تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۴۶۵۶۴
در جلسه ستاد کرونای شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: بازدید مسئولان باید خروجی محور و نتیجه محور باشد / به افرادی که ماسک نمی‌زنند خدمات ارائه نشود / آسیب و خسران تحصیل دانش‌آموزان به خاطر بیماری کرونا

۰
فرماندار بویراحمد: بازدید مسئولان باید خروجی محور و نتیجه محور باشد
کبنا ؛نود و سومین جلسه ستاد مقاله با کرونای شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار این شهرستان و با شرکت اعضای این ستاد تشکیل شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد روز سه شنبه (16 فروردین ماه 1401) در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از تلاش‌های مضاعف اعضای محترم ستاد مقابله با کرونا شهرستان تشکر می‌کنم، چندین بحث را دنبال کردند که از جمله ستاد هماهنگی خدمات سفر، بحث طرح امنیت اقتصادی شهرستان و هم ستاد مقابله با کرونا را داشتیم.
وی گفت: اگر پای کار باشیم حتماً نتیجه زحمت دیده می‌شود، بحث رنگ بندی و حضور در رنگ بندی زرد نشان از تلاش جهادی عزیزان است، هر چند که مشخص نیست تا روزهای آینده رنگ بندی چه می‌شود.
مهدوی مطلق اظهار داشت: صرف بازدید مشکلی را حل نمی‌کند، بازدید باید خروجی محور باشد و نتیجه محور باشد، حضور مأمورین بهداشت شهرستان نتیجه محور بود و ارشاد و راهنمایی به همراه داشت.
مهدوی مطلق گفت: ستاد ملی کرونا ابلاغی انجام داد مبنی بر اینکه مراکز آموزشی باید بدون هیچ عذری تشکیل شوند، این به این معنا نیست که بیماری افت کرده، بلکه ناشی از الزاماتی بوده که در حوزه آموزش اتخاذ شد، حوزه آموزش و پرورش دچار آسیب‌ها و خسران‌هایی شده بود و همین باعث شد چنین تصمیمی گرفته شود.
وی بیان کرد: همه آحاذ مردم می دانیم که بر اساس اعلام مراکز علمی جهانی و ملی، افت بیماری کرونا به دریافت واکسن مربوط می‌شود. جا دارد همچنان توصیه کنیم مردم اگر دوز اول، دوم یا سوم را انجام نداده‌اند، به انجام آن اقدام کنند.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در عین حال که مدارس باز است، همه نگرانی‌های مربوط به خطر کرونا پا بر جا است، بطور میانگین هر روز یک مبتلا را داشته‌ایم، ازاین رو، بازگشایی مدارس به این معنا نیست که کرونا کمرنگ شده و تمام شده است. خطرات، آسیب‌ها و ریسک بیماری کرونا همچنان پابرجا است.

مهدوی مطلق گفت: ادارات مختلف همکاری کنند که آموزش و پرورش بتواند شرایط حضوری بودن آموزش را حفظ کند. سرکشی از سوی آموزش و پرورش و بهداشت به مدارس با رعایت حریم معلم و دانش آموز همچنان ادامه داشته باشد.
امیدواریم با تشدید سرکشی‌ها و بازدیدها از مدارس و توصیه و ارشادها مشکلی در این حوزه نداشته باشیم.
وی گفت: بیش از 70 درصد دانش آموزان واکسن دوز اول و دوم را دریافت کرده‌اند، برای دوز سوم نیز همکاری دوطرفه‌ای صورت بگیرد.
مهدوی مطلق بیان کرد: پوشیدن ماسک حداقل موردی است که همه باید رعایت کنند، همه ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان در این موضوع تأمل کنند، به افرادی که ماسک استفاده نمی‌کنند خدمات ارائه نشود، در مدارس نیز تدابیری در این خصوص لحاظ شود.
وی اظهار کرد: خطرات همه گیری کرونا همچنان وجود دارد و در بیمارستان‌ها نیز بیماران کرونا وجود دارند، لذا نباید تلقی شود که بیماری کاهش یافته است. نگرانی ناشی از کرونا همچنان وجود دارد.
وی بیان کرد: عادی انگاری کرونا می‌تواند مشکلاتی را در روزهای آینده ایجاد کند، همه باید
همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.




نام شما

آدرس ايميل شما

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

به عصر «دیکتاتورهای چرخشی» خوش آمدید!

دیکتاتورها همیشه دروغ گفته‌اند، براین اساس، ادعاهای اخیر کرملین محلی از اعراب ندارند....
نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

نسخه «معمار تحریم‌های ایران» برای محاصره روسیه

ریچارد نفیو، نویسنده کتاب «هنر تحریم‌ها» در مقاله‌ای برای نشریه فارن‌افرز، نسخه خود برای ...
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
1