کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای شهر دوگنبدان:

شهرداری دوگنبدان یک شهرداری متلاشی شده است، 50 میلیارد تومان بدهکاری دارد

24 فروردين 1401 ساعت 23:25

رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: شهرداری دوگنبدان یک شهرداری متلاشی شده است، 50 میلیارد تومان بدهکاری دارد. با مصوبه جدیدی هم که اداره کار داده است باید حقوق کارگران 50 درصد افزایش پیدا کند. در ماه باید 10 میلیارد تومان حقوق بدهیم.


مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید دوگنبدان با حضور سید ناصر حسینی‌پور  نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، کیومرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهیمی خوب فرماندار شهرستان گچساران، عیسی شهامت مدیرکل امور شوراها و شهری استانداری، مدیرکل امور مالیاتی استان، اعضای شورای شهر دوگنبدان و سایر مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن آموزش و پرورش برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران،غلامرضا شکوهی پور رئیس شورای شهر دوگنبدان ضمن خیر مقدم به مسئولان استانی و شهرستانی از جمله نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و معاونان استاندار، اظهار کرد: دست تک تک اعضای شورای شهر دوگنبدان را می بوسم، چون در این 8 ماه بزرگترین هجمه ها از ترک و لر و عجم علیه شان بود.
وی اظهار کرد: شهرداری به نام دکتر قشقایی انتخاب کردیم، بخاطر تخصص ایشان و شناختی که از ایشان داشتیم، ما با شناخت به ایشان رأی دادیم.
شکوهی پور افزود: آقای قشقایی، همانطوری که ما شما را انتخاب کردیم، شما نیز آبروی ما را حفظ کنید. آبروی ما آبروی ارباب رجوعی است که پشت در اتاق شهردار می ایستد و منتظر می ماند تا شهردار را ببیند.
وی اظهار کرد: آقای حاجی زاده ما دوست داشتیم آقای استاندار در این جمع حضور داشته باشند، اما شما تشریف آوردید قدمتان به روی چشم.

شکوهی پور بیان کرد: شهرداری دوگنبدان یک شهرداری متلاشی شده است، 50 میلیارد تومان بدهکاری دارد. با مصوبه جدیدی هم که اداره کار داده است باید حقوق کارگران 50 درصد افزایش پیدا کند. در ماه باید 10 میلیارد تومان حقوق بدهیم.
رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت: دست آقای استاندار را می بوسم، دست نماینده محترم را می بوسم، از شما می خواهم به فکر این شهر باشید.
شکوهی پور گفت: کل خودروهای سبک و سنگین شهرداری ما فرسوده است، از معاون عمرانی استاندار و مسئولان استانی خواستارم به شهرداری کمک کنند.
وی گفت: آقای قشقایی ما غیر از این که مردم را احترام کنید نمی خواهیم. همه را با زبان خوش راهی کنید. ما از شما انتظار داریم که احترام کارکنان خدوم شهرداری را داشته باشید.


کد مطلب: 446919

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446919/شهرداری-دوگنبدان-یک-متلاشی-شده-50-میلیارد-تومان-بدهکاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1