع‌پور مدیرکل پیشین این اداره تاخت و به نظر می‌رسید با این رفتار در پی آن بود که چهره‌ای مقتدر و با برنامه از خود نشان دهد. اما تاکنون چنین چهره‌ای از او در افکار عمومی شکل نگرفته است؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که نه برنامه‌ای تاکنون از سوی عزتخواه ارائه شده است و نه کاریزمایی از او در بین مردم شکل گرفته است.
از سوی دیگر، در دوران مدیرکلی زارع‌پور تعادل خوبی بین نیروهای این اداره کل وجود داشت؛ به دلیل تعاملی که زارع‌پور با نیروهای مختلف داشت، سلیقه‌های سیاسی مختلف در آموزش و پرورش به کار گماشته می‌شدند. در واقع علیرغم گرایش اصلاح‌طلبی زارع‌پور، افراد زیادی با گرایش سیاسی اصولگرایی نیز در کنار او فعالیت داشتند. اما حال گفته می‌شود که شیوه چینش نیروها در این اداره‌کل نه تنها سیاسی نیست، بلکه طایفه‌ای و فامیلی است. در واقع گفته می‌شود عزتخواه بیش از آنکه به گرایش سیاسی خود پایبند باشد، طایفه‌ای و فامیلی عمل می‌کند.
علاوه بر این، سایه مدیریت زارع‌پور تا سال‌های سال بر شیوه مدیریت این اداره‌کل وجود دارد. از این رو است که عملکرد عزتخواه از تمامی جهات با عملکرد زارع‌پور مقایسه می‌شود. در حالی که کمترین دخالت نیروهای سیاسی را در دوران زارع‌پور شاهد بودیم، اما حال گفته می‌شود که دخالت و کارشکنی برخی نیروهای سیاسی در این اداره‌کل به حدی رسیده است که گویا احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در انتصابات این اداره کل ورود کرده است. گفته می‌شود در مقابل دخالت افراد و گروه‌های سیاسی مرتبط و نامرتبط با آموزش و پرورش، عزتخواه دارای آن کاریزما و برش مدیریتی نیست که در مقابل فشارهای بیرونی و سهم‌خواهی گروه‌های سیاسی بایستد.
از سوی دیگر، سوءمدیریت‌ها در آموزش و پرورش در نهایت به وظیفه اصلی این اداره‌کل که آموزش و تربیت نسل‌هایی از افراد این استان است خلل وارد می‌کند و متضرران اصلی آن دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی هستند. استانی که در ردیف استان‌های نابرخوردار کشور است و از کمبود فضای آموزشیِ مناسب، تجهیزات مورد نیاز، نیمکت و ... رنج می‌برد. در این وضعیت مدیرکل این اداره به‌جای آنکه درگیر حواشی سیاسی و طایفه‌ای شود، لازم است که با اقتدار بیشتر و با ارائه برنامه‌ای همه‌جانبه در پی رفع این مشکلات برآید. این کمبودها را خود عزتخواه بارها در جلسات مختلف عنوان کرده است، اما تاکنون عزمی از سوی او برای رفع این مشکلات دیده نشده است. حتی برخی از معاونت‌ها در این اداره‌کل نیز مشخص نشده است؛ به صورتی که حوزه تربیت بدنی بدون معاون و با سرپرست اداره می‌شود.
به طور کلی گفته می‌شود عزتخواه به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نه تنها از گفتمان خاصی برنیامده، بلکه در کاریزما، مدیریت، طرح و برنامه نیز تاکنون اقدام خاصی از سوی او دیده نشده است. در حالی که حل مشکلات آموزش و پرورش این استان عزمی بسیار بیشتر از این می‌طلبد.
شاخص‌های بسیاری برای بررسی عملکرد حسنعلی عزتخواه به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح هستند که در بخش‌های بعدی به آنها پرداخته خواهد شد. گفتنی است هدف این پایگاه خبری از انتشار این سلسله‌مطالب صرفاً شناسایی و اصلاح رویه‌های نادرستی است که ممکن است در این اداره‌کل وجود داشته باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

اولیا
Iran, Islamic Republic of
اداره کل را به چه کسی داده اید؟ کارتان به جایی کشیده شده که با آینده بچه های مردم بازی میکنید ؟
علی مهران
Iran, Islamic Republic of
درود بر انتخاب شایسته و بجای دکتر روشنفکر
درود بر عزتخواه بزرگ ا
معلم نمونه
Iran, Islamic Republic of
کبنا کم چرت پرت بنویس این حرفا دیکته شده...
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
عملکرد عزت خواه عالی بود
حسینی
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا ایقد پاچه خوار زارع پوری ، زارع پور آموزش و پرورشو نابود کرد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
کبنا بازم زدی تو جاده خاکی😂
United States
ازجمله دلایل اصلی شکست روشنفکر واین همه ریزش طرفدارانش:،
۱-انتخاب فرمانداران ضعیف
۲-مدیرکل اموزش وپرورش
۳-از دست دادن دانشگاههای استان وسپردن مدیریت انها به دست روشنفکر مع خودش عضو‌کمیسیون دانشگاه ها بود(آموزش وتخقیقات،)
گلابتون
Iran, Islamic Republic of
شما از طایفه ی با اصالت و پاک سرکوهکی چه بدی دیدی ؟
اتفاقا از جمله کارهای مثبت روشنفکر انتخاب مثلث عزت خواه،مهدوی ،دانش پایه هست تو حوزه ی انتخابیه اش....
