تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۴۴۸۹۶۸
طعنه امام جمعه کبگیان به وجود ادارات بی وجود؟

سید فرج الله پژمان: استاندار محترم ورد کنند، اداره های منابع طبیعی و محیط زیست در استان تعطیل است فکری به حال این طبیعت به تاراج رفته و بی صاحب بکنید.

۳
۱
سید فرج الله پژمان: استاندار محترم ورد کنند، اداره های منابع طبیعی و محیط زیست در استان تعطیل است فکری به حال این طبیعت به تاراج رفته و بی صاحب بکنید.
کبنا ؛طعنه امام جمعه کبگیان به وجود ادارات بی وجود؟
استاندار محترم اداره های منابع طبیعی و محیط زیست در استان تعطیل است.
به گزارش "کبنا" از چیتاب حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه های نماز عادی سیاسی جمعه ۲۰خرداد ۱۴۰۱چیتاب با اشاره به با اشاره به مسئله دینداری در آخرالزمان خطاب به حاضرین گفت: نمونه شاخصش این مسئله مهم فراموش شده را متاسفانه امروزه در بُعدِ زناشویی می بینیم. وی با اشاره به مسئله مهم دینداری خاصه در خانواده ها افزود: در کانون خانواده ها امروز والدین بیشتر به فکر مادیات و موقعیت اجتماعی فرزندان هستند و اصلا توجهی به مسائل دینداری احکام و تبیین در بین اولاد نیستند واین نگران کننده هست. سید فرج الله پژمان با اشاره به مشکلات جامعه امروزی به فاصله گرفتن دین اشاره کرد وگفت: مهجور ماندن قران و عدم نشر آن در اجتماع خاصه بین فرزندان باعث زدودن برکت و از هم گسیختگی بنیان خانواده ها می گردد. وی دردهای بی درمانی که جوامع امروزی راگرفته نشأت از بی دینی است. وی مسلط شدن حاکمان بدون علم ، حلم و مروت بر جامعه و بی ایمان از دنیا رفتن انسانها را از عوامل بی دینی برشمرد و گفت: تنها درمان آن ارزش قائل شدن برای دین و عمل کردن ظاهری و باطنی به آن در چارچوب خدمت به مردم است. سید فرج الله پژمان با اشاره به اینکه همه اهل بیت اسماء الله هستند و تبریک فرارسیدن سالروز تولد امام رضا "ع" و دهه کرامت نیز گفت: آن امام همام تجلی ماکریت، نماد خیرالماکرین، سهم الارث بودن با امام حسین در شهادت در غربت و قتل لسانی(قتل با نیش وخنجر) بودند که در پهنه سیاست شیطانی مأمون در ولیعهدی ادغام امامت و خلافت همانگونه که یزید بدنبال ادغام امامت و سلطنت بود معبر الأمه (عبوردهنده امت اسلامی از مسیرهای سخت دینداری) بود. سید فرج الله پژمان ضمن تشکر از امور آب استان و شهرستان بویراحمد بابت خدمات دهی به کشاورزان باتوجه به نزدیک شدن فصل نشاء کاری شلتوک و تنها منبع درآمد کشاورزی مردم "برنج" از آنان درخواست کرد در تکمیل طرح سرآب بندی جداول کشاورزی بخش خاصه روستاهای صالحان و لیشکان تعجیل کنند. این خطیب جمعه با انتقاد از عملکرد ضعیف دو نهاد منابع طبیعی و محیط زیست در استان خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: استاندار محترم اداره های منابع طبیعی و محیط زیست در استان تعطیل است فکری به حال این طبیعت به تاراج رفته و بی صاحب بکنید. وی متولیان امر در این حیطه را افرادی بی درد و بی خیال توصیف کرد و گفت: بلوطهای به تاراج رفته کوره های متعدد ذغال گیری یکطرف، تسخر بستر رودخانه ها و وضعیت اسفناک ساحل و کف رودخانه های کبگیان و بشار ازطرف دیگر تنها دارائی این بخش را به تاراج برده است. سید فرج الله پژمان با انتقاد از مدیران کل منابع طبیعی، و محیط زیست خطاب به آنان گفت: مدیرانی که حتی یکبار به خود اجازه ندادند نه تماسی بگیرند و جرات ندارند در نماز جمعه به مردم جواب پس بدهند بود نبودشان به چه دردی میخورد. امام جمعه کبگیان از حوزه های برادران و خواهران و فرماندهان تابعه بسیج در چیتاب جهت برپائی نمایشگاه صنایع دستی از آنان تشکر کرد. وی با تبریک فرارسیدن جشن تکلیف دختران مدارس بخش کبگیان نیز گفت: دفتر امام جمعه متولی برگزاری جشن در این راستا از همراهی بسیج خواهران در تزئین جایگاه، و سرکار خانم وثوقی و آقای اسفندیاری در آموزش و پرورش کبگیان نهایت تشکر دارد و امید است والدین در راستای فرهنگ سازی آموزه های دینی به فرزندانشان در جبهه مقدم مستحکم باشند.
لازم به ذکر است باهمکاری حوزه های بسیج خواهران و برادران و دفتر امام جمعه و پورذاکری مسئول مشارکت های مردمی کمیته امداد چیتاب در بین الصلاتین بعد از مولودی خوانی به قید قرعه به اسامی کسانیکه به نام رضا ومعصومه بودند هدایایی تقدیم گردید.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام درود خدا بر شما به خدا قسم اگه محیط زیست ومنابع طبیعی مدیر کل نداشته باشد بهتره جناح بازی باند بازی محیط زیست این استان را نابود کرده
همیار
Iran, Islamic Republic of
،هایپرمارکت وشرکت خصوصی است.
چوپان دروغکو
Iran, Islamic Republic of
.محیط زیست به قهقرا رفته
سفره خانوارها کجا رفت؟

سفره خانوارها کجا رفت؟

نتایج «پایش فقر در سال۱۴۰۰» که دو روز پیش منتشر شد، حاوی دست‌کم دو هشدار اقتصادی به سیاستگذار ...
«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

«تذکر درمانی» نمایندگان چه دردی از مردم دوا می کند؟/ حتما باید کارد به استخوان مردم برسد تا کابینه ترمیم شود؟

با گذشت یکسال و نیم از آغاز دولت سیزدهم، علیرغم سوء مدیریت در تصمیمات اقتصادی و سیاست ...
7 برنامه بی‌سرانجام

7 برنامه بی‌سرانجام

بیش از هفت دهه تجربه برنامه‌ریزی ایران به توسعه کشور منجر نشده است. آن هم با وجود برخورداری ...
1