تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۴۶۳۵۶
پیام تسلیت بخشــدار پاتاوه در پی شهادت سرباز کهگیلویه وبویراحمدی در بندر گناوه

بخشدار پاتاوه شهادت سرباز وظیفه «سید نوید موسوی» را تبریک و تسلیت گفت

پورخسرو: ما مسئولان بدهکار خون مطهرِ شهدائیم اگر بخواهیم در انجام مسئولیت خدمت به مردم کم بگذاریم؟
۱
۲
بخشدار پاتاوه شهادت سرباز وظیفه «سید نوید موسوی» را تبریک و تسلیت گفت
کبنا ؛سید فاضل پورخسرو بخشدار پاتاوه در پیامی شهادت سرباز وظیفه «سید نوید موسوی» در مأموریت درگیری با اشرار در بندر گِناوه را تبریک و تسلیت گفت.
به گزارش کبنا در پیام بخشدار پاتاوه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند. خانواده معزز شهيد والامقام سرباز وظیفه سید نویـد موسوی سلام عليكم به مصداق فرمایشات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) «شهدا در قهقهۀ مستانه شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون»اند، و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند. اینجا صحبت عشق است و عشق و قلم در ترسیمش بر خود می شکافد». همچنین به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای "مدظله العالی"هر شهيد پرچمی برای استقلال و شرف اين ملت است. شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند. اینجانب اصالتاازطرف خود، نیابتا ازطرف مردم شهر و بخش پاتاوه بدینوسیله شهادت سرباز وظیفه مدافع وطن "سید نوید موسوی از فرزندان برومند لرتبار استانمان که همزمان با ایام بهار۱۴۰۱ ودر بهار جوانیش، حین مأموریت مبارزه با اشرار در استان بوشهر، بندرِ گِناوِه به فیض عُظمیِ شهادت رسید را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، مردم ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد پرسنل سبز یامت همیشه بدار ناجا، بویژه خانواده صبور، مقاوم و بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندیم. انشالله تعالی ماخدمتگزاران مردمـ در وزارت کشور ونهادهای خدمترسان دولت محترمـ که از صدقه سری همین شهدا به مسئولیتی رسیده ایم بتوانیم با خدمت صادقانه به مردمـ فهیم استان وکشورمان قدردان وپاسدار خون مطهرشان باشیمـ. بخشدار پاتاوه خطاب به مسئولان دولتی وخدمات رسان دربخش واستان نیز تصریح کرد: ما مسئولان بدهکار خون مطهرِ شهدائیم اگر بخواهیم در انجامـ مسئولیت خدمت به مردمـ کمـ بگزاریم، و اگر خدائی ناکرده در مسئولیت محوله کجروی کنیمـ خیانتکاریمـ و همین شهداء درقیامت یقه تک تک ماها را خواهندگرفت.
لازم به ذکر است ماموران انتظامی ناجا شب گذشته دربندر گناوه حین کنترل تامین امنیت منطقه باتعدادی از افراد شرور که قصد ناامنی داشتند درگیر شدند که دراین درگیری سرباز وظیفه سیدنوید موسوی از کهگیلویه وبویراحمد وستوان یکم جلیل درازه به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.
شادی روح همه شهدا،امام شهداء صلوات٫. والعاقبه للمتقین
سیـدفاضل پورخسـرو
بخـشـدارِ پـاتاوه


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
حیف برو به انتخاب دهیاران
فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1