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگر نمیریم نه پیریم دور بعد کسی جرعت داره بیاد مارگون برای رای؟
نمناک
Iran, Islamic Republic of
اگر روزی بخواهیم فرزندانمان در اموزش و پرورش به حد مورد انتظارمان برسند باید بر عزت خواه احسنت بگوییم و بر روشنفکر درود.
Iran, Islamic Republic of
واقعا هم عملکرد عزت خواه عالی بوده
Iran, Islamic Republic of
مشخصه که مغرضانه داری حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
خاک بر شما حسودان این سه نفر عالین
Iran, Islamic Republic of
باید میذاشتنش ریس کمیته امداد بویراحمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
دوران شما نیز بگذرد به قول آقا دوران بزن در رو گذشته
مواظب باشید حداقل زیاد شعار انقلابی گری ندهید که ویژگی های انقلابی گری بدین سوی که شما می روید نیست تاریخ شما را قضاوت می کند این هم چهار سال که چی؟
معلم
Romania
بررسی بیشتر مطالبات از سایت کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
. آموزش وپرورش را بر باد داد انصافا آموزش و پرورش ویرانه ای بود که زارعپور تحویلش گرفت و به ثبات کامل رسیده بود در انتخاب مدیران مدیرانی را انتخاب شهرستانها کسانی را انتخاب کرد که واقعا الگوی مدیریت اخلاقمدار کاردان مردم دار توانمند بدور از فضای سیاسی و سیاست زدگی و دخالت افراد و بیرون آموزش پرورش استان را به آموزش و پروشی در خور شان استن رساند ولی جناب عزتخواه با انتخاب مدیران مغرض که حتی از خدمتگزاران هم رحم نمی کنند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب نوشتید
جناب عزت خواه شما که خواستین از جغرافیای خاصی استفاده کنید حداقل از نیروهایی خولی که هم ما می شناسیم و هم خودتون به خوبی می شناسید استفاده می کردین نه از هر که با فشار اطرافیان نماینده و زد و بند و شب نشینی ها . به این میگین انقلابی به خدا اگه این روحیه انقلابی باشه به قول خمو پل وو دس رویه
Iran, Islamic Republic of
کلیدی ترین معاونت در اداره کل آموزش و پرورش همان معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه ی منابع است که این معاونت با تمام نیروهای زیرمجموعه که بیشترین نیرو در اداره ی کل را هم در زیر مجموعه دارد،در اختیار فامیل نماینده است.
باید استاندار ورود کند و ریشه ی این فامیل گرایی و خویشاوندسالتری خشکانده شود؛در غیر این صورت نیروهای نظارتی و مجموعه ی نهادهای امنیتی وارد شوند که این خطر خویشاوندسالاری برای استان و مخصوصا"شهرستان بویراحمد،تهدیدات به دنبال خواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
دورود بر استاد عزت خواه کبنا هم با یک خط خبری تخریبی نیرو های اصولگرا در حال کار هست میخواد این اصولگرا از طرف روشنفکر باشه یا هدایت خواه مهم اینه براش اصولگرایی رو هدف قرار بده
سید علی
Iran, Islamic Republic of
این بود جوانگرایی عز اخرای سن بازنشستگی هستن ایشون مدیرکلتون رشته و تحصیلاتش چیه با چه برنامه ای مدیرکل شده ؟ هیچ توان نداره. متاسفانه شایسته سالاری در این استان وجود نداره و نخبه سوزی ها هم در استان ما تمامی ندارد
فرهنگی سرکوهکی
Iran, Islamic Republic of
واقعازارع پوربی نظیربودوقابل قیاس باعزت خواه نبود...واقعایادزارع پوربخیر
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر شما بی عرضه ها فقط عزتخواه
Iran, Islamic Republic of
با این طرز تفکر نمی شود مدیریت کرد نگاها باید عوض شود از دخالتهای بی رویه سیاسیون که نمی تواند حداقل جهت رضای خدا از ورود افراد نا اهل و نا پاک مسئله دار و مور دار از کسانی که به عمد در پارکینگشون نمی بستند می رفتند سر کلاس در پست های حساس. جلوگیری کن آقای عزتخواه اگر قدرت نه گفتن نداری اختیار رفتن داری بهترین امر بمعروف و نهی از منکر است/ بیش از حد دخالت می کنند نگاه کمیته امدادی به آموزش وپرورش دارند زمان انتخابات قول کمیته امدادی داده اند آقای استاندار مدیون بود شما که مدیون نیستید بلای که بر سر شهرداران آوردند / وای وای وای به روزی که تن به همه فشارها و انتصابات تحمیلی دهی دیگر آموزش و پرورشی برای آینده نمی ماند
Iran, Islamic Republic of
تخصص مدیران ناتوان تاختن به عملکرد گذشته است.
کاش مدیران یاد می گرفتند گزارش عملکرد خود را ارایه دهند.
ایشون در حد و اندازه های یک مدیر کل نیستند.
حتی در جایگاه معلم نیز قدرت کلام ندارند و جای تعجب است چگونه به فرزندان استان آموزش می داده اند.
امید
Iran, Islamic Republic of
حالا یه چند صباحی یه گروه محرومی پست بگیرند به کجا باید بر بخوره!!!!!!
