کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت:

کلاس‌های اوقات فراغت در مساجد شهری و روستایی باشت برگزار می‌شود

27 خرداد 1401 ساعت 9:17

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان در این شهرستان برپا می‌شود.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: کلاس‌های اوقات فراغت در تابستان در این شهرستان برپا می‌شود.
به گزارش کبنا از شهرستان باشت، پرویز مددی با بیان اینکه در ایام تابستان خانواده‌ها همیشه دغدغه اوقات فراغت فرزندان خود را دارند، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی مدارس و در پیش بودن ایام تابستان، این اداره برنامه‌های خوبی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.
وی با اشاره به اینکه ایام تابستان کلاس‌های اوقات فراغت در مساجد شهری و روستایی و خانه فرهنگ و هنر در باشت برپا می‌شود، افزود: در مرحله اول کلاس‌های احکام، نقاشی و خطاطی با حضور اساتید مطرح برگزار می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت گفت: به زودی کلاس‌های متنوع دیگری از جمله کلاس‌های مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی نیز برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سطح شهر و روستاهای اطراف نیز اضافه و برگزار می‌شود.
مددی با اشاره به اینکه کلاس‌های اوقات فراغت با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: به طور قطع برپایی کلاس‌های اوقات فراغت می‌تواند سبب استفاده صحیح از تعطیلات تابستانی نوجوانان شود.
وی عنوان کرد: انتظار داریم ادارات و نهادها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت جهت برگزاری برنامه‌های مناسب ویژه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان همکاری کنند‌.


کد مطلب: 449201

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/449201/کلاس-های-اوقات-فراغت-مساجد-شهری-روستایی-باشت-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1