تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۴۴۶۴۲۵
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ارائه خدمات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳۶ نفر در نوروز 1401

۰
ارائه خدمات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳۶ نفر در  نوروز 1401
کبنا ؛هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح امداد و نجات نوروزی به ۱۳۶ نفر خدمات داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از گذشت ۱۶ روز از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی با مشارکت ۱۱۸ نفر نیروی عملیاتی به ۳۵ حادثه و ۱۳۶ نفر حادثه دیده در سطح جاده‌های مواصلاتی و درون شهری استان خدمات ارائه شد.
سید امان اله جهانبین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۲۵ نفر از این افراد مصدوم شده بودند و ۱۱ نفر در محل حادثه جان باختند.
وی بیان کرد: امدادگران هلال احمر در طی این مدت به تعداد ۸۴ مصدوم نیز خدمات ارائه شد که از این میان ۲۸ نفر رابا درمان سرپایی ، ۲۰ نفر مصدوم را با انتقال به مراکز درمانی یاری رساندند و به ۳۵ نفر اسکان اضطراری داده شد .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: با هدف ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث و سوانح احتمالی در نقاط پرتردد و خطرپذیر استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مبادرت به استقرار پست های موقت، جدای از پایگاه های ثابت و شبانه روزی در سطح استان شده است.
جهانبین ادامه داد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ با رویکرد عملیاتی و پیشگیری از بیماری‌های کرونا با تکیه بر وظایف و شرح خدمات مصوب ابلاغی به مدت ۲۰ روز با استقرار پست های موقت و آمادگی کامل پایگاه ها و مراکز عملیاتی امداد و نجات در سراسر استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه می یابد .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درهر شبانه روز ۱۷۱ (نفر روز) نیروی امدادی در قالب ۱۷ تیم عملیاتی در صحنه و۱۸ تیم پشتیبانی و آنکال در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ در ۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری( ثابت) و چهار پایگاه موقت(سیار) و بهره مندی از ۹دستگاه آمبولانس ۱۲ خودروی امداد و نجات کمک دار ۵ خودروی ست نجات دو دستگاه کامیون دو دستگاه آرگو و آمادگی شبانه روزی برای خدمت به مردم هستند و با شماره تماس تلفنی(۱۱۲) مرکز پاسخگویی به نیازمندی های امدادی در خدمت هم استانی ها و مسافرین نوروزی خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1