021
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنین
هی تا میشه میگن کتاب زارع پور، هیچکس مثل زارع پور به آ پ ظلم نکرد، کبنا تو که این قدر از بیرون قضاوت میکنی، چرا نمیری و به صورت اماری و عدد و ارقام مسایل بگی.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
مدیران ضعیف از جمله آموزش پرورش را را تفییر دهید همانطور که وزرای ضعیف درحال تغییرند هیچ عملکرد مثبتی نداشته این مدیزکل حتی نمینونه دلشاد را عوض کنه
منتقد منصق
Iran, Islamic Republic of
جناب کبنا
اگر عزت خواه فامیلی منصوب کرده بود، الان نامش را در بوق و کرنا کرده بودی. خودت هم خوب میدانی که حرفایت سندیت ندارند به همین دلیل کلی گویی کردی. آدم را یاد تخته سیاه مدرسه می اندازی که در طرف خوب ها نوشتی زارع پور(اصلاح طلب) و در طرف بد ها عزت خواه(اصولگرا)
Iran, Islamic Republic of
در دوران مدیر کل سابق نیز انتصابات سیاسی و طایفه ای وجود داشت .آموزش و پرورش تنها حوزه ی نفوذ یک نماینده خاص بود.فقط بعد از رفتن نماینده حامی مدیر کل سابق برای حفظ کرسی برای چند صباحی بیشتر حاضر به امتیاز دادن به نمایندگان دیگر شد و برای خوشامد آنها انتصاب مدیران مناطق حوزه ی انتخابی آنان را بر عهده آنان گذاشت
نباید این انتصابات را به حساب استفاده از نیروهای مخالف گذاشت فقط برای حفظ کرسی بوده برای چند وقتی بیشتر
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
بله دوران اقای زارع پور بی انضباط ترین دوره مالی بود تمام مدیران مدارس اگه حساب و کتابهاشون بررسی بشه مشخص خواهد شد که چه وضع فجیعی در استان علی الخصوص در شهر یاسوح وجود داشته این تخلفات به خاطر هماهنگی با کارشناسان و مدیران بالادستی بوده// ای کاش تحقیق و تفحصی ت‌ حوزه مالی اموزش و پرورش ها صورت بگیرد انگاه خواهید فهمید چه افتضاحی به بار اومده
Iran, Islamic Republic of
گچساران هم بدتر،اینقدروضعیت بدبوده که نه تنها کیسه ی بعضی ها پرشده بلکه حس مالکیت گرفتنه اند
. محمد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا تنها کاری که کرد در اختیار گذاشتن مدارس برای جلسات سیاسی بوده
عادل
Iran, Islamic Republic of
چه باعثم کرده ودهس..
پور دانش فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
ضمن تقدیر تشکر از سایت کبنا خدا خیرتون بده
انتصابات قومی قبیله ای و سیاسی(اصلاح طلبان) این اداره رو نابود کرده به داد ما فرهنگیان برسید خواهشا
حسینی
Iran, Islamic Republic of
.. مدارس را شبانه در اختیار نماینده مجلس گذاشته اند و جلسات شبانه برگزار میکنند سو استفاده از بیت المال را رواج داده اند از مدیران استانی و شهرستانی آموزش و پرورش که فقط با رانت بازی مسئولیت گرفته اند انتظاری بیشتر از این نیست با سکوت و مراعات نهاد های نظارتی ، امنیتی و اقای استاندار این مدیران چه کار ها که نمیکنند
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
با چه ایده و برنامه ای طبق چه معیاری این اقا شده مدیرکل؟؟؟؟ کار از اساس و از پایه مشکل دارد عزت خواه در خواب هم نمی دید روزی مدیرکل آموزش و پرورش شود وقتی برنامه و توانی ندارد چیکار کند؟
Iran, Islamic Republic of
تو برنامه داری با این حرف های چرت پرتت
Iran, Islamic Republic of
اون اون بزرگترای دورتن. که تاریخ انقضاتون یک سال نهایتا دو سال دیگه تمومه برای همیشه منفور خواهید ماند
تام کبیر
Iran, Islamic Republic of
عقابو داشتن ..
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار لطفا به نحوه انتصاب آموزش و پرورش ورود کنید خواهش میکنم اموزش و پرورش که باید آینده بچه هامون را بسازد،ملاک فقط تربیت و آموزس باشد ،باور بفرمایید با این روند اینده خوبی نباید برای دانش اموزان استان متصور نمود.حتی مدیران و معلمین مدارس گزینشی براساس نسبت طایفه گری انتخاب میشود .در حوزه ستادی هم هر کس نسبتی ندارد فی الفور تغییر میده اما اگه نسبت فامیلی باهاشون داشته باشه ولو اینکه عملکرد ضعیفی داشته باشه تغییر نمیده .خواهشا تا دیر نشد و اوضاع از این بدتر نشد نظارت بیشتری بر عملکرد ایشان داشته باشید.
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
گزینه استاندار عزت خواه نبود ضعف عزت خواه را به پای استاندار نگذارید
دهدشت بزرگ
Iran, Islamic Republic of
بله گزینه جناب دکتر احمد زاده فروغ فر بود ولی متاسفانه نمایندتون دست گذاشت روی یکی مثل خودش
Iran, Islamic Republic of
گزینه استاندار همون گزینه موحد بود …
تیموری
Iran, Islamic Republic of
گزینه کمیته انصابات در وزارت خانه فروغ فر بود گزینه استاندار معلوم نشد کی بوده حتما همین عزت خواه رو انتخاب کرده با توجه به زبون چرب مدیران انتخاب میشوند در این استان
دانشی
Iran, Islamic Republic of
دلیل این همه تاخیر در تغییر در اموزش و پرورش چیست؟
استاندار و عزت خواه باید پاسخ گوی حواشی این اداره باشند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
استاندار ب نظرم تا الان اسم ایشون رو فک نکنم شنیده باشه اصن
جز گزینه ها هم ک نبودن
عده ای کامنت نویس فک کردن با کامنت میشه مدیرکل مشخص کرد
ولی کاش ایشون هم مدیریتی گیرشون میومد تا عده ای به نون و نوایی میرسیدن و عیار مدیریتشون مشخص
وای بر ما
Iran, Islamic Republic of
اداره کل را که به افراد نالایق دادید حداقل شهرستان بویراحمد را نجات دهید از دست بانیان وضع موجود و نیروهای ی که خود را مدیون دولت قبل میدانند
Iran, Islamic Republic of
جناب سردبیر کبنا چرا انتقادهای تند و تیز که حتما باعث اصلاح امور آموزش و پرورش است سانسور می کنید شما که می فرمایید جهت اصلاح امو است مگه آقای زارعپور الان مدیرکل هست کامنت های علیه زارعپور را همه میزنید ولی کامنت های علیه افتضاحات مدیرکل فعلی و مدیران انتصابی ایشان را نمی زنید ایشان هیچ تسلطی بر آموزش و پرورش و قوانین آموزش و پرورش ندارد آموزش وپرورش حیاط خلوت سیاسیون شده و قوانین را همه بایکوت کرده اند نه بازرسی نه حراستی نه قانون ...
معلم محروم
Iran, Islamic Republic of
عاجزانه از استاندار محترم خواستاریم
جلوی سیاسی بازی و ریاکاری و نشان دادن جلسات را بگیرید.آموزش و پرورش به طرح و برنامه اساسی نیاز دارد نه دید و بازدید و پست اینستاگرامی.
آموزش و پرورش قربانی ارتباطات شما نیست سو استفاده نکنید .بی ریا برای خدا و پیشرفت جامعه فرهنگیان کار کنید.
...در یک جمله اداره کل آموزش و پرورش صرفا محلی برای سیاست بازی بویراحمدی هاست و به عمل کار برآید به سخن دانی نیست.
استاندار محترم چطور میخواهید حامی محرومان باشید وقتی مهم ترین نهاد آموزشی و فرهنگی استان درگیر جمع آوری رای برای نماینده ای خاص می‌باشد.ورود کنید تا از سیر تا پیاز آموزش و پرورش مطلع شوید.
Iran, Islamic Republic of
عزل این مدیرکل باید در اولویت قرار بگیرد تا بقیه مدیران کل یاد بگیرند ادارات ارث پدری نماینده مجلس نیستند
دلروز
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین گزینه ممکن را انتخاب کردید شما خربزه خوردید ولی فرهنگیان و دانش آموزان باید لرز آن را تحمل کنند
بسیجیان فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه میخواهد با استفاده از این پست مهم صرفا برای خود ارتباط درست کند.
استاندار محترم کجایییییییی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در استانی که نماینده مرکز استانش باید مدیران کل استانی هم یکی مثل عزت خواه باشه شایسته سالاری گم شده در انتصابات
دبیر گچساران
Iran, Islamic Republic of
معاونت توسعه و برنامه ریزی باید به دیگر شهر ها برسد
استاندار محترم چشمتان را باز کنید
دانشجو معلم
Iran, Islamic Republic of
استانداری که دم از انتخاب جوانان انقلابی میزد و شعار استفاده از جوانان بومی و نخبه ها را میداد ادارات استان مارا از جمله همین آموزش و پرورش را در اختیار کسانی گذاشته که در سال های اخر بازنشستگی هیچ طرح و برنامه ای جز حفظ صندلی ندارند
دبیر
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه بهترین هست
تربیت بدنی
Iran, Islamic Republic of
خدایی نیرو نبو دیگه در بین فرهنگیان..
Iran, Islamic Republic of
ظلم یعنی خط کشیدن روی شخصیت های انقلابی و جوان فرهنگی
احسانی فر
Iran, Islamic Republic of
باورم نمیشه چطور اجازه دادید معاونت ها اینطور تقسیم شود.
آیا شوخی تان گرفته...این دیگه چه وضعیه مدیرکل و فرماندار قوم درجه یک.معاونت ها هم مورد تایید نماینده برای انتخابات پیش رو.
ما هم بیهوده سماق بمکیم
ما جامعه فرهنگیان خواستار ورود جدی به این موضوع هستیم
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
نماینده تاوان کارهایش و این انتصاب را خواهد دید ندای وحدت بعد از این انتصاب ندای وحدت از هم پاشیده شد
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
وقتی که ۱۳ نفر معرفی میشوند برای ادراه کل و از نظر جناب استاندار و وزیر آموزش و پرورش و کمیته انتصابات کمترین نمره را به عزت خواه میدهند ولیییی نماینده ما با تخریب نیروهای قوی حکم مدیرکلی برای افراد میگیرد انتظار تحولی نداشته باشید و این حواشی به مرور زمان به اینده فرزندان ما چه معلمین و فرهنگیان محترم و چه دانش آموزان ما آسیب خواهد زد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه بیشترین نمره را گرفت
یک سر گردن از همه شون بهتره .اونا ک سابقه ای نداشتن چه انتظاری دارید مدیرکل بشن
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه از اخر اول شد احتمالا ، بلد نیست دو کلمه فارسی حرف بزنه با تاریخ تشیع دانشگاه بلهزار شده مدیرکل
Iran, Islamic Republic of
از ۱۳ نفر ۱۲ هم شد چون یک نفرش رد شده بود😂😂😂😂
خدایی عزت خواه بدرد تدریس کلاس اولم نمیخوره
افتخاری
Iran, Islamic Republic of
وقتی که نماینده نیروهایی همچون مرتضی فروغ فر ،علی کمالی ، نظام مرادی و... دارد ولی از . حمایت میکند باید منتظر شکست تاریخی و محو شدن از دنیای سیاست باشد
حاجی
Iran, Islamic Republic of
افراد برای مدیریت باید ی تاییدیه ی از برخی سازمان ها داشته باشن که مدعیان ندارن
کاش صداقت وجود داشت
پیوست
Iran, Islamic Republic of
طی یک حرکت انقلابی عزل کنید مدیران نالایق را ، استان محروم ما را به نیروهای کاربلد و جوانان نیاز دارد نامی نیک از خود به جا بگذارید جناب استاندار
عجیبا غریبا
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات است که مربوط به دانشکاهها ومراکز اموزش عالی است و لی الان دانشگاههای استان در دست مخالفین روشنفکر است
آنوقت میخواهد در سال آینده برای چه در انتخابات ثبت نام‌نماید؟!!
چی را میخاد اثبات نماید؟؟!
همه‌چی خودش دیگه معلوم‌ورواضح است
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر باید به حای اموزش پرورش سازمان‌جهاد کشاوری ودانشگاهها را میخواست
که اشتباه کرد وعلت شکستش در سال ابنده همین خواهدبود که دانشگاهها وجهاد کشاورزی ازدستش رفتند
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
از عکسش معلومه این کاره نیست
داوری
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر با نخبه سوزی هایی که کرد و به در لحظات اخر صدور حوم حتی به برادر خودش پشت پا زد کار خودش را یک سره کرد هر چقدر هم دست پا بزنه دور اخرشه باید برگرده به همان سیلارستان لوداب و تا اخر عمرش رنگ مجلس را نخواهد دید
بهمن
Iran, Islamic Republic of
از روزی که عزت خواه مدیرکل شد همه به خود زنی های نماینده پی بردند روشنفکر بدجور منفور شده بین یاران قدیمی خودش
بازنشسته اداره کل
Iran, Islamic Republic of
همان موقعی که توی همه معیار ها اقای فروغی با اختلاف نفر میشود ولی ضعیف ترین گزینه که حتی از سوی استاندار معرفی نشده بود مدیرکل میشود واضح و مشخص بود چه بلایی میخواهند سر اموزش و پرورش بیاورند و دنبال چه تیپ افرادی بودند برای پیاده کردن اهداف سیاسی خود با این عملکرد ضربه های جبران ناپذیری به قشر فرهنگی زده خواهد شد
آریا
Iran, Islamic Republic of
کاش من یک خویش و قومی با نماینده داشتم
سالار
همه اش شد : گفته میشود!

بدبختی این استان یکی همین بیسوادی و کلی گویی و چرت و پرت های ژورنالیستیه. نه آماری، نه تحقیقی، نه تحلیل منطقی. نه حتی ادبیات نوشتاری درستی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در زمان زارع پور ۹ تا رییس اداره از منطقه باشت بود
معاون پشتیبانی همین طور
در زمان زارع پور ۵۵۰ کولر گازی فقط در باشت خالی شد
بیش از ۲۰ اتوبوس را فروختند خوردند فقط یک ون خریدن
ساختمان نیمه کاره را اداره کل که نساختند هیچ آرماتورهای را فروختند خوردند
وبقیه موارد دیگه ؟
چرا آقای کمایی از اینها نمی نویسی
۸ سال گنگ کور بودی الان شفا پیدا کردی
ان شاالله بزودی اینها در سایتهای محلی و کشوری نوشته می شوند فقط جوابگو اینها باش
شاخص های آموزشی صفر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آب را بریز همون جایی که می سوززززززه،😂😂😂😂😂😂
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اگر قضاوت مغرضانه وقصاوت ها نبود اینطور قلم فرسایی نمیکردیدیکی از پر وزن ترین وشایسته ترین مدیران استان ک، ب بدون شک حاج عزت خواه میباشد به دلیل ومستندعرض میکنم
1از جنس آموزش وپرورش هست
2تمام سلسله مراتب را جهت مدیرکلی طی کرده
3انسانی ارزشی اخلاق مدار ومتدین وپاکدست هست
4مورد قبول اکثریت جامعه فرهنگی میباشد
ودر آخر این را بدانید تا زمانی که خودش دیگر تمایل نداشته باشد براین منصب جلوس دارد به کوری بدخواهان
کوه نیر
Romania
درود بر حاج عزت خواه عملکرد عالی بود
معلم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن احترام به شما به عنوان یک رسانه
تحلیل نگارش شده حاضر منصفانه نبوده
پیشنهاد می کنم یک بار هم شده با شخصیت بی نظیر آقای عزت خواه آشنا شوید. برنامه های منسجم خوبی تدوین کردند و تاکنون هم به خوبی سکان این مجموعه ارزشمند را هدایت کردند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بهترین گزینه ممکن آقای عزت خواه بودند و هستند
کارشکنی نفرمایید. بگذارید این مرد انقلابی کارش را انجام دهد
Romania
حیف هزاران حیف که این تکیه زده به جای دکتر زارع پور این توانایی مدیریک مدرسه را هم نداره
معلم جوان
Iran, Islamic Republic of
سلام
یعنی می فرمایید هر کس پست گیرش نیومد باید به مدیر کل بتازه؟؟
این حق یک مدیر کل هست که انتصابات را طبق تشخیص خودش انجام دهد
باشت
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از زحمات آقای زارع پور
انصافا آقای عزت خواه هم مرد شریفی هستند و هم کاردان
معیار عملکرد تون چی هست؟؟
خادم المعلمین
Iran, Islamic Republic of
آقای عزت خواه به مثابه ی واقعی خادم المعلمین هست
نگاه طایفه ای هم ندارند
طبیعی هم هست که بعضاً نظرات نمایندگان به یک مدیر کل تحمیل شود.
آقای استاندار هم باید اقتدار و نفوذ خود را گونه ای دیگر نشان دهند
Iran, Islamic Republic of
عزتخواه یک سر وگردن از همه بالاتر است واقعا میدانم از کجا می سوزید
گل همیشه خوشبو
Romania
به نام خدا سلام سلام خدمت همکاران گرامی
انبارهای آموزش و پرورش زمانی که آقای زارع پور آمد پر بودند و الان تمام انبار ها را خالی کرد و رفت
۵۵۰ کولر گازی در شهرستان باشت خالی کرد
خانواده خود را با گوشی‌های هوشمند مجهز کرد
آقای زارع پور اداره آموزش و پرورش را نابود کرد و رفت
آقای زارع پور گفت من تا حالا مرخصی نگرفته بودم / برای خودماموریت میزد و در خانه خود استراحت می کرد
آقای زارع پور هر چه ماشین در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بود فروخت و خرج کرد
هر چیز در اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد میومد به قوم های خودش می داد
مدارس گچساران و باشت به تمام چیز های هوشمند مجهز کرد و در یاسوج هیچ چیزی نیاورد انشاالله خدا هیچ وقت نبخشت
الی برکت الله
علی اوحدی
United States
عملکرد هیچ مدیری دریک دوره وچند دوره به اندازه همین چند ماه مدیریت عزت خواه اثربخش نبوده... معلومه از روی احساسات مینویسی..
خدیر هستم
Iran, Islamic Republic of
اینجانب از همکاران آقای حاج عزتخواه هستم والبته باید بگویم شاگرد ایشان هستم
چون ایشان انسانی پاک و آگاه و روشن وبا دیدگاهی جوانگرایی که با توجه به شناخت های کامل از انسانهای توانمند در اداره آموزش و پرورش جهت خدمت های انقلابی به مردم فهیم و دانای استان و شهرستانها معرفی و تایید به انتصاب نمودند وخدا را شکر هر کسی در ادارات کاری داشته باشد با کمال احترام و طبق قوانین جمهوری اسلامی وبخشنامه ها خدمات اجرا می‌شود
متاسفانه این کبنا با توجه به اینکه خودشان به نگاه و دیدگاه شون که جریان‌ها را مد نظر قرار دادند و خدمت انقلابی آقای حاج عزتخواه و انتخاباتش در اداره کل را می‌خواهند به چالش بکشاند
در یک جمله وضرب المثل که گفته شده
کافر همه را به کیش خود پندارد،،،،،،،،،،حالا کبنا نیوز و جریان پشتوانه اش هدفشان فقط تخریب زحمات جانسوز و بی وقفه وبی دریغ حاج عزتخواه میباشد و بس
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
جفت نماینده ات و مدیرکلت
همتون رو یک آزمون به ظاهرمتوسط ازتون بگیرند زیر۵ نمره میارید
خدیر
Iran, Islamic Republic of
کافر همه را به کیش خود پندارد
کبنا برو خودت و جریانت را اصلاح کن بعد عیب جویی به مرد انقلابی و خادم بکن
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
انصافا باید خداقوت گفت خدمت جناب عزت خواه که با تلاش جهادیشون در همین وقت اندک بیشترین جذب سرمایه را داشتن برا آ پ استان
کبنانیوز شما که همیشه نیروی های جهادی را تخریب میکنید میشه بفرمائید از کجا دارین نخ میگیرین
دبیر
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای عزت خواه واقعا بهترین گزینه ممکن برای اموزش و پرورش بود
دبیر
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب عزت خواه عزت به اموزش و پرورش بازگشت
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
انصافا باید خدا قوت گفت خدمت جناب آقای عزت خواه که با مدیریت جهادیشون در کمترین زمان بیشترین سرمایه را برای آ پ استان جذب کرد
رسانه کبنا نیوز شما بفرمائید از کجا دارین نخ میگیرین
Iran, Islamic Republic of
تُعزُّ مَن تشاء و تُذِلُّ مَن تشاء
خداهرکسی را بخواهدعزت میدهد وهر کسی را بخواهد خوارمی کند
کامنت های دوستان راهمگی تا این لحظه مطالعه کردم ،اولأ قبل از اینکه منتقدباشند وراهکار بدهند همگی مغرضانه قلم زدندثانیأ حاج حسنعلی عزت خواه از بین جامعه فهیم فرهنگی چه اونایی هم طَیف سیاسی ایشون هستند وچه عزیزانی مخالف طَیف سیاسی ایشون هستند بحمدلله به معنای واقعی کلمه مورد قبول هر دو گروه هستند ویک آرامش و یک تالیف قلوبی بین جامعه بزرگ فرهنگی حاکم شده که این خودش یکی از مولفه های یک مدیر کارآمد و توانمنداست شاید هم در گوشه کنار حداقل مخالفی باشد که این هم طبیعی است.
اما عزیزی گفته بود ایشون صلاحیت نداشت،ضمن احترام به همه ی کسانی که کاندیدای این سمت بودند جناب حاج حسنعلی عزت خواه در وزارت مطبوعه حائز بیشترین امتیاز شدند تا جایی که پیشنهادهای خوبی برای تصدی در وزارتخانه به ایشان داده شد اما عزیزان همه میدانیم یک نظرسنجی هم در سطح استان به مدت ۴۰ساعت زده شد همه هم شرکت کردند همه دیدند جناب حاج حسنعلی عزت خواه حائز بالاترین رای شدکه این خودش نشان از پایگاه اجتماعی و فرهنگی شخص رو نشون میده که حتی خود جناب دکتر احمد زاده استاندار انقلابی ومحبوب این نظرسنجی رو دنبال میکردند.اما در مورد عملکرد ۴ماهه حاج عزتخواه از همین رسانه میخواهم هر کسی که مورد تایید ایشون ومخالفین باشند در تلویزیون استان در برنامه رو در رو بنشینند و مناظره کنند و قضاوت با مردم.
《عزتخواه،عزت را از غیرخدا نمی خواهد》
التماس دعا
Iran, Islamic Republic of
.بجز خانواده خودش حمایتش کنند وگرنه در روستای خودش در بخش لوداب هم را نمی اورد در نمرات کمیته انتصابات یکی از گزینه ها با اختلاف نفر اول شده بود/ نبایدم برنامه خاصی داشته باشد دوره بدی شده متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار آموزش و پرورش مثل بقیه جاها نیست اداره بزرگ و خیلی حساسیه واضح بود از اول که عزت خواه توان مدیریت این اداره رو ندارد در قضیه جذب اعتبارات هم اموزش و پرورش بسیار ضعیف عملکرد لطفا اگر به فکر مردم و فرهنگیان هستید هر چه زودتر ایشان را عزل کنید
مطهری
Iran, Islamic Republic of
در بحث انتصابات عزت خواه توان انتخاب معاونینش را هم ندارد همچنان بلاتکلیف مانده حواشی زیاد آموزش و پرورش عشایر هم کاملا جو این اداره بعد از آمدن عزت خواه خراب شده ادارات شهرستانی از جمله آموزش و پرورش بویراحمد هم هیچ گونه تغییری انجام نداده مدیرکل با آن همه ادعا نتونسته نیروهای دولت روحانی را عوض کنه
Iran, Islamic Republic of
چن هزار معلم در شهرستان بویراحمد وجود دارند که با امید تغییر در اموزش پرورش بویراحمد رای دادند به اقای رییسی ولی هنوز که هنوزه همان قبلی ها در راس امور قرار دارند و اقای دلشاد هرچه زودتر باید برکنار شود تاخیر در تغییر دلشاد ظلم به جامعه فرهنگی بویراحمده
معلم جانباز
Iran, Islamic Republic of
امیدی به عزت خواه نیست شخص استاندار باید به تغییر اداره شهرستان بویراحمد ورود کند عدم ورود ایشان نشان دهنده ضعف ایشونه و مشخص میشه که استاندار شعاری داریم
احسان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خیلی حقایق هست که انگار می ترسید بر زبان بیاورید
اوالا نماینده واقعا شخصی. هست
//شخصی رامدیرکرده که چندین سال دنبالش تو کوچه پس کوچه ها وخونه های مردم التماس و دنبال رای بودند.اگرشاسیته سالاری مدنظرمی گرفت .هم مدیرکل.هم مدیریت بویراحمد.رو چنین افرادی انتخاب نمی کرد
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج عزت خواه یکی از مدیران توانمند این استان هستند و هیچ گونه نگاه طایفه ای ندارند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا عزت خواه در این مدت کوتاه به اندازه ۸ سال زارع پور کار کرد. کمی منصف باشید
معلمی آزاده
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه با این چرندیات تخریب نخواهد شد چون عزتش دست خداست
نادری
Iran, Islamic Republic of
این یاوه گویی های رسانه های اصلاح طلب و اصول گرایان سنتی ذره ای در اراده عزت خواه برای تحول در آ.پ خلل ایجاد نمی کند.
Germany
سلام
یه سوال دارم اینا داستانه یا گزارش؟
بهتره جای اینکه حزبی باشین یکمم عادلانه رفتار کنین
hamed.pormand
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هر چه ملت می‌کشه از شما رسانه‌ها هست که هر کس برای مسول خودش تیتر میزنه،جناب حاج عزت خواه از بدنه و بطن آموزش و پرورش بلند شده و تنها کسی هست که در پست مدیر کلی انصاف باند بازی را رعایت کرده و اگر شما یه کم دقت میکردی یا احیانا بهت یه پستی میدادن ،هیچ وقت حاضر نبودی چنین مطلبی را در سایت خودت بزنی ،عملکرد هم در تیتر مطالب جنابعالی دیده نمیشه،لطف کن برو از فرهنگیان عملکرد حاج عزت خواه را بپرس
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه هم نیرو روشنفکره اخه مگه روشن فکر خودش ادم ای کار بوده که نیروش بتونه مدیرت کنخ
دبیر ماغر
Iran, Islamic Republic of
ما ک غیر از خوبی از جناب حاج عزت خواه ندیدیم
فرهنگی چشمه بلقیس
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه در این مدت واقعا عالی عملکردن👍
جوان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
تو هیچ زمینه ای توانایی نداشته این مدیرکل اولین مدیرکلی که یاید زودتر عزل بشود همین عزت خواهه مردم رای ندادن به رییسی که امثال این مدیران ضعیف ادارات را نابود کنند
Iran, Islamic Republic of
عزل_عزت خواه عزل_دلشاد
یاسر
Iran, Islamic Republic of
از انصاف خارح نشویم
عزت خواه تا فعلا خوب کار کرده
متعجبم از کبنا که شده مطالبه گر، کبنای مطالبه گر زمان بازگشایی مدارس بعد از کرونا در زمان زارع پور کجا بودی که ببینی در هر کلاس 10 نفر صندلی ندارن، و معلوم نیست اموال بیت المال کجا رفتن، هی تو بیا بگو زارع پور و کتاب شکوه خدمتش.
خیلی بی انصافی
بلهزار
Iran, Islamic Republic of
مدیرکلی باید یه ادمی باشه که بیاد حدااااقل
دبیر
Iran, Islamic Republic of
h-ezzatkhah@می تونید اینستاا یه سر بزنیت و عملکرد ۴ماه عزت خواه را ببینید
فرهنگی باشتی
Iran, Islamic Republic of
کبناشما از همان روز اول ساز مخالف زدید و راه به جایی نبردید
و بدان مردم کفر پیشه از یاد پروردگارشان غافل شدند و اعمال صالح را که ثمره آن سعادت ایشان است از یاد بردند و گمان کردند که سعادتشان نزد غیر خداست و به واسطه همین پندار غلط سرگرم اعمال سراب گونه شدند و در این راه عمر خود را به پایان رساندند و آنگاه چشم گشودند که هیچ اثری از اعمال خود که امید اثر آن را در سر می‌پروراند ندیدند پس آب را وانهادن روی به سراب آوردن کاری بس عبث خواهد بود به قول حافظ:دور سر آب از این بادیه هشدار/تا غول بیابان نفریبد به سرابت
Iran, Islamic Republic of
سلام
اولا کبنا بی اخلاقی را پیشه خود کرده و مغرضانه قلم می زند البته قلم زدن ایشان هم کار خودش نیست و افرادی معلوم الحال برایش حرفهای نادرست و بی‌اطلاع می گویند .
دوما حاج عزت خواه نیروی توانمند . کاردان و دلسوز وبا برنامه است ایشان در تمام جلساتی که دارد متفاوت حرف می زند یعنی حرفهای تازه و عملیاتی و با برنامه و اهل مطالعه می باشد
سوما جناب آقای دکتر روشنفکر هم خوب تصمیم گرفتند و هم خوب انتخاب کردند آموزش و پرورش را به اهلش سپردند چون خود از جنس آموزش وپرورش بوده و هست
چهارما معاونین انتخابی ایشان همه دیندار . با سواد و اهل کار هستند و خیلی خوب دارند کار می کنند
و در پایان آرزوی موفقیت و سربلندی برای آقای دکتر روشنفکر . عزت خواه و مجموعه همکارانش داریم
هر که ما را یاد کرد ...
Iran, Islamic Republic of
تیم کامنت نویسی ۲نفره(از ادبیات نوشتنشون معلومه دو نفر بیشتر نیستن )😂😂😂فعال شدن
Iran, Islamic Republic of
همه‌عده وعُده را جمع کننید روشنفکر سال آینده حداکثر ده هزار رای بیشتر نخواهد آورد
Iran, Islamic Republic of
عزیزی نوشته عزتخواه عزت را از خدا می خواهد مطمئن باشد که هرکس جز خدا را نبیند خدا هم یاری گر اوست و انقلابی بودن به یواش و آرام صحبت کردن نیست /ضمن حرمت نمایندگان نباید اینقدر دست و پا بسته باشد و عزت خودش را از نمایندگان خواست نه از خدا و عزت آموزش و پرورش را هم خدشه دار کرد آقای عزت خواه میدانی که در شهرستانها چه میگذره فرماندار فقط باید در انتخاب مدیر نظر دهد نه در جابجایی حتی خدمتگزاران آقای عزتخواه نگذار برای چهار صباحی ماندن در پست مدیر کلی عزت ذاتی خودت پایمال شود مقداری هم مدافع معلمین باش از اینکه شما در اتاق در بسته بنشینید و عده ای بیایند تعریف و تمجید کنند عزت نیست و مطمئن باش کسانی که الان از حضرتعالی تعریف می کنند ده برابر از آقای مدیر کل قبلی تعریف و تمجید می کردند هم اینهایی که الان علیه مدیر کل قبلی چیزی نوشته اند مگسان گرد شیرنی اند عادت کرده اند به آفتاب پرستی فردا هم اینها بدترین ها را علیه شما مینویسند
Iran, Islamic Republic of
عزیزی در رابطه با وسایل سرمایشی و گرمایشی گچساران و باشت نوشته بود حتما از خود بچه های باشت بوده جهت روشن شدن افکار عزیزان باید عرض کنم بخشی از این وسایل را خیر عزیز شهرستانی اهدا نمودند و بخشی را با پیگیری مدیران وقت آموزش و پرورش شهرستانها از طریق آقای تاج گردون برای دو شهرستان از وزارت و نوسازی گرفتند این. سخن چینی ها کار همان دوسه نفر مغرض باشتی هست و گرنه خود یاسوجی ها قدر دان زحمات آقای زارعپور هستند و بدانید که فردا روزی باز علیه مدیرکل جدید هم سخن پراکنی می کنند اینها خصلت ذاتیشون هست که با افراد سر کار لرکه بزنند و اگر توانستند تو حرکت و دو بی خبرکی هم پشت پاهی بهش بزنند وای کسی که به خود وفا نکند با دیگران چها کند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
یکی نوشته بود تووزارت بهش پیشنهاد پست دادند به نظرم طنزتلخی است یارو برای حراست آموزش وپرورش می جنگید یهویی تقی به توقی خورد و موتلفه ای وزیرگردید و کل موتلفه ازینجا تافارس دست به هم شدند وقطارسفارشات راه افتاد تا قراردادهای سواداموزی تمام وکمال برای مشاور منعقدگردد اقا با ورود همزمان نماینده به مصاحبه رفت تا سنگ تمام گذاشته شود الان مستخدمین سواداموزی ازذیل تاصدر کامنت گذارشده اند ومتبوعه را مطبوعه می نویسند
Iran, Islamic Republic of
طبق نظر سنجی همه دیدید که آقای عزتخواه نسبت به رقیبانش چقدر رای بالاتری گرفتند لایق ترین فرد برای این اداره خودش هست این تخریب گری هم از سوی کسانی هست که با این نظام مشکل دارن ودوست ندارند نیروی انقلابی همچون ایشان در این سمت باشند عزتخواه
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1