تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۴۴۶۹۱۹
رئیس شورای شهر دوگنبدان:

شهرداری دوگنبدان یک شهرداری متلاشی شده است، 50 میلیارد تومان بدهکاری دارد / دوست داشتیم آقای استاندار در این جمع حضور داشته باشند

۱
شهرداری دوگنبدان یک شهرداری متلاشی شده است، 50 میلیارد تومان بدهکاری دارد
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید دوگنبدان با حضور سید ناصر حسینی‌پور  نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، کیومرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب فرماندار شهرستان گچساران، عیسی شهامت مدیرکل امور شوراها و شهری استانداری، مدیرکل امور مالیاتی استان، اعضای شورای شهر دوگنبدان و سایر مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران،غلامرضا شکوهی پور رئیس شورای شهر دوگنبدان ضمن خیر مقدم به مسئولان استانی و شهرستانی از جمله نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و معاونان استاندار، اظهار کرد: دست تک تک اعضای شورای شهر دوگنبدان را می بوسم، چون در این 8 ماه بزرگترین هجمه ها از ترک و لر و عجم علیه شان بود.
وی اظهار کرد: شهرداری به نام دکتر قشقایی انتخاب کردیم، بخاطر تخصص ایشان و شناختی که از ایشان داشتیم، ما با شناخت به ایشان رأی دادیم.
شکوهی پور افزود: آقای قشقایی، همانطوری که ما شما را انتخاب کردیم، شما نیز آبروی ما را حفظ کنید. آبروی ما آبروی ارباب رجوعی است که پشت در اتاق شهردار می ایستد و منتظر می ماند تا شهردار را ببیند.
وی اظهار کرد: آقای حاجی زاده ما دوست داشتیم آقای استاندار در این جمع حضور داشته باشند، اما شما تشریف آوردید قدمتان به روی چشم.

شکوهی پور بیان کرد: شهرداری دوگنبدان یک شهرداری متلاشی شده است، 50 میلیارد تومان بدهکاری دارد. با مصوبه جدیدی هم که اداره کار داده است باید حقوق کارگران 50 درصد افزایش پیدا کند. در ماه باید 10 میلیارد تومان حقوق بدهیم.
رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: دست آقای استاندار را می بوسم، دست نماینده محترم را می بوسم، از شما می خواهم به فکر این شهر باشید.
شکوهی پور گفت: کل خودروهای سبک و سنگین شهرداری ما فرسوده است، از معاون عمرانی استاندار و مسئولان استانی خواستارم به شهرداری کمک کنند.
وی گفت: آقای قشقایی ما غیر از این که مردم را احترام کنید نمی خواهیم. همه را با زبان خوش راهی کنید. ما از شما انتظار داریم که احترام کارکنان خدوم شهرداری را داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1