کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ارائه خدمات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۱۳۶ نفر در نوروز 1401

12 فروردين 1401 ساعت 13:09

هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح امداد و نجات نوروز 1401 به ۱۳۶ نفر خدمات داد.


هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در طرح امداد و نجات نوروزی به ۱۳۶ نفر خدمات داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از گذشت ۱۶ روز از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی با مشارکت ۱۱۸ نفر نیروی عملیاتی به ۳۵ حادثه و ۱۳۶ نفر حادثه دیده در سطح جاده‌های مواصلاتی و درون شهری استان خدمات ارائه شد.
سید امان اله جهانبین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۲۵ نفر از این افراد مصدوم شده بودند و ۱۱ نفر در محل حادثه جان باختند.
وی بیان کرد: امدادگران هلال احمر در طی این مدت به تعداد ۸۴ مصدوم نیز خدمات ارائه شد که از این میان ۲۸ نفر رابا درمان سرپایی ، ۲۰ نفر مصدوم را با انتقال به مراکز درمانی یاری رساندند و به ۳۵ نفر اسکان اضطراری داده شد .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: با هدف ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث و سوانح احتمالی در نقاط پرتردد و خطرپذیر استان در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی مبادرت به استقرار پست های موقت، جدای از پایگاه های ثابت و شبانه روزی در سطح استان شده است.
جهانبین ادامه داد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ با رویکرد عملیاتی و پیشگیری از بیماری‌های کرونا با تکیه بر وظایف و شرح خدمات مصوب ابلاغی به مدت ۲۰ روز با استقرار پست های موقت و آمادگی کامل پایگاه ها و مراکز عملیاتی امداد و نجات در سراسر استان از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه می یابد .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درهر شبانه روز ۱۷۱ (نفر روز) نیروی امدادی در قالب ۱۷ تیم عملیاتی در صحنه و۱۸ تیم پشتیبانی و آنکال در طرح امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۱ در ۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری( ثابت) و چهار پایگاه موقت(سیار) و بهره مندی از ۹دستگاه آمبولانس ۱۲ خودروی امداد و نجات کمک دار ۵ خودروی ست نجات دو دستگاه کامیون دو دستگاه آرگو و آمادگی شبانه روزی برای خدمت به مردم هستند و با شماره تماس تلفنی(۱۱۲) مرکز پاسخگویی به نیازمندی های امدادی در خدمت هم استانی ها و مسافرین نوروزی خواهند بود.


کد مطلب: 446425

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446425/ارائه-خدمات-هلال-احمر-کهگیلویه-بویراحمد-۱۳۶-نفر-نوروز-1401

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1