تاریخ انتشار
جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۴۴۷۲۵۴
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

گرانی‌ها برای مردم مشکل ایجاد می‌کند / افراد پاک در بدنه دولت به کار گرفته شوند

۱
۰
گرانی‌ها برای مردم مشکل ایجاد می‌کند
کبنا ؛امام جمعه دیشموک با اشاره به گرانی ها گفت: برخی از گرانی ها ریشه در تحولات جهانی و ضرورت دارد افراد پاک و دلسوز در بدنه دولت فعلی بر راس کار بیایند تا با نظارت جلوی رانت و فساد را بگیرند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا باعث سعادت اخروی انسان می‌شود.
امام جمعه دیشموک با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران در برابر فتنه های مختلف در طول حیات نظام اسلامی ایستاد که نمونه آن ایستادگی در برابر داعش و نابودی این گروه تفکیری بود.
راوند اضافه کرد: توانمندی، اقتدار نظام اسلامی در گرو فعالیت شبانه روزی سپاهیان در زمینه پیشرفت و آبادانی، ساخت مسجد،مدرسه،خانه عالم ، آبرسانی و..‌ تقدیر می شود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به تقدیر از خدمات سپاه فتح استان گفت: از خدمات حوزه های مقاومت بسیج دیشموک و سپاه فتح استان برای ایجاد گشت های شبانه ، خدمات رسانی فرهنگی و عمرانی به مردم منطقه دیشموک ستودنی است.
راوند با اشاره به احیاء و شب زنده داری در شب های قدر افزود: شب قدر برترین شب خداوند در طول ایام سال بوده که مقدرات انسان رقم می خورد و وظایف ما سنگین است که با حضور فرزندان مان در این شب با خدا راز و نیاز کنیم.
وی با اشاره به حوادث ماه رمضان در فلسطین ادامه داد: علاوه بر عملیات شهادت طلبانه در سرزمین های اشغالی، مسجد الاقصی تبدیل به میدان جنگ علیه رژیم غاصب صهیونیستی شده است.
امام جمعه دیشموک با اشاره به عادی سازی روابط دول عربی با رژیم صهیونیستی گفت: نه تنها این موضوع سبب کوتاه آمدن فلسطینیان نشده بلکه به صورت خودجوش علیه رژیم غاصب صهیونیستی دست به کار شدند.
وی با اشاره به اهمیت ویژه مراسم قدس افزود: به علت تحرکات صهیونیستی ها در کرانه باختری رود اردن ، راهپیمایی امسال اهمیت ویژه ای دارد کما اینکه عده ای در کشور مدعی اند که چرا از فلسطینی ها دفاع کنیم.
راوند ادامه داد: طبق آیات و روایات رسیدگی به مظلومان عالم واجب و از دستورات دین مبین اسلام است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به تظاهرات مسلمانان در کشور سوئد در پی اهانت به قرآن مجید گفت: دول غربی عصبانیت شان از گسترش اسلام به این شکل نشان می دهند و زمامداران اروپایی به وحشت افتادند تا با این کار برای مسلمانان محدودیت ایجاد و جلوی گسترش اسلام را بگیرند.
وی افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی، حوزه های علمیه، نخبگان ادیان الهی و حکومت اسلامی توهین به مسلمانان را محکوم می کنیم.
راوند با اشاره به گرانی های افسار گسیخته و تصاعدی در کشور با شروع سال جدید ادامه داد: چالش ها و مشکلاتی که وجود دارد ریشه در مسائلی همچون برجام، بدهکاری دولت قبل بوده که بایستی به این دولت فرصت دهیم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به گرانی های جهانی گفت: برخی از گرانی ها ریشه در تحولات جهانی و ضرورت دارد افراد پاک و دلسوز در بدنه دولت فعلی بر راس کار بیایند تا با نظارت جلوی رانت و فساد را بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
گرانی ها حاصل بی برنامه بودن دولت رئیسی است والسلام
